Søgning på: historie noter hf. Resultater: 11481 til 11500 af 33009
  • Hvem retter min eksamen?

    Forumindlæg
    Hey folkens, I denne uge har jeg været til HF-eksamen og afleveret opgaven i netprøver.dk Hvem er det der retter besvarelsen jeg har sent i dansk, engelsk og matematik (censor?) Kan vores lærere se vores besvarelsen eller ved de kun hvad karakteren er mv.?
  • Hvem retter min eksamen?

    Forumindlæg
    Hey folkens, I denne uge har jeg været til HF-eksamen og afleveret opgaven i netprøver.dk Hvem er det der retter besvarelsen jeg har sent i dansk, engelsk og matematik (censor?) Kan vores lærere se vores besvarelsen eller ved de kun hvad karakteren er mv.?
  • Hvem retter min eksamen?

    Forumindlæg
    Hey folkens, I denne uge har jeg været til HF-eksamen og afleveret opgaven i netprøver.dk Hvem er det der retter besvarelsen jeg har sent i dansk, engelsk og matematik (censor?) Kan vores lærere se vores besvarelsen eller ved de kun hvad karakteren er mv.?
  • Mundligt Dansk A !!!!!

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i Mundligt dansk A HF næste uge. Jeg har fået styr på min pensum og hvad den indeholder af tekster osv… Men hvad er det skal gør, sådan at jeg opnår en høj karakter. Mange tak å forhånd.
  • Dansk eksamen A !!!!!!!

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i Mundligt dansk A HF næste uge. Jeg har fået styr på min pensum og hvad den indeholder af tekster osv… Men hvad er det skal gør, sådan at jeg opnår en høj karakter. mange tak på forhånd.
  • dansk Eksamen A

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i Mundligt dansk A HF næste uge. Jeg har fået styr på min pensum og hvad den indeholder af tekster osv… Men hvad er det skal gør, sådan at jeg opnår en høj karakter.
  • Hjælp :)

    Forumindlæg
    Hej er der nogle som har lavet HF eksamens sættet Matematik b fra maj 2009? Hvis det er er der så mulighed for at få lidt hjælp hurtigst muligt :) jeg skal kun lave opgave:1,2,3,5,6,7,8,9 i TI jeg vedhæfter opgaveformuleringen på forhånd tak :)
  • Er der ingen der kan hjælpe mig? :)

    Forumindlæg
    Hej er der nogle som har lavet HF eksamens sættet Matematik b fra maj 2009? Hvis det er er der så mulighed for at få lidt hjælp hurtigst muligt :) jeg skal kun lave opgave:1,2,3,5,6,7,8,9 i TI jeg vedhæfter opgaveformuleringen på forhånd tak :)
  • distancen ml. centrum og plan

    Forumindlæg
    jeg har plan: 1/7(x-5) + 1/5(y+4) = 0 omskrives til: 1/7x + 1/5y + 3/35 = 0 kuglen har centrum i (0,0,0) og radius r = 5 distance formlen: ga.randers-hf-vuc.dk/matlex/3d.html hvad gør jeg..???
  • Translokation

    Forumindlæg
    Hej, kunne ikke finde en kategori der hed andet, så tænkte at jeg ville stille mit spørgsmål her. Når man er færdig med sit studie og skal mødes til translokation for at få taget billeder, skal man så have sin hue med? Jeg har taget en 2-årig HF.
  • Om politiskolen

    Forumindlæg
    Hej Allesammen. Jeg har lige et spørgsmål angående om politiskolen. Kan jeg godt tag enkelt fag og vælge de fag man skal have, også derefter søge inde på politiskolen, eller tag en 1 årige HF-forløb også derefter søge ind på politiskolen, når jeg er 21 år
  • Re-eksamen

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg dumpede i dansk a på HF fagpakken. Er der nogen som ved om jeg kan tage en re-eksamen og eget hvor? Jeg kan først komme til eksamen på den skole jeg gik på til næste sommer!
  • Kollektive organisationer?

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg er i gang med forberedelsen til min samfundsfaglige eksamen på HF og er kommet i tvivl om hvad en kollektiv organisation egentligt er? Jeg overtænker det nok egentligt bare, men en simpel forklaring med et par eksempler, vil blive taget imod med kyshånd! På forhånd tusind ma...
  • Engelsk eksamen still

    Forumindlæg
    Jeg har netop været oppe til Engelsk eksamen B på HF. Jeg er dog MEGET bange for at være dumpet, derfor ville jeg bede en af jer til at rette min stil og give en ca. karakter.
  • Må jeg tage GSK?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har idag afsluttet mit første år på HF i en klasse, men står lidt i et dilemma. Foruden min fulde HF er mine tilvalgte fag spansk 0-B samt matematik B. Som valgfrit fag det første halve år af 1. HF har jeg haft billedkunst, som jeg ikke fandt interessant. Jeg vil derfor ikke gå op ...
  • Ratte eksamen stil på B nivo ?

    Forumindlæg
    Jeg har netop været oppe til Engelsk eksamen B på HF. Jeg er dog MEGET bange for at være dumpet, derfor ville jeg bede en af jer til at rette min stil og give en ca. karakter.
  • Rettelse af eksamens stil på B Nivo ( Eng )

    Forumindlæg
    Jeg har netop været oppe til Engelsk eksamen B på HF. Jeg er dog MEGET bange for at være dumpet, derfor ville jeg bede en af jer til at rette min stil og give en ca. karakter.
  • Monsun

    Forumindlæg
    Heej alle sammen.. Jeg går på HF (1 år) Og jeg skal lave en rapport om Monsun, men da jeg var syg da vi lavede den i klassen vil jeg gerne spørge om nogen af jer ved hvad man skal skrive om og hvad Monsun er?
  • STRESS :´(

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Der er kun 4-5 måneder tilbage til eksamener, så jeg går og stresse så meget, jeg har aldrig haft det sådan før, det er forfærdeligt. Jeg SKAL bare kommer ud af hf med et godt gennemsnit. Hvad skal jeg gør for at slippe af med alt det stress. :´(
  • Introducerende artikel

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg har en stil for i dansk på HF, og jeg er ikke helt med på den. Der står følgende: Skriv til et almenkulturelt tidsskrift en introducerende artikel om reklamers virkemidler. Er der en der kan svare mig på hvad de mener md almenkulturelt tidsskrift? Julie :)