Søgning på: dansk reportage. Resultater: 11801 til 11820 af 41162
-
ordstilling - auch?
ForumindlægSkal oversætte: Den næste mand var Morten, også fra partiet DF. Er auch placeret rigtigt? eller er sætning helt forkert: Der nächste Mann war Morten, auch aus der Partei DF. -
Er flexicurity-modellen god i Danmark?
ForumindlægVirker/fungerer den godt i Danmark? -
Jeppe på bjerget
ForumindlægSpørgsmål skal besvares med udgangspunkt i akt 5, scene 6: Hvis baronen er Holbergs stemme og talerør, hvad mener han så om: a) Det at søge efter at opleve lyst? b) Det at leve ubalanceret? c) Forholdet mellem de sociale klasser på dette tidspunkt? Nogle som kan hjælpe her. Det er bogen &quo... -
Besættelsestiden
ForumindlægHej alle sammen ! Jeg skal skrive en historie opgave om besættelsestiden. Jeg skal analysere mig frem til regeringens mulighedsrum men jeg kan slet ikke se at regeringen havde ret mange mulighederne i perioden op til besættelsen. De havde en mulighed som var at indgå i et forsvarssamarbejde med ... -
Kan man godt sige
ForumindlægHej jeg er lidt i tvivl om at man kan sige "jeg var ikke bevidst om det" please hjælp mig -
HA jura på AAU
ForumindlægHej SP'er, Jeg går i 3.g på HHX. Jeg vil gerne studere HA jura på AAU til sommer, men jeg har desværre ikke et høj gennemsnit. Mit gennemsnit ligger præcis på 4. Derfor er jeg i tvivl om, at jeg kan komme ind på studiet med det gennemsnit. På universitetets hjemmeside står der: "alle... -
Analyse af Livet og Kærligheden
ForumindlægNogen der har sådan en ? Skal nemlig bruge den til noget inspiration Tak -
lille rettelse
ForumindlægHej, er dette oversat rigtigt? Vi er meget trætte Nous sommes tous fatigué. -
Spørgsmål om integration
ForumindlægHej Jeg vil gerne høre folks mening om det jeg har svaret her og er folk enige med mig - I må gerne uddybe jeres meninger og holdninger! Af hvilke grunde vælger nogle mennesker ikke at blive integreret? Unge og ældre vælger ikke at blive integreret fordi, nogle ikke støtter op for det demokrat... -
kilder - islam >< Kristendom - spanien
ForumindlægJeg mangler desperat kilder fra tiden 700 - 1200. Historiebøger har jeg tilgengæld nok af. Er der nogen, der kan komme med henvisninger? På forhånd tak! Mvh Emil -
esaay
Forumindlægheej alle sammen.. jeg skal skrive et essay om melodrama hvori jeg indrager filmen "psycho" og begreberne mimesis, katharsis og identifikation. jeg er helt blank, og den skal afleveres om kort tid, så det ville være dejligt hvis nogen lige kunne hjælpe eller evt. smide en opg herud!? -
Analysemodel til DHO?
ForumindlægHej I min DHO vil jeg først analysere en sang (en sang skrevet af rødstrømpebevægelsen til en af deres demonstrationer), og dernæst et citat (fra en rødstrømpe), men jeg er i tvivl om, hvilke analysemodeller, jeg skal bruge til de to analyser. Nogen, der kan hjælpe? Tak på forhånd! -
Jødernes hue
ForumindlægGodmorgen:) Jeg sidder og analyserer et propagandabillede fra nazismens tid. Det forestiller en jøde, med en speciel hue på. Jeg har været inde på google og søge efter den, men har ikke rigtig fundet noget. Er der nogle af jer, der ved hvad den hedder? Den bæres ofte kun af mænd. Hilsen Abi -
eng/samf 1984 - sekundærlitteratur
ForumindlægHej mennesker, Jeg skal skrive SRP-opgave i fagene engelsk og samfundssag, hvor jeg har valgt engelsk som hovedfag. Emnet hedder 'overvågningssamfundet' og har, originalt nok, valgt bogen '1984' af George Orwell som jeg vil tage udgangspunkt i og analysere. Jeg skal dog bruge no... -
vurdering
ForumindlægHej Alle, er der en venlig sjæl her inde der vil kigge på min spansk årsprøve, og komme med en vudering? Det drejer sig om 200 ord. Niveuet er spansk A i 2g. -
Artikel - hjælp søges - HURTIGT!!
ForumindlægHej. Jeg har en engelsk (artikel) aflevering til i morgen. Artiklen skal handler om en kendt person som har problemer i sit liv. Kunne være rart med feedback. Mit mål er at komme op på et 10 - tal, er det muligt? -
Kortfilm
ForumindlægEr der nogen der kender nogle gode kortfilm? Gerne noget med racisme som sortpassager, valgaften osv. -
Synopsis
ForumindlægHej Tænkte på om I kunne hjælpe mig lidt, vi skal lave en synopsis i samfundsfag og har lidt problemer med min problemstilling, vores enme er lockout? Håber I kan hjælpe -
EVENTYR
Forumindlægnogle der tilfældigvis har skrevet om eventyr på tysk? -
Tysk Lyrics
ForumindlægHej skal oversætte to sange kan jeg oversætte så kan i rette den plisssssssssss.........................
