Søgning på: dansk reportage. Resultater: 11581 til 11600 af 41162
-
Eksamen A Mat.
ForumindlægDa jeg åbenbart ikke hører særlig godt efter i engelsk timerne, er det gledet forbi mig, hvordan selve eksamenen skal foregå i detaljer. På Eng A for matematikere. Kan forstå, at man skal analysere, læse op og oversætte. Nogen der ved mere præcist, hvordan det hele foregår? -
Pensum
ForumindlægHej alle Her til eksamen har man fået et pensum, og jeg er sgu lidt i tvivl om jeg skal læse alle kopisiderne igennem? Altså får vi spørgsmål om de forskellige ting vi har læst, gennem dette år? René Jensen - 9. klasse -
Sætnings analyse, i ved X og O
ForumindlægHar denne sætning.. Kender i hendes tidligere mand? Tror at den skal analyseres således dog ikke sikker Kender i hendes tidligere mand O x ---------objekt----------- -
Eksamen
ForumindlægHej Hvilke typer tekster er det muligt at komme op i, i 3.g danskeksamen? Er det bestemt af lærerne eller er der nogle emner der skal være repræsenteret, altså fx sagprosa, digte, nyhedsartikler osv.? -
Vedr. eksamen og Zeustemplet
ForumindlægHej alle. Jeg skal til eksamen i morgen i old, og mangler en god hjemmeside, hvor man kan finde ud af alt muligt om zeustemplet.. altså byggefacts, kunsthistorisk sammenhæng, funktion og betydning osv. hvis nogle gider hoste op med et link ville i redde min dag (og måske dagen i morgen også :) ... -
landbrugsreformer
Forumindlæghvorfor blev landbrugsreformerne sat i værk? -
To sætninger
ForumindlægHej hvordan oversættes sætningen: Jeg har læst den, når der står: Hvornår læser du artikel? Jeg har læst den. Min oversættelse: Wann liest du den artikel? Ich habe ihn gelesen. Men jeg ved ikke om det er rigtigt? -
Romantikken HJÆLP
ForumindlægJeg skal skrive om fattigdom i 1800-tallet, mere specifikt i romantikken - jeg har rigtig meget brug for hjælp! På forhånd tak !! -
Rettelse af et essay!.
ForumindlægRettelse af et essay!. Skriv så sender jeg :) Takker., -
hej hjælp mig :D
Forumindlæghej jeg skal lave en projekt opgave og jeg ved ikke hvad vi skal skrive om vores overordnede emne er: "oprør og magt." tak på forhånd -
SRP - kildekritik, skal det indgå i opgaven?
ForumindlægJa... ovennævnte spørgsmål - SKAL kildekritik indgå i studieretningsprojektet. Og i så fald, vel ikke som et seperat afsnit? Jeg skriver i musik og engelsk, og jeg synes, det virker irrelevant. -
Nervøs for eksamen
ForumindlægHejsa! Jeg skal op i fysik B i morgen (GSK) - gammel reform, og er virkelig nervøs for om jeg består! Jeg skal dog "bare" have 2 - altså bestå, og jeg har læst som en gal, og har intet fravær, men jeg har bare helt VILDT svært ved det! Jeg har næsten lige været oppe i mat B og kemi C, h... -
Ndbohælp
Forumindlægder nogen ved om hvordan man analyser novellen Nabohjælp der er skrevet af Sidsel Falsig Pedersen. -
Selvvalgt udenlandsk værk
ForumindlægMidt i en eksamenstid ( - i øvrigt tak til alle, der har givet udvurderlig matematisk assitance), er det blevet annonceret i min klasse at vi skal vælge et udenlandsk værk inden sommerferien. Pt. ligger jeg og roder rundt mellem Verden ifølge Garp og the great gatsby. Er der nogen der har erfarin... -
SRP
ForumindlægHey, skriver SRP i historie/engelsk og kan rent faktisk ikke huske om analyse delen skal være på engelsk? -
imorgen !
ForumindlægHej alle, så er det imorgen jeg selv skal til eksamen, det er endelig den sidste, en nat så er det hat :) Jeg kunne tænke mig at vide hvordan denne eksamen foregår, det er engelsk A niveau, sproglig, gammel ordning.. nogen der kan beskrive den step by step så ville jeg blive meget glad , på fo... -
styreform
Forumindlæghvad for en styreform har vi i Danmark? -
KOT
ForumindlægNu er jeg på den. Jeg bestilt en digital signatur i den tro at jeg kunne unflyde skemaerne på KOT og søge ind et videregåenden uddannelse on-line. Det kan man godt. Men det ser ud til man skal alligevel indsende sit bekræftede eksamensbevis med post. Passer det? Og hvis det gøre, hvad er så fidus... -
Oversættelse
ForumindlægHej, hvordan ville i oversætte disse 2 sætninger. Jeg har opdaget at jeres mindste par bukser er i str. 30. Er det muligt at bestille en str. 28 hjem? På forhånd, tak -
Rettelse til engelsk account
ForumindlægGod aften alle, jeg ville hører om der evt. var nogen der kunne kigge min account igennem og rette for evt. fejl? - Den er ret kort.
