Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 11601 til 11620 af 57177
-
HTX 1-10
ForumindlægNu skal jeg forhåbenlig selv på HTX. Er det noget jeg kan glæde mig til vis jeg elsker fysik/kemi og historie og matematik. er det sjovt kedlig Spændene?. eller sidder i bare og Gamer Cs.- World of warcraft.- eller bare wc3 ;D -
Medicinalkemi
ForumindlægHej. Hvordan er det når man skal uddannes til medicinalkemi? Altså en række følge ville fx være: Først afgangsprøven i folkeskolen Derefter gymnasium ¨Til sidst universitetet Hvordan er række føgen med medicinalkemi? -
Kan jeg skifte skole?
Forumindlæghej. Jeg er lige startet på HTX, og jeg har for ikke så lang tid siden fundet ud af, at jeg skal flytte langt væk fra hvor jeg bor nu. Jeg tænkte på, om det var muligt at skifte gymasium efter 1. g, og at jeg så kan tage 2. g på det nye gymnasium istedet for at jeg skal tage 1. g om igen? tak p... -
Finde den største afvigelse på reseduelplot
ForumindlægHej! Jeg ved ikke hvordan jeg skal løse opgave b). Jeg har lavet en reseduel plot, men jeg ved ikke hvordan jeg skal finde den største afvigelse. På forhånd mange tak! -
Prøve uden hjælpemidler
ForumindlægFindes der et link, som viser hvilke emner, man kan komme op i til prøven uden hjælpemidler? -
mundtlig matematk
Forumindlæghej jeg vil gerne vide noget omkring mundtlig matematik. hvad skal man endlig i det, men skal vel ikke stå og regne ting ud for læreren eller sådan. eller skal man fyre alt mulige beviser af og sådan. jeg ved overhovedet ikke hvad jeg skal. -
Mundtlig engelsk eksamen (ny reform)
ForumindlægJeg skal op til den mundtlige engelsk eksamen efter den nye reform i 3. G, men jeg er blevet i tvivl om, hvad den indebærer? Jeg har engelsk på B-niveau, men hvad indeholder eksamen? Det eneste jeg ved, er at vi har 60 minutters forberedelse samt 25 minutters eksaminationstid! Men skal man kun l... -
Matematik B 13. august 2008
ForumindlægHej :) Er der nogen der har eller ved hvor man kan finde matematik B eksamenssættet fra den. 13 august 2008 besvaret? det ville hjælpe mig meget hvis jeg havde det:) på forhånd tak:D -
valgfag
Forumindlæghvad er sjovest efter jeres erfaring : Erhvervsøkonomi Psykologi Musik Idræt Design Astronomi Programmering Informationsteknologi -
snitfunktioner
Forumindlæghej jeg har brug for lidt hjælp, da jeg ikke helt har fanget det med snitfunktioner. opgaven lyder hvordan finder man snitfunktioner til f(x,y)=-x^2+xy- 1/2 y^2+8 -
Søger maj 2010 og august 2009
ForumindlægHej, Er der nogle, der har lavet disse eksamensæt eller i hvert fald har en facitliste? Har fundet en opgave fra 2010, men det var uden første del. Så søger lidt den uden hjælpemidler, hvis nogen skulle have skrevet den ind på computeren. Skal have trænet opgaver inden en terminsprøve, så det vi... -
Eksamen
ForumindlægEr der nogen der har tid og lyst til at bedømme min eksamen i skriftlig engelsk? Jeg kan sende den til jeres mail. -
luftmodstand
Forumindlæghey ville høre om der er nogle der har nogle gode kilder der omhandler luftmodstand så vidt jeg forstår er der to forskelige formler der bruges til 2 forskelige stutatione. Jeg skal nemlig skrive noget om hvorfor man bruger den ene i forhold til det skrå kast i stedet for den anden. Ud over dette... -
Hvad skal jeg vælge?
ForumindlægHej allesammen... Det her er nok et af de lidt mere underlige spørgsmål, og jeg ved faktisk ikke hvilken kategori det skal under. Jeg vil gerne være tegner, jeg vil gerne være med til at tegne tegnefilm. Jeg vil gerne tegne for Disney eller et andet stort &am... -
sandsynlighedsregning
ForumindlægHej. Er der nogle der ved hvordan man løser denne opgave? I en hf-klasse med 28 elever har alle eleverne besvaret en opgave. Ved lodtrækning vælges 2 blandt de 28 elever til at fremlægge deres besvarelser. a) Hvor mange muligheder er der for at vælge 2 elever blandt 28 elever, når rækkefølgen i... -
Funktion med hundestejler og bestem vægt
ForumindlægHej har den her opgave: Bestem hvor meget vægten af en hundestejle ændres, når den bliver dobbelt så lang. Har kun formlen f(x)=0.023*x2.77 x= længden (mm) f(x) = vægten (mg) Nogle der kan hjælpe mig? :-( -
HF: flytte fra VUC til gymnasium
ForumindlægEr der nogen der ved om det kan lade sig gøre og tage 2. året af HF på et gymnasium, hvis man har taget 1. året på VUC? Hvis ja, hvornår kan man så senest skifte? Nu er det meningen jeg skal starte om 3 dage på VUC, så jeg ved ikke om det er forsent? -
forberedelse til 3 g
ForumindlægHej jeg tænkte på om der var nogen derude, der havde nogle gode råd til hvordan man bedst kan forberede sig til 3g her i sommerferien.På nuværende tidspunkt har jeg et snit på 9,4. Det er jo sådan set godt nok, men problemet er bare at jeg har tænkt mig at studere psykologi, hvilket kræver e... -
Engelsk-geni hjælp..!!! (HASTER)
ForumindlægHej Jeg skal oversætte en tekst til imorgen, men der er et sted som jeg ikke kan oversætte, synes ikke det giver mening. Kig i PDF På forhånd tak -
jorden?
ForumindlægSkriver man earth med store begyndelse bogstav: Eeath ? hvis ja, hvorfor?
