Søgning på: dan turell gennem byen en sidste gang. Resultater: 11061 til 11080 af 127115
-
2. forsøg skriftligt?
ForumindlægHej med jer!Jeg er sku dumpet, for første og sidste gang! Men nu er spørgsmålet så om jeg kan få lov til at gå om? Det er skriftlig engelsk, teksten var helt fucked i år, selvfølgelig ikke derfor jeg dumpede. Men kan man gå om skriftlig? -
Foråret i Prag???
ForumindlægHeysa,jeg skal have talt med min lærer for sidste gang imorgen. Nogle som har et godt bud på en problemformulering til en 3.g's opgave om "Foråret i Prag"? Andre kommentarer om emnet er osse helt fint, hvis du ved noget...? -
hvordan bestemmer man reaktionstype for en reaktion
ForumindlægHej jeg er i fuld gang med at lave eksamensopgave 2008 fra sidste år...de første opgaver er gået fint men nu er jeg gået helt i sort hvordan er det man bestemmer en reaktionstybe for en reaktion jeg vil blive meget glad hvis der var en som kunne hjælpe mig vider -
raportage
Forumindlæghello..jeg er lige kommet hjem fra studietur i dublin og min kære dansklærer har bedt os om at aflevere en raportage om turen. Jeg kunne virkelig godt bruge lidt hjælp til at finde ud af, hvordan man griber det an, da det ikke gik så godt sidste gang jeg skrev i denne stil. mvh panda -
ph
Forumindlæghey igen anden og forhåbentlig sidste gang for i aften, men jeg har virkelig besvær med at beregne ph-værdien ud i den vedhæftede opgave. En der kan hjælpe?? med venlig hilsen tobias -
Spørgsmål vedr. graphic novel!
ForumindlægHeeeej ! Jeg er i gang med en tegneserie-analyse og vil høre om der er nogle, der ved hvad der menes med "Antal : rammer" og "bølgede rammer" ? - og så et sidste spørgsmål : "Er der tale om en ond cirkel ?". Hvad menes der med " en ond cirkel" ? tak ... -
Jagten på et menneske - PERSPEKTIVERING
ForumindlægJeg er netop nu i gang med en stor opgave om "Jagten på et menneske". Jeg er nået til det sidste punkt, som er perspektivering, og som I nok har regnet ud, volder det mig lidt problemer. Så hvis der er andre der har læst og lavet opgaver til bogen og gerne vil hjælpe mig med det vil... -
Hjælp til Srp Cubakrisen
ForumindlægHej jeg er i gang med at lave srp om cubakrisen.. Jeg har nået til min anden sidste problemstilling som sandsynligvis er den historiske del. Hvis du kan hjælp så kan jeg skrive problemsilling til dig efter... -
Stamfunktion
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med denne opgave – vedhæftet Jeg skal bestemme hvilken funktion, der er stamfunktion til f. Jeg har bestemt mig frem til, at det er F5, da den er faldende til at starte med ligesom f, men hvor f er faldende til sidst, er F5 voksende. Er det rigtigt, eller er det helt... -
ax2 + bx + c = a(x – x1)(x – x2)
Forumindlægjeg sidder og tærper matematik en sidste gang da jeg skal op til skriftlig eksamen i morgen.. Nogen der lige kan opfriske hvad dette betyder: ax2 + bx + c = a(x – x1)(x – x2)hilsen den matematik studerende -
orbitaler
Forumindlæg2s-orbitalen er beskrevet som en kugle, er elektronen i 2s-orbitalen så nogen gange tættere på kernen end 1s-orbitalen? eller skal det mere forstås som en skal end en kugle.Nogen der kan forklare spin op/spin ned?Og til sidst, kan man lave andre hydriseringer end sp3?? -
betyder?
Forumindlæg(kan man ikke forkorte ‘would’ med et d?) (jo det kan man, men som jeg har sagt så mange gange, så er det ikke skriftsprog. Jeg ved også godt, at jeg har ikke været konsekvent hermed i mine rettelser) Hvad betyder det sidste sætning? -
"Vis alle online medlemmer" duer ikke
ForumindlægEr jeg den eneste, der ikke kan få "Vis alle online medlemmer"-knappen til at virke? Jeg er ret sikker på, at den duede sidste gang jeg var på studieportalen, ca. 5 dage siden. -
Fortolkning af tallet....
ForumindlægEr i gang med at lave min matematik aflevering og mangler den sidste opgave, jeg har vedhæftet: Jeg få tallet til at være 2,38. Ved bare ik hvordan jeg skal fortolke det. Håber at I kan hjælpe mig. -
Løsning af eksponentielligning
ForumindlægHej. Jeg har stillet det her spørgsmål før, men nu kommer det igen da jeg ikke fik løst den sidste gang. Jeg vil meget gerne have hjælp til at løse denne ligning i hånden: 95 = 100 + 111*(e^(-4t) - e^(-0,8t)) På forhånd tak -
hvordan siger man det?
ForumindlægEftersom mange venlige mennesker har skrevet i mit indlæg mht.mit nervøsitet osv.Så vil jeg for det første sige tusind mange gange tak, det betyder virkelig meget ! så ville lige vide hvordan man siger, jeg vil gerne bede om alle jeres spørgsmål til sidst, efter min analysering -
Universitetsforum?
ForumindlægNu starter skoleåret snart igen og så kommer jeg nok snart til at skulle bruge noget matematik hjælp. Sidste gang jeg efterlyste et forum til matematik for universitetet sagde i at der kommer en hel hjemmeside. Kunne man få en opdatering? -
Hvilkede stoffer.
ForumindlægJeg skal lave et reaktionsskame for reaktionen mellem butan-1-ol og 2,4 dinitrophenylhydrazin.Men hvilkede grundstoffer består det sidste organiskemolekyle af? Jeg har ikke helt styr på navngivningen, så jeg håber nogle kan hjælpe mig det, så jeg kan komme i gang med reaktionsskemaet :) På forhån... -
areal af trapez med vektorer
Forumindlægwww.kortlink.dk/4qf3 Hvordan beregner man arealet af trapezet i den sidste opgave i opgave 3? Jeg har prøvet ved hjælp af krydsproduktet men kan ikke helt få det til at passe. Hvis jeg ganger med en halv får jeg jo kun en trekant. -
opsparing og lån
Forumindlægen persn planlægger at spare 2000.,kr op hvert år i 10 år renten er 3 1/2 pr halvår hvor meget er der sparet op efter 10 år imidlertid er der ikke indbetalt tre sidste gange hvor meget er der sparet op efter 10år
