Søgning på: historie noter stx. Resultater: 10401 til 10420 af 33650
  • Skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej :) Er der ikke nogen der har en titel på opgave A fra STX engelsk B -niveau 2008. Jeg ved opgave B var The dress, men hvad med opgave A :) VH. Ditte
  • optagelseprøven

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg skal til optagelse prøve her om to uger, jeg skal op til stx. det hele forgår elektronisk gennem en PC. Hvilke slags opgaver kommer man ud for? så man kunne forbedre sig lidt tak på forhånd
  • Forskel fra folke til gym.

    Forumindlæg
    Jeg begynder på stx til næste år og ville lige høre hvilket fag, I synes der er mest forskel mellem fra folkeskolen til gymnasiet???Og om det er en god/dårlig forskel???
  • Optimering

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig med 3.016 i følgende link ??!? PLEASE :) www.emu.dk/gym/fag/ma/faglige_forening/bogsalg/STX_A_vejl_eks_opg.pdf På forhånd tak ;)
  • Engelsk uden hjælpemider.

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvor jeg kan finde den del af skriftlig Engels (STX) der er uden hjælpemidler? Ville gerne lige kigge på et par stykker inde eskamen. - Simone
  • Skriftlig engelsk eksamen

    Forumindlæg
    Hej:) Jeg skal til stx skriftlige engelsk eksamen tirsdag, og vil høre om der er nogen der har en idé til hvordan man kan forberede sig? Har kigget gamle afleveringer igennem osv, men hvad ellers?
  • Skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der ved hvad den engelske terminsprøve og den skriftlige eksamen hedder? Altså navnene på opgaverne/stilene?. Gerne både på B og A niveau STX
  • Lektiehjælp???

    Forumindlæg
    Til næste år skal jeg på gym, stx. Tænkte på om der er nogen der tilbyder lektiehjælp omkring Køge / Solrød? Fagene er tysk og engelsk (Hvad skal du have for det?) Mvh. Camilla
  • Drømmetydning og parforhold.

    Forumindlæg
    Hej. Der er som bekendt 4 hovedområder i psykologi C STX: - udviklingspsykologi - socialpsykologi - kognition og læring - personlighed og identitet. Mit spørgsmål er så, hvor hører henholdsvis drømmetydning og parforhold til?
  • Eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som ligger inden med nogle af de nye eksamenssæt for dansk skriftlig eksamen stx A niveau, da det ville være rart at have en nogenlunde ide om hvordan de er struktureret :)
  • approksimerende førstegradspolynomium for en differentiabel funktion

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op til STX MAT A mundtlig og jeg ville bare lige hører om nogen kunne hjælpe mig. "Du skal også gøre rede for det approksimerende førstegradspolynomium for en differentiabel funktion."
  • Gode råd til engelsk mundtlig eksamen?

    Forumindlæg
    Hey alle Hvordan har i tacklet den mundtlige eksamen (b-stx) ? har i nogle gode tips eller råd til hvordan man skal læse op, og hvilke ting der hiver op til selve eksaminationen ? Peter
  • Søger hjælp til Biologi

    Forumindlæg
    Hejsa jeg læser på Stx og skal op i mudtlig Biologi (A). Er det noget du kan hjælpe mig , så må du meget gerne skrive hurtigst muligt. Med betaling selvfølgelig.
  • Eksamensbevis på videregående studier

    Forumindlæg
    Hej Er det rigtigt forstået, at princippet er nøjagtigt det samme på et videregående studie, hvad angår eksamensbevis, som ved stx? Jeg er specielt interesseret i, om der kommer til, at stå et snit?
  • Eksamensopgaver-A !

    Forumindlæg
    Nogen der har lavet disse opgaver: Uden hjælpemidler: 9.003, 9.005, 9.017, 1.028 Med hjælpemidler: 7.010, 2.005 fra vejledende eksempler på eksamensopgaver i matematik STX-A-Niveau
  • bio exel opg søges

    Forumindlæg
    Hej. Jeg leder efter nogle bio opgaver hvor man skal bruge exel for at løse dem. Dette er blot for at træne lidt med exel. Niveauet skal ligge på stx A 3g niveau.
  • er der nogen der har bogen?

    Forumindlæg
    Er der nogen der har bogen "Vejen til Fysik C" af Knud Erik Nielsen og Esper Fogh. Det er en bog fra STX. Jeg er spøgsmål til en af opgaverne der i, jeg ikke forstår.
  • eksamener

    Forumindlæg
    Jeg har hørt at man mindst skal have haft tre eksamenr inden tredje g (STX). Kan nogen af- eller bekræfte dette evt. med link til hjemmeside??
  • Brev til gymnasie.

    Forumindlæg
    Hej, jeg tænkte om der er nogle der har nogle råd til en skrivning af et brev, til STX. Og måske nogle der kan sige hvad jeg har gjort forkert og rigtigt i min ansøgning over nettet.
  • spørgsmål

    Forumindlæg
    hej jeg vil bare spørg om der nogen der har været til en optagelsesprøve for at komme ind på stx. Hvis ja så er mit spørgsmål bare var det en svær prøve eller nemmere end forventet, og hvad gik opgaverne ud på tak på forhånd.