Søgning på: dan turell gennem byen en sidste gang. Resultater: 1021 til 1040 af 127115
-
Dann eben mit Gewalt...
ForumindlægHey...Håber at der er nogle der gider at rette denne tekst.Det vil være vidunderligt. Men jeg vil blive mere glad hvis i særligt vil se på grammatikken, og lave mine sætninger om hvis der er brug for det:DI må også meget meget gerne gøre sådan at jeg får brugt nogle gentiv sætninger eller nogle h... -
Konklusion først eller sidst? Hjælp
ForumindlægSkal til AT eksamen på torsdag (d. 11), så er ved at lave talepapir, men er usikker på hvornår jeg skal sige min konklusion. Skal jeg sige den efter jeg har sagt hvad min problemstilling (oneliner) er, eller skal jeg først sige den efter jeg har besvaret mine underspørgsmål. -
Dan Turèll
ForumindlægEr der nogen, som ved hvor jeg kan finde de typisk træk i Dan Turèlls skrivemåde? Det ville være en stor hjælp, da jeg står og skal bruge det :-I -
Dan Turèll guldnoter
ForumindlægHej :-) Jeg vil lige høre om der er nogen der har nogle guldkorn ang. Dan Turèll. Nu tænker jeg specielt på hans lyrik og forhold til København Tak -
Hvilket produkt bliver dannet?
ForumindlægJeg har lavet den første men mangler b) nogen der kan hjælpe. Hvad betyder det med pilretning. Er det produktet der skal dannes? -
lav en rumfang ud af det her 3 gange 3 gange 3gane
Forumindlægvære sød og hjælpe -
Ng - dannelse af regn
ForumindlægHej, jeg har lavet et forsøg, hvor jeg havde et bægerglas med 200 ml kogende vand i, og husholdningsfilm over, hvor der lå isterninger på. Begynder det at regne fordi jeg når dugpunktet via afkølingen eller skal jeg komme ind på front... -
Hvor mange kcal bliver der forbrugt/dannet ?
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med nedstående opgave, gerne med udregning? Jeg ved svaret skal være, at der bliver forbrugt 27,67 kcal. 304 kcal + 4 PCL3 (l) --> P4(s) + 6 Cl2 (g). Hvis 50 g PcL3 reagerer i den viste kemiske reaktion, hvormange kcal vil der så forbruges/dannes ? Håber der ... -
oversættelse fra dan - eng
Forumindlægmin fars nye job er i det nordlige England, I newscastle. Indtil vi har fundet et nyt hus deroppe, bor vi hos min onkel. han er en rar mand, og det er et sort hus, men der er meget koldt, fordi husets varmeanlæg er gået i stykker. min mor og far glæder sig til at flytte, men en af min brors venne... -
TYSK HJÆLP !! SIDSTE DAG
ForumindlægDet sidste dag til min afl. Jeg er i tvivl hvordan denne sætning skal oversættes: Han var flygtet til Danmark, efter at Hitler var kommet til (an + AKK) magten i Tyskland. - Nogen jer, der kan forklare og hjælpe? PLEASE!!! -
Forstår ikke sidste led i bevis
ForumindlægHej.. Jeg har vedlagt et bevis for rotation af et legeme drejet omkring x-aksen.. Men forstår ikke en af de sidste led i beviset.. I det vedlagte dokument fremgår det, hvad jeg ikke forstår! Håber meget på hjælp... -
spidsvinkel finde den sidste side
ForumindlægJeg skal finde den sidste side ved en spidsvinklet trekant jeg kender a som er 2.29 og b som er 2.71 skal jheg benytte pythagoras eller ?= -
Sidste opg i afl..
Forumindlægsidder med min sidste opg i afleveringen, en er ikke lige kan hjælpe?? Uligheden: -x2+5x+3<2x2-7x-1 -
reaktionskemaer med stregformler for dannelse af PVC
ForumindlægHej Jeg har fået til opgave at beskrive et plaststof, i dette tilfælde PVC. Men jeg kender ikke reaktionsskemaet for dannelsen af PVC med stregformler. Kan jeg få noget hjælp til dette?? -
hjælp.... mangler kun det sidste spørgs mål..
ForumindlægHvordan forholder rationalismen sig til traditioner og autoriteter??? er der nogen der kan hjælpe mig med den sidste spørgs mål.. på forhånd tak. -
Læse spansk oversættelse i gennem (kort)
ForumindlægJeg har vedhæftet min oversættelse det kunne være dejligt, hvis I gad at læse den i gennem :-) Jeg har spansk på første år, så den burde ikke være så svær at læse i gennem. -
(hjælp) rettelse sidste stil :)
ForumindlægHej ! :) Jeg er nu næsten færdig med gymnasiet og har nu lavet den sidste aflevering nogensinde. Jeg vil dog gerne have en sød sjæl til at kigge den igennem - da den sidste jo helst skulle være så fejl fri som muligt. Sætter stor pris på alt hjælp. :: Dette er billedet som nedenstående tekst e... -
De sidste 3 opg.
ForumindlægHej! Kan nogen matematikmestre hjælpe mig med de sidste tre opgaver i den vedhæftede fil ? Helst med forklaring :-) -
Nervøs for sidste eksamen
ForumindlægHej alle, Jeg ville bare høre om I var ekstra nervøse til jeres sidste eksamen, før I fik hue på? Jeg er normalt god til eksamenssituationer, men frygter at det vender helt i en situation som den, hvor alle venter udenfor. Har I evt nogen gode råd? Også gerne gode råd til en mundtlig engelsk ... -
Nogle der kan hjælpe med det sidste??
Forumindlægjeg har nu lavet det jeg kan er der nogle der vil se om i kan hjælpe med det jeg mangler, der er lidt af hvert http://peecee.dk/?id=16515
