Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 11741 til 11760 af 23684
  • Mangler redskaber til filmkonstruering

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle som skulle ligge inde med notater til analyse og konstruering af kortfilm, eller film gernerelt? På forhånd tak ;-)Søren
  • gode notater!

    Forumindlæg
    er der nogen der har gode notater til analyse/fortolkning af Pär lagerkvist's tekst: "prinsessen og hele kongeriget"...???
  • dansk stil

    Forumindlæg
    er der nogen der har notater til "prinsessen og hele kongeriget" af Pär Lagerkvist. Jeg skal skrive stil om den, og har derfor brug for hjælp til analyse/fortolkning....
  • Hjælp ... Dansk stil

    Forumindlæg
    Jan Sonnergaard " Farvel"Giv en analyse og fortolkning af FARVEL . Jeg skal bl.a. komme ind på tekstens fortællestil, herunder sætningsbygningen ( syntaks)
  • Dan Turell

    Forumindlæg
    Hjælp! Er der nogen der kender "digt til min far" af Dan turell? Og evt. kan hjælpe mig med en analyse af dette? På forhånd tak. Knus..
  • Lykke-peer

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvor man kan finde noget analyse til H.C. Andersen's Lykke-peer??På forhånd tak
  • Saga!?

    Forumindlæg
    Hej..Er der nogen der har læst sagaen ridder stigs runer og bryllup. Jeg har, brug for noget hjælp til analyse.
  • Proletar suspekt -budskab

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere Suspekt's Proletar fra 2007, men jeg kan ikke finde hoved og hale i tekstens budskab. Er der nogen, der kan hjælpe?
  • Åndernes Hus

    Forumindlæg
    HejJeg skal skrive danskopgave om Isabel Allendes Åndernes Hus, og håbede så på, at der er nogle af jer, som har nogle forslag til, hvad jeg skal analysere. Er der det?
  • Fjernsyn af Ib Lucas

    Forumindlæg
    Er der nogen der har læst novellen Fjernsyn af Ib Lucas??? Hvis der er kan jeg godt bruge lidt hjælp til at analysere den... Hvad er det der sker er det hele bare et stort tilbageblik?mvh. Jesper
  • Logos, patos og/eller etos ?

    Forumindlæg
    Kan nogen hjælpe mig med at analysere Hvilke(n) appelform(er) Peakperformance.com og Tigerofsweden.dk benytter sig af? Jeg er nemlig lidt i tvivl på dette område. Tak for hjælpen :)
  • Skygger

    Forumindlæg
    Hey, er der nogen der har en analyse af novellen Skygger?Jeg ville blive overordentlig glad hvis der var :)på forhånd tak!Jacob
  • Folkeviser

    Forumindlæg
    Hejsa..Jeg ville høre om der er nogle, som har en analyse og fortolkning af "Elverskud", på forhånd tak.Vh Morten.
  • J.P Jakobsen

    Forumindlæg
    hey er der nogen som har læst " et Skuud i Taagen"forstår den ikke heltttt... jeg vil være takenemmelig, hvis nogen har en god analyse til den...
  • Sisterhood of night

    Forumindlæg
    Hej..er der en som har analyseret denne historie fra studentereksamenen august 2001.Engelsk højniveau.Vil blive meget glad for hjælp, synes at det er en meget mystisk historie.
  • Mørkeleg - fortolkning

    Forumindlæg
    Er der evt. nogle som har et bud på analyse og fortolkning af gyserromanen "Mørkeleg" (1996), af Dennis Jürgensen? På forhånd tak for hjælpen!
  • Hvile - af Peter Seeberg

    Forumindlæg
    HejJeg er i gang med en analyse af novellen Hvile af Peter Seeberg.Ville bare høre om der er nogen der har læst den - evt. skrevet om den - for jeg har lidt problemer med fortolkningen. Forhånd tak:)
  • Dansk (perspektivering)

    Forumindlæg
    Hej... Jeg skal analysere og fortolke Det forsømte forår skrevet af Hans Scherfig...Hvad kan man perspektivere til?på forhånd tak...Venlig hilsen Michael
  • Sophus Clausen: Rejseminder

    Forumindlæg
    Hej..Er der nogle herinder som ligger inde med en analyse og fortolkning af "Rejseminder" af Sophus Clausen ?Eller som evt. har gennemgået den?På forhånd tak!Vil være meget taknemmelig for hjælp.
  • ID - by Joyce Carol Oates.

    Forumindlæg
    Hejsa. skal til at læse denne tekst igennem, som hedder ID. - nogen som har en analyse af teksten eller et referat på dansk/engelsk? så ville i hjælpe utroligt meget.