Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 11281 til 11300 af 63055
-
Analyse og perspektivering af "Naadsensbrød"
ForumindlægHej, jeg er lige nu i gang med at læse op til min dansk eksamen i 9. klasse. Jeg skal perspektivere "Løven" af Kim Fupz Aakeson med "Naadsensbrød" af Henrik Pontoppidan. Jeg er helt blank på den og ville virkeligt sætte pris på hvert et hint i kan give mig :-) -
Fsa
ForumindlægHej mit spørgsmål er at, i maj så havde 9 klaserne fsa dansk læseprøve maj 2013 og hvornår kommer der en dansk læseprøve december 2013. -
Hvad skal man kunne til mundtlig eksamen i matematik?
ForumindlægHej, jeg skal til afgangsprøve i mundtlig matematik i morgen, i 9. klasse. Jeg vil blot lige høre, hvad man skal have styr på for at snige sig op på en fornuftig karakter. Jeg har lige fået mine skriftlige prøver tilbage, og der fik jeg 7 i problemregning og 7 i færdighedsregning. Jeg håb... -
Eksamen!
ForumindlægHej alle ! (: Jeg går i 9. klasse, og skal lige straks til eksamen i dansk. Jeg er i gang med at skulle lave en synopse, men er lige pludselig blevet i tvivl om hvordan det skal stilles op? Overskrifter, underoverskrifter osv. (Jeg har valgt teksten Døvens Dør) Håber nogle kan hjælpe! (-: -
Hjælp til eksamen
ForumindlægJeg skal lave en dansk synopsis til min 9. klasse eksammen Mit fordybelsesområde er 9;9;På kanten af samfundet9;9;. Og derfor valgte jeg babyshampoo, fordi det omhandler meget om børneporne. Jeg skal finde en tekst at perspektiverer til, og det kunne jeg godt bruge lidt hjælp til. Jeg... -
Kortfilmen Dennis Analyse
ForumindlægHej. Jeg har trukket kortfilm til FSA i 9. klasse. Jeg har besluttet mig for at vælge kortfilmen Dennis ( link http://www.youtube.com/watch?v=V1zFeHJzS5E&feature=player_embedded ) Er der nogen som ligger inde med en analyse af denne kortfilm? Eller har en god analyse model som kan bruges til ... -
Lette tyske bøger
ForumindlægHej! I 9. klasse læste jeg sådan nogle okay lette bøger på tysk som jeg havde lånt på skolebiblioteket. Det var sådan nogle A3-størrelse bøger hvor man undervejs i bogen kunne vælge om man ville fx gå til side 4 eller 6 og så bestemte man selv historiens udfald. Nogle der ved hvad de hedder? :) -
Hjælp til ligning
ForumindlægJeg har brug for lidt hjælp til løsningen (Y) af denne ligning, som efterfølgende, skal tegnes ind i et koordinatsystem. (x,3*10-10) Jeg har koordinaterne til x : 10, 9, 8, 7, 6, 5. Jeg skal finde alle koordinaterne til Y.. Koordinatsystemet har maksimum koordinaterne 20, både på x- og y-aksen. ... -
Dansk Mundtlig eksamen
Forumindlæghey, skal snart til eksamen i mundtlig dansk 9 klasse. og har et spørgsmål :D Der findes prøve form A hvor du får 40 min. inden til at forberede det du vil fremvise, og prøveform B hvor du får mange dage at forberedde sig på inden... Men hvad er den egentlige forskel? man skal vel snakke lig... -
Jeg har brug for nogen hjælp!
