Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 11801 til 11820 af 48931
-
Vand og el forbrug
ForumindlægJeg skal søge bolig et sted, hvor vand og el ikke er inkluderet i huslejen. Hvor meget bruger en enkelt person ca om måneden på vand og el? -
Ansøgning
ForumindlægHvordan skriver man en ansøgning? Hvad skal man skrive? Altså hvis nu gerne vil have et job i f.eks en tøjforretning. Nogen, der har et par eksempler, som kan hjælpe mig? -
præsentation
ForumindlægHey...!Jeg er en ny elev, som skal starte i morgen!Hvordan skal Jeg præsenterer mig selv!! Eller retter og sagt hvad ville være godt og høre om mig! -
Issmeltning....
ForumindlægHvad er formlen for is-smeltning...Kender Rumfanget, kender vejrtemperaturen... -
wm fodbold..
ForumindlægHej i anledning af Wm i fodbold, har jeg hørt, at man kan sætte sit eget fodbold hold, inde på dr's hjemmeside,med dirverse spillere som deltager ved dette wm.Nogen der kender siden?? har været inde på dr.dk, men kan simpelthen ikke finde det.. -
Ø
Forumindlæghejsa..hvis man skal skrive om en ø, fx. om Madagaskar.. hvad kan mann så skrive om.(Hvis det ikke skulle være indbyggere-tal, areal og dyrene) -
Sidder og er ved at skriv en jobansøgning
ForumindlægHej . Sidder og er ved at skriv en jobansøgning til en sportsbutik , og så tænkte jeg på om der måske var nogle som havde skrevet en , behøver ikke lige være til sportsbutik . Men kunne godt tænke mig noget inspiration til min egen , SKRIVER IKKE EFTER , men f.eks. hvilke kompetencer i har og ... -
Fiktion om livsstil
ForumindlægJeg skal skrