Søgning på: historie noter hf. Resultater: 11421 til 11440 af 33009
-
Annuitetslån
ForumindlægJeg skal op i mat. C hf i morgen. Det er egentlig ikke en del af pensum, men jeg kunne godt tænke mig at få opklaret, hvorfor formlerne for opsparingsannuitet og kapitalfremskrivning sættes lig hinanden, når man skal bevise formlen for annuitetslån? -
gratis lektiehjælp i københavn
Forumindlægjeg leder efter en der kan selvforsvar. går du på hf i københavn? har du svært ved matematik? kunne du bruge noget hjælp? jeg er villig til en byttehandel, du lærer mig selvforsvar, jeg hjælper dig med at få en bedre karakter i matematik. -
afstemninger??
Forumindlæghej har en kemi opgave for allerede til imorgen. vil nogen hjælpe.1-H2(g) + f2(g) --> HF(g).2-Na2CO3(s) + HCl(aq) --> NaCl(aq) + H2O(l) +CO2(g). -
HÆLP, bevis
Forumindlæghej. Jeg går på hf og jeg fik denne opgave at lave. Men kan ikke. Bevis at areal af en kegles krumme overflade er pi*radius*(vradius^2+højde^2) ????????? v betyder kvadratrod ^2 betyder i anden -
Bevis ....
Forumindlæghej. Jeg går på hf og jeg fik denne opgave at lave. Men kan ikke. Bevis at areal af en kegles krumme overflade er pi*radius*(vradius^2+højde^2) ????????? v betyder kvadratrod ^2 betyder i anden -
Optagelsesprøve!!!!!!!!!!
ForumindlægHej Er der nogen der har været til optagelsesprøve på katedral gymnasium. Gymnasium og HF Kursus Odense Katedralskole Jernbanegade 34 5100 Odense C Var det svært? Hvordan foregår det til prøven? Kan man forberede sig til prøven? Tak på forhånd!!!! -
termokemi
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe? hvad betyder: a) delta Hf^0 ? b) delta Gf^0 c) S^0? i a) og b) er f nedsænket, nok lettere at forstå hvis det er skrevet på papir.. på for hånd tak -
Eksamensprojekt religion og samfundsfag
ForumindlægEr der nogen som har skrevet Eksamensprojekt på HF i Religion C og Samfundsfag C? Jeg har nemlig valgt disse to fag, men er lidt på bar bund omkring hvilket emne/emner jeg skal skrive om. Any? -
Lommeregner TI-89 Titanium
ForumindlægHEJ :D Jeg har en lommeregner til salg for 500 kr. Har brugt den sidste år på HF. Den virker perfekt og er som ny, da jeg ikke har brugt den mere end det ene år. For info kontakt mig på 42221823 :D -
Engelsk A mundtlig
ForumindlægHej Jeg skal til engelsk a (HF) mundtlig og vil rigtig gerne have nogle gode råd!! Når jeg f.eks. trækker en tekst og kommer ind til lærer og censor, hvad starter jeg så først og fremmest med at sige?? På forhånd tak! -
Vurdering og indledning i historieopgaven
ForumindlægJeg sidder med HF Historieopgave og jeg har om hekseforfølgelser i Danmark i 1600-tallet men jeg er meget i tvivl om hvordan en vurdering skal laves? Jeg har lavet analysen og har brugt to tekster som jeg arbejdede med, men jeg vil rigtig gerne have hjælp til vurderingen :) -
optagelsesprøve
ForumindlægHej alle jeg har lige været igennem i optagelsesprøve her i dag, på HF, jeg synes ikke selv at det gik så godt til eng og mat, tror i at jeg har en chance for at komme ind, når jeg nu har klarede det så godt i dansk -
optagelsesprøve
ForumindlægHej alle jeg har lige været igennem i optagelsesprøve her i dag, på HF, jeg synes ikke selv at det gik så godt til eng og mat, tror i at jeg har en chance for at komme ind, når jeg nu har klarede det så godt i dansk -
Ideer til eksamen
ForumindlægHey allesammen ! :) Jeg har trukket temaet the american dream og en speech af Arnold Schwarzenegger i 2004.. Jeg vil gerne går efter et tolv tal, og det er hf med 24 timers eksame Hvad er vigtigt for mig ? og hvad kan give mig et top karakter ? -
Facit
ForumindlægNogen der ved om det er muligt at finde frem til facit fra gamle matematik eksamensopgaver for sproglige studenter??? Jeg er lige igang med at lave HF 2006-8-1V håber der er nogen der kan hjælpe mig, da det ville være rart at se om jeg har gjort det rigtigt. -
hjælp til ideer til større skriftlig opg.
Forumindlæghej jeg skal snart i gang med og skrive større skriftlig opgave på hf. jeg har idræt på b nivea og jeg er helt på bar bund med emner til dette. er der nogen som har nogle gode ideer, til hvad man kan skrive om.? hilsen christina -
forberelsestid...??
Forumindlæghej.. jeg går på 2. hf og har tysk på C niveau som valgfag..jeg vil meget gerne vide hvor lang tid man får til at forberede sig i...er det 24 timer eller kun 1 time?????? glæder mig til at se jeres svare :) -
Kemi privat underviser søges...
ForumindlægJeg søger en til at hjælpe mig jævnligt 1-2 gange ugentligt med kemi på HF C-niveau, i Københavns området. Honoreres selvfølgelig:-)! Lars D. O. 61 78 82 61 -
Gøre klar til skriftlig mat eksamen?
ForumindlægHej, Jeg har slet ikke fulgt med stortset hele året, hvordan forbereder jeg mig bedst på Mat eksamen? Går på HF og har det på C niveau, jeg må bruge alle hjælpemidler under hele eksamenen undtagen internet. Hvordan gør jeg det lettest for mig selv? Tak på forhånd. -
Haster
Forumindlæghej jeg skal op i dansk skriftlige snart..jeg går selv på hf(2.år). jeg vil høre om der er nogle der har nogle gode ideer til, hvordan man laver en god stil, skitse over hvad jeg skal tage op osv. mange tak på forhånd.
