Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 11281 til 11300 af 154034
-
Hvordan udregner jeg dette?
ForumindlægVed nedkørslen til Blokhus strand ligger der et ishus, hvis ejer vil have tegnet en isvaffel på gavlen af ishuset. På figuren ved siden af er isvaflen tegnet i et almindeligt koordinatsystem på følgende måde: tegningen er symmetrisk omkring y-aksen spidsen er placeret i (0;0) den øver... -
Små rettelser
ForumindlægNogen der vil rette de engelske sætninger. Dansk: 1. Hun kunne løfte en lastbil. 2. Det kan ikke være sandt. 3. Det kan være vi får (have) gæster i aften. 4. Hun kan ikke lide sin lillebror. 5. Vi kunne selvfølgelig gå i biografen. 6. Jeg har aldrig kunnet forstå den grammatik. 7. Undskyld hr., ... -
HJÆLP! jeg skal til terminsprøve i engelsk i morgen
ForumindlægJeg skal til terminsprøve i engelsk i morgen. jeg ved overhovedet ikke hvordan jeg skal forberede mig, men jeg ved at det er fsa engelsk 2008 jeg skal op i. Kan nogen fortælle mig hvad det er? -
Eksamen og Karriere ?
ForumindlægNår der bl.a. står ved forsvaret som adgangskrav: at man minumum skal have bestået folkeskolens afganseksamen, eller en højere eksamen, med minimum karakterene 02 i fagene Dansk, engelsk og matematik. Mener de så gennemsnittet af fagene eller hvad gør de? http://forsvaretsuddannelser.dk/Uddannels... -
vandenergi
ForumindlægHej min gruppe og jeg er igang med et fællesfagitforløb: biologi, geografi og fysik. vi er i tvivl om vilken slags energi vandkraft værker producerer. på forhånd tak. Antonia -
Forsikringsmatematiker, Aktuar.
ForumindlægHej studieportalen! Så er tiden kommet til at søge ind på en videregårndeuddannelse. Jeg har haft matematik på A og fik her til eksamen et 7-tal. Mit spørgesmål er så om det er en god ide at læse til forsikringsmatematiker.? Snittet for at komme ind på KU er på de 8 stykker(i 2011), men jeg k... -
Lektiehjælp i matematik.
ForumindlægHej jeg hedder Timur Turan og jeg bor i Brøndby Strand. Jeg gå¨r på Greve Gymnasium og har matematik på A niveau. Efter sommerferien er jeg 3.g'er og jeg føler, at jeg har svært ved det, og vil gerne få hjælp til det så jeg kan forbedre mig til min eksamen næste sommer. Hvis det er muli... -
Flydekor - akkordfremmede toner i melodi
ForumindlægHej, Jeg er ved at lave et (rytmiseret) flydekor til sangen "Brændende Læber". I en af takterne klinger en A-dur (koret) sammen med en h (en akkordfremmet tone), hvilket egentlig lyder fint nok. I en anden takt klinger g# imidlertid sammen med F#m, hvilket overhovedet ikke lyder godt. ... -
eksamen...
ForumindlægHey.. r der nogle, der kan fortælle mig datoerene for hvornår gymnasieelever skal op til de skriftlige prøver. Tænker på 2 g.... -
Tysk eksamenskarakter
ForumindlægHejsa, Min tysklærer sagde tideligere på året, at såfremt vi skulle op til mundtlig tysk eksamen, vil den mundtlige karakter blive 'dublikeret' således at man også får en ekstra skriftlige karakter. Eks. elev uden eksamen: Skriftlige årskarakter: 10 Mundtlig årskarakter: 10 Eks. e... -
La casa de los espiritus/Ånderneshus
ForumindlægHjælp! Skal op i skriftelig spansk og har virkelig brug for nogle gode noter og et overblik over Allendes roman! Nogle der kan hjælpe? -
HF Sprog?
ForumindlægHeJ Er det obligatorisk at have tysk, fransk eller spansk på hf? Hvis det er .. får man så skriftlig karakter på B niveau, som man gør på gymnasiet? -
Hurtig forklarelse
ForumindlægNogen der kan forklare mig den her sætning? (attributter) På rådhuspladsen smed disse kvindeligehedens kunstige attributter i en skraldepose med skriftter, hold danmark ren. -
Reportage layout??
ForumindlægJeg står og skal skrive en reportage, men nu er jeg kommet i tvivl om hvilken str. skrift underrubrikken, mellemrubrikken og brødteksten skal være? På forhånd tak :-) -
Virus' livscyklus
ForumindlægHej derude.. Jeg har trukket et spørgsmål i biologi, hvor jeg skal fortælle om virus karakteristika - herunder virus livscyklus. Er der en derude der kan hjælp mig lidt med det? Det ville bare være rigtig dejligt! -
Fag - naturvidenskabelig
ForumindlægHej, jeg tænkte hvilken af disse nedestående fag mener I ikke er så meget "naturvidenskabeligt" - biologi - kemi -fysik - matematik - naturgeografi -
hvilken rolle vores gener spiller i cellerne?
ForumindlægHej jeg sidder her og forbereder mig til biologi eksamen... Jeg ville høre om der er nogen der simpelt kunne fortælle mig hvilken rolle vores gener spiller i cellerne? -
Optagelse som markedsøkonom problemer med matematik !
ForumindlægHej allesammen ! Så er snart tid til at søge ind på studie, og min ambition er at læse på erhvervsakademiet på lyngby som markedsøkonom. Har dog lige et lille problem og det er at det kræver matematik på B- niveau.Min sag er at jeg sidste sommer aflsuttede en studie retning der hed Matematik A og... -
Eksamen SprogligA 2004
ForumindlægAndre som også har været oppe i skriftlig engelsk i dag? Sprolig A-niveau.Jeg synes at det var et rigtig godt oplæg; meget inspirerende og flere gode ting at tage fat på. Dog, skilte den sig ikke videre ud fra de fleste andre oplæg synes jeg, ikke sådan rent tematisk hvert fald.Jeg fokuserede mes... -
OPTAGELSEPRØVE I 9.KLASSE
ForumindlægHej folkens. Jeg fik i dag at vide, at jeg er ikke erklæret uddannelsesparat pga. min skriftlig dansk til terminsprøve (Fik 02). Det er første gang jeg fik 02 i hele mit liv, og selvfølelig skulle det være til en terminsprøve. Har ikke fået under 4 i andre fag, men nærmere karakterne 10-12 . Je...
