Søgning på: dansk reportage. Resultater: 11581 til 11600 af 41162
  • Eksamen A Mat.

    Forumindlæg
    Da jeg åbenbart ikke hører særlig godt efter i engelsk timerne, er det gledet forbi mig, hvordan selve eksamenen skal foregå i detaljer. På Eng A for matematikere. Kan forstå, at man skal analysere, læse op og oversætte. Nogen der ved mere præcist, hvordan det hele foregår?
  • Pensum

    Forumindlæg
    Hej alle Her til eksamen har man fået et pensum, og jeg er sgu lidt i tvivl om jeg skal læse alle kopisiderne igennem? Altså får vi spørgsmål om de forskellige ting vi har læst, gennem dette år? René Jensen - 9. klasse
  • Sætnings analyse, i ved X og O

    Forumindlæg
    Har denne sætning.. Kender i hendes tidligere mand? Tror at den skal analyseres således dog ikke sikker Kender i hendes tidligere mand O x ---------objekt-----------
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej Hvilke typer tekster er det muligt at komme op i, i 3.g danskeksamen? Er det bestemt af lærerne eller er der nogle emner der skal være repræsenteret, altså fx sagprosa, digte, nyhedsartikler osv.?
  • Vedr. eksamen og Zeustemplet

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal til eksamen i morgen i old, og mangler en god hjemmeside, hvor man kan finde ud af alt muligt om zeustemplet.. altså byggefacts, kunsthistorisk sammenhæng, funktion og betydning osv. hvis nogle gider hoste op med et link ville i redde min dag (og måske dagen i morgen også :) ...
  • landbrugsreformer

    Forumindlæg
    hvorfor blev landbrugsreformerne sat i værk?
  • To sætninger

    Forumindlæg
    Hej hvordan oversættes sætningen: Jeg har læst den, når der står: Hvornår læser du artikel? Jeg har læst den. Min oversættelse: Wann liest du den artikel? Ich habe ihn gelesen. Men jeg ved ikke om det er rigtigt?
  • Romantikken HJÆLP

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive om fattigdom i 1800-tallet, mere specifikt i romantikken - jeg har rigtig meget brug for hjælp! På forhånd tak !!
  • Rettelse af et essay!.

    Forumindlæg
    Rettelse af et essay!. Skriv så sender jeg :) Takker.,
  • hej hjælp mig :D

    Forumindlæg
    hej jeg skal lave en projekt opgave og jeg ved ikke hvad vi skal skrive om vores overordnede emne er: "oprør og magt." tak på forhånd
  • SRP - kildekritik, skal det indgå i opgaven?

    Forumindlæg
    Ja... ovennævnte spørgsmål - SKAL kildekritik indgå i studieretningsprojektet. Og i så fald, vel ikke som et seperat afsnit? Jeg skriver i musik og engelsk, og jeg synes, det virker irrelevant.
  • Nervøs for eksamen

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg skal op i fysik B i morgen (GSK) - gammel reform, og er virkelig nervøs for om jeg består! Jeg skal dog "bare" have 2 - altså bestå, og jeg har læst som en gal, og har intet fravær, men jeg har bare helt VILDT svært ved det! Jeg har næsten lige været oppe i mat B og kemi C, h...
  • Ndbohælp

    Forumindlæg
    der nogen ved om hvordan man analyser novellen Nabohjælp der er skrevet af Sidsel Falsig Pedersen.
  • Selvvalgt udenlandsk værk

    Forumindlæg
    Midt i en eksamenstid ( - i øvrigt tak til alle, der har givet udvurderlig matematisk assitance), er det blevet annonceret i min klasse at vi skal vælge et udenlandsk værk inden sommerferien. Pt. ligger jeg og roder rundt mellem Verden ifølge Garp og the great gatsby. Er der nogen der har erfarin...
  • SRP

    Forumindlæg
    Hey, skriver SRP i historie/engelsk og kan rent faktisk ikke huske om analyse delen skal være på engelsk?
  • imorgen !

    Forumindlæg
    Hej alle, så er det imorgen jeg selv skal til eksamen, det er endelig den sidste, en nat så er det hat :) Jeg kunne tænke mig at vide hvordan denne eksamen foregår, det er engelsk A niveau, sproglig, gammel ordning.. nogen der kan beskrive den step by step så ville jeg blive meget glad , på fo...
  • styreform

    Forumindlæg
    hvad for en styreform har vi i Danmark?
  • KOT

    Forumindlæg
    Nu er jeg på den. Jeg bestilt en digital signatur i den tro at jeg kunne unflyde skemaerne på KOT og søge ind et videregåenden uddannelse on-line. Det kan man godt. Men det ser ud til man skal alligevel indsende sit bekræftede eksamensbevis med post. Passer det? Og hvis det gøre, hvad er så fidus...
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Hej, hvordan ville i oversætte disse 2 sætninger. Jeg har opdaget at jeres mindste par bukser er i str. 30. Er det muligt at bestille en str. 28 hjem? På forhånd, tak
  • Rettelse til engelsk account

    Forumindlæg
    God aften alle, jeg ville hører om der evt. var nogen der kunne kigge min account igennem og rette for evt. fejl? - Den er ret kort.