ForumindlægHejsa alle på studieportalen! Jeg har et problem, jeg skal op i mundlig dansk i morgen ( 9 klasse) og jeg skal op i novellen 9;9;den blomstrende have9;9; af naja marie aidt. men jeg har lidt svært ved at finde ud af hvilken 9;9;tid9;9; den er skrevet i, altså om det fx er ... -
Hej Folk
ForumindlægHej. Vi kommer fra sønderlandskole og går i 9 klasse. Vi har fået én opgave for i weekenden, som lyder. Vi arbejder på naturfag, hvor vi lige ville spørg ind omkring 1 arbejdsspørgsmål. Vi har vores problemstilling "Hvordan kan kerneenergi atomkraftværk være en mulig løsning på den globale e... -
Arbejdspørgsmål
ForumindlægHej, jeg har projektopgave i 9. Klasse. Mit overemne er frihed. Jeg har valgt 9/11 og den personligefrihed som mit undermene Nogen der har nogle gode arbejdspørgsmål til min problemstilling som er “hvordan påvirkede 9/11 borgernes personlige frihed i lufthavne, på gaden og hjemme hos dem selv”... -
Dansk stil, hælp til at rette
ForumindlægHej, er der nogen faglige dansk lærer, der kunne være interesseret i at rette min stil. Jeg går i 9 klasse, men har boet i Danmark i et par år. Derfor ville jeg gerne have at en dasnker kunne kigge på mine sprogfejl. Hvis i har interesse, skriv til mig over privat bedsked :-) Tak på forhånd! -
funktioner, stigningstal, koordinatsæt. skæringspunkt.
Forumindlæghej jeg er en dreng som går i 8 klasse. og har brug for hjælp til at forstå stykket. Skriv for hver af funktionerne, stigningstallet og koordinatsættet til skæringspunktet med y-aksen. a) F(x) = 15x -8 b) F(x) = -7x + 9 c) F(x) = 1/4 x + 2 d) F(x) = -3x + 16 -
Tyskfremlæggelse om texas
ForumindlægHej, jeg mangler en stil om texas, nogen der kan hjælpe, hovedtema9;et er ferien und reisen, dispostioen er skrevet og det er en 9 klasse tyskfremlæggelse, og er fuldstændig blank, den skal fremlægges i dag i min 3 time, håber i vil hjælpe! Står virkelig og mangler hjælp! Tak på forhånd. -
Valg af gymnasium
ForumindlægHej, jeg går i 9. klasse, så jeg står og skal vælge gymnasium her snart, faktisk lige om lidt. Jeg har bare virkelig problemer med at vælge gymnasium, for jeg ved ikke hvilke der er gode eller dårlige. Så er der nogle, der kan anbefale et rigtig godt gymnasium på sjælland, omkring stor københavn?... -
en cirkels omskrevne og indskrevne kvadrat
ForumindlægOpgaven lyder på: bestem forholdet mellem arealerne af en cirkels indskrevne og omskrevne kvadrat forholdet? hvordan forholdet? Ligesom på et kort? Jeg har ikke noget svarark. Bare et spørgsmål og en cirkel med det omskrevne og indskrevne kvadrat jeg slev har lavet. Det er ikke sikkert ... -
Synopse af som englene flyver
ForumindlægHej jeg går i 9. Klasse og skal have terminsprøve. Jeg har trukket den svære ungdom, og har valgt novellen som englene flyver, men jeg er gået i stå, for er der nogen, der overhoved kan komme på eksempler, på hvordan den kan sammenli... -
Konspirationsteori
ForumindlægHej allesammen Jeg går i 9. klasse. jeg vil spørge om i kunne hjælpe. jeg har fået en projektopgave hvor det overordnet emne er "Iscenesættelse" og derud fra skulle jeg vælge et underemne så jeg valgte Konspirationsteorie. jeg ville spørge om i kunne hjælpe mig til hvilket spørgsmål j... -
Hvor meget udgør x af y i procent
ForumindlægHej jeg er igang med en matematik aflevering for 9 klasse som jeg meget gerne vil have lidt hjælp til. Spørgsmålet går simpelthen ud på, at jeg skal finde ud af hvor meget x ugør af y i procent eks. der er en by med 6827 indbyggere i alt, hvor 2696 af dem er piger. hvor stor en procentdel ud...
