Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 11181 til 11200 af 154034
-
SSO - emneforslag?
ForumindlægHejsa. Jeg skal igang med min SSO, større skriftilig opgave, men er lidt på bar bund mht emne. Jeg har Biologi, Dansk, Matematik og Engelsk at gøre godt med. Jeg går på EUX landmands uddannelsen, og interesserer mig kraftigt for køer, så jeg har lidt håbet at finde noget interessant indenfor f... -
Generelt om karakter/dumpe
ForumindlægHej Jeg får 4, 4 i mat a. Har trukket mat skriftlig eksamen, hvilket er fint - men vil bare høre hvad der sker hvis man nu dumper den skriftlige? Er matematik så stadig bestået? Eller dumper man også helt faget? -
Bestået eller dumpet?
ForumindlægHej Er der nogen der ved, hvordan man udregner karakteren når et fag som fysik A består af både mundtlig og skriftlig eksamen. Hvad sker der, hvis man består den skriftlige men dumper den mundtlige? Har man så bestået faget hvis gennemsnittet er over 02 -
Eksamensudtræk
ForumindlægHej. Jeg studerer på HTX, 3. år og fik i dag mine skriftlige eksamensudtræk for perioden 21/05/2010 til 31/10/2010. Her havde jeg til min store overraskelse kun trukket "Kemi A - skriftligt - d. 31/05/2010". På den måde kan jeg med stor ærgelse jo ekskludere Matematik A - skriftlig, eft... -
Er jeg bestået spansk?
ForumindlægHej, Jeg ville høre om jeg har bestået spansk A med karakterne: 4 mundtligt 02 skriftligt -- 00 skriftlig eksamen. Er jeg bestået spansk? Og vil jeg opfylde de optagelseskrav, der bliver stillet med bestået fremmedsporg, på en eventuel vidergående uddannelse? -
Har jeg bestået eller ej?
ForumindlægHej. Jeg fik i min gymnasietid 00 i mundtlig og 02 i skriftlig matematik på A-niveau i min årskarakter Jeg kom så ikke op i mundtlig, men kom op i skriftlig eksamen, hvor jeg fik 02. har jeg så bestået samlet set? -
Muligheder og begrænsninger i AT
ForumindlægJeg skriver AT i Dansk A og Samfundsfag B om ytringsfrihed Jeg har lavet en diskursanalyse af et interview med Anders Fogh og i samf har jeg lavet en diskussion om hvorvidt ytringsfriheden er absolut og om den er lige gældende for alle i Danmark (danskere/udlændinge) Nogen der kan hjælpe med mu... -
ønsker hjælp hurtigst muligt
Forumindlægønsker hjælp hurtigst muligt But what can we do, to improve children’s obesity? This is a big question. Do we have materials to give a good treatment to children’s, who are in bad condition? But in other hand, the government spends a lot of money to reduce fatness. But who makes the problems fo... -
Uddannelser
ForumindlægHej kender I nogle uddannelser som har primært skriftlige eksamener og har de vinterstart? -
Kan man blive biologilærer hvis man har taget en HHX uddannelse?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg sad og tænkte på om det var muligt at blive biologilærer selvom man ikke har haft biologi som fag ud over det obligatoriske som man havde i folkeskolen? -
Perspektiv
ForumindlægHey - Skal skrive større skriftlig opgave om perspektiv i matematik og kunne godt bruge lidt hjælp...Hvis der er nogen, der har beskæftiget sig med emnet og måske endda har skrevet en stor opgave - er de velkomne til at sende den til mig på bregnballe@gmail.comOgså større skriftlige opgaver i mat... -
Funktioner matematik
ForumindlægHej Håber nogen kan hjælpe mig med opvagen, da jeg hader ekspontielle funktioner, og kan ikke finde ud af dem. Vil meget gerne også have en forklaring på det, da jeg ikke forstår det. Opgavaen er vedhæftet! Sætter pris på jeres hjælp! -
samfundsfagsstatestik...
Forumindlæger der nogen der ved om man skulle bruge samfundsstatestik bogen sidste år til samfundsfag skriftlig eksamen.... -
afleveringer - grupper/indviduelt?
ForumindlægHej. Ved I om der er flest gruppe eller individuelle skriftlige afleveringer i det almen gymnasium? -
Eksamensbevis
ForumindlægKommer den mundtlige årskarakter for matematik c på eksamensbeviset eller er det udelukkende den skriftlige karakter? -
Politiske konsekvenser for Liberal Alliance
ForumindlægHej Allesammen Jeg sidder her og er lidt i tvivl om hvad jeg skal skrive til dette spørgsmål, så hvis i kunne hjælpe mig med at svare på det eller bare nogle hjælpene stikord som jeg kan skrive ud fra ville det være perfekt:) : - Diskuter de politiske konsekvenser for Liberal Alliance, der afst... -
FRF skr. eksamen 4/6
ForumindlægHej allesammen, jeg skal (som sikkert andre også skal det) op til skr. fransk d. 4., og jeg tænkte på, hvorledes I griber forberedelse til denne eksamen an? Jeg har tænkt mig at kigge gamle stile igennem og lave et 'fejlkatalog' over hvilke fejl, jeg har lavet, som jeg så kan tjekke for... -
"HJÆLP"
ForumindlægEr der nogen som ved hvad en 1g årsprøve handler om ????? -
Klage over karakter
ForumindlægHej folkens!Jeg vil lige høre om der er nogen af jer derude, der har erfaring med at klage over en karakter.I mit tilfælde drejer det sig om en årsprøvekarakter, et fag, der afsluttes, og så overføres til mit eksamensbevis. Karakteren finder jeg utilsigtet for mit vedkommende, og jeg vil høre om ... -
Hvis man går i HF??
ForumindlægHvis man nu tager HF får man karakter??Får man årskarakter ?? Er det svært ?
