Søgning på: fysik projekt. Resultater: 10561 til 10580 af 20688
-
Fjederkonstant...
ForumindlægHej Er der en herinde, der er god til fysik og kan hjælpe mig med denne opgave? https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=1207940 Det er opgave b) jeg skal have hjælp til. -
Hvad er kemi???
Forumindlægi min fysik rapport står der i indledning : Hvorfor Kemi - Hvad er kemi? Hvordan skal jeg stille det op... Hvordan ville i forklarer det.. -
Lydens fart
ForumindlægHej Ved at skrive fysik rapport, men kan stadig ikke finde svaret på : hvorfor er lyden hurtigere i en metalstang end i luften? Tak på forhånd:) -
synopsis over danskernes forbrug
Forumindlægskal op i danskernes forbrug i fysik. Nogle der har en god ide? Er gået hel i stå efter jeg lige har lavet en til samfund også -
Henfaldsrække eller henfaldsserie? (meget vigtigt!)
ForumindlægJeg skal op til fysik eksamen imorgen, og er kommet i tvivl: er en henfaldsrække og henfaldsserie det samme? Og hvordan vil i beskrive rækken/serien? Svar modtages med kyshånd. -
Tabelværdi for olivenolies iodtal
ForumindlægJeg har desværre mistet min databog for fysik/kemi, og har derfor ikke tabelværdien for olivenolies iodtal, er der nogen der kan hjælpe med den? -
September 2006
ForumindlægHej derude Er der nogen der ligger inde med sygeeksamen i fysik A fra sidste år? Altså september 2006... Hvis ja, vil I så ikke ligge det op? På forhånd tak -
Titrering
ForumindlægHej Skal op i fysik/kemi i morgen, men er kommet i tvivl på nedenstående spørgsmål: Hvor meget base skal der til for at neutralisere syre? På forhånd tak :-) -
Skriftlig eksamen 2016
ForumindlægNogle andre end mig, der har lyst til at sammenligne resultater fra dagens prøve i skriftlig fysik? -
Satellitter?
ForumindlægLidt hjælp til noget fysik? Hvordan dækker satellitterne hele jorden? Hvordan "sendes" signalerne fra satellit til satellit? Tak.. -
Metal i syre
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er igang med at forberede mig på fysik kemi mundligt. Hvis man nu lægger magnetium i saltsyre, vil der så ikke være dihydrogenbobler i reagensglasset ? For er lidt i tvivl. Tak på forhånd. -
Fagenes begrænsninger og muligheder
ForumindlægHej! Jeg står og skal til mundtlig AT meget snart. Har arbejdet med fysik og dansk, og tænkte på om nogle kan fortælle mig, hvad fagenes muligheder og begrænsninger er? Tak på forhånd :) -
Lys
ForumindlægHej Hvis jeg ikke vælger og fortælle om fotonteorien og polarisation til prøven i fysik trækker det så ned? ALtså er det nogle vigtige punkter, som jeg absolut bør have med? Tak -
syre/base
Forumindlæghej alle samme er der ikke nogen der ´kan hjælpe mig med min fysik aflevering:spørgsmållet er reaktion af syre og metal -
Eksperimenp
ForumindlægHej skal bruge hjælp til at fysik eksperiment med atomer. Min lærer har ikke givet og nogle forsøg :( Er der nogle der vil hjælpe!! -
Gaslovene tryk
ForumindlægHej.. I årsprøve i fysik er jeg lidt i tvivl omkring hvordan kan man forklare gaslovene "tryk"? altså skal man snakke ud fra sin rapport eller fra bogen? -
Hvorfor vekselstrøm?
ForumindlægDen type strøm induktion frembringer er vekselstrøm, men hvorfor er det dét. - Jeg skal nemlig aflevere en Fysik rapport om induktion. -
Elektromagnetisme teori?
ForumindlægSkal op til fysik eksame 9. klasse nu her snart, så er jeg forvirret omkring elektromagnetisme teori? hvad kan man sige om elektromagnetisme egentlig? på forhånd tak.. -
Test sider !!
ForumindlægHej! Er der nogle som kender nogle sider hvor man kan teste sig selv i fysik samt kemi ? (1.g niveau) -
Energi?
ForumindlægHej,til fysik mudligt skal vi blandt andet svare på "Omsætning mellem forskellige energiformer" men hvad kan ínkluderes her og hvad menes der
