Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 11161 til 11180 af 23684
-
Synopsis
ForumindlægFindes der en skabelon over en synopse til religion B ?? og hvor kan man finde den? -
IØ B eksamen, problemformulering globalisering
ForumindlægHej StudiePortalen Jeg har her til morgen trukket spørgsmål 2, globalisering. Jeg er godt inde i faget fagligt og ønsker at holde eksamen på et højt fagligt niveau. Jeg er dog kommet i tvivl om hvilken problemformulering jeg skal arbejde ud fra. Der er selvfølgelig nogle oplagte - hvad er glob... -
TCA - modellen
ForumindlægEr der nogle der overordnet kan fortælle mig hvad denne model går ud på? Kan kun finde information om den på engelsk og har svært ved at forstå det.. -
Dansk synopse - globryllup - Helle Helle
Forumindlæg"Hej allesammen. I dansk så trak jeg novelle - nyere. Jeg har valgt "Globryllup" af Helle Helle. Og jeg skal perspektivere den med "Dum og grim" og Chicken. Er der nogle af jer som har nogle idéer og kan hjælpe mig lidt med nogle punkter? -
GENETIK!!!!!
ForumindlægJeg undrer mig over noget. Sidder og kigger på et Facit til en opgave som jeg aldrig ville kunne regne ud. Når man i en opgave får haplotyderne af vide i en hel familie, hvor der er 3 markører bundet til et sygdomslocus, og jeg så skal indsætte de forskellige haplotyder i stamtræet hos forskell... -
Følsomhedsbetragning
ForumindlægI en investeringsopgave bliver vi bedt om at anbefale og gennemføre to følsomhedsbertragtninger. Hvad er det? -
Lektiehjælptil Dansk
ForumindlægSøger lektiehjælp til dansk enten online eller ved fremmøde, 3.g... bor i 'sønderborg 6400 -
Hvad skal en referat indeholde?
ForumindlægHej alle, Hvad skal en referat indeholde egentlig? Håber I gider at besvare mit indlæg ;-) -
Spørgsmål...
ForumindlægHej Jeg har et spørgsmål, som jeg gerne vil have uddybbet. Hvad betyder etisk refleksion? -
Pernille eller frøkenen af herman bang
ForumindlægHvad er bedst at vælge til sin eksame, ''Pernille'' eller ''frøkenen'' af Herman bang? Skal også kunne perspektiveres til ''den sidste balkjole'' -
litteraturhistorisk perspektivering
Forumindlæghej, hvad er en littearturhistorisk perspektivering, og hvordan laver jeg den til Emil Aarestrups digt? "Paa Sneen" -
problemformulering
Forumindlæghvordan skriver man en god problemformulering -
Trykt reklame
ForumindlægHej. Jeg har trukket tryke reklamer til dansk eksamen. Jeg tænkte på hvad jeg skal læse op til eksamen? Da man skal læse 1/5 side op. Mange tak på forhånd ! -
AT-emne? Rejser '09
ForumindlægHej Jeg skal til terminsprøve i AT-emnet fra 2009: Rejser; forandringer, opdagelser og ny viden. Jeg er begrænset i mit fagvalg pga. lærerfordeling, så jeg kan vælge mellem: Dansk, musik, matematik, historie og samfundsfag (som jeg dog nødigt vil) Har I nogle gode forslag til emner? Skal være tvæ... -
Matematisk ræsonnement
ForumindlægHvordan gør man rede for matematisk ræsonnement til en eventuel matematik mundtlig eksamen. Hvad er dette? Hvordan kan det forklares? -
Andreas af Vibeke Willumsen-Synopsis
ForumindlægHej, jeg skal lave en synopsis til min eksamen og jeg har valgt teksten Andreas af Vibeke Willumsen, men mit problem er bare at jeg ikke kan finde noget om Vibeke Willumsen på nettet, er der nogen, der ved hvor man kan finde noget information, som måske kunne bruges til hendes forhold til tekse... -
Biller af C. Weitze- En fantastisk fortælling?
ForumindlægJeg har trukket mit fordybelsesområde fantastiske fortællinger og skal finde en tekst. Jeg har fundet "Biller" af Charlotte Weitze, men er ikke sikker på at det er en fantastisk fortælling, da der ikke er noget direkte magisk og sådan..? -
Synopse i dansk
ForumindlægJeg skal snart op i dansk i folkeskolens afgangsprøve. Derfor skal jeg lave en synopse. Vi har fået det forklaret, men jeg er ikke helt sikker på at jeg har forstået det. Er der nogle der har været til prøven måske sidste år, der kan forklare mig hvad der helt præcist forventes? -
Mundtlig årsprøve 1.g
ForumindlægHej, jeg skal op til mundlig årsprøve i engelsk men har ikke rigtig fået at vide hvad prøven går ud på og håbede derfor at en venlig sjæl kunne hjælpe mig på vej ved at besvare dette :) -
Ali Kazim - Spørgsmål
ForumindlægHej Jeg skal snart op til dansk eksamen og har trukket emnet "medierne og konflikter". Derfor har jeg valgt sangen "spørgsmål" af Ali Kazim. Jeg er dog lidt usikker på hvad der betyder meget i sangen og hvad jeg skal lægge mere vægt på en noget andet. Jeg håber på at i ka...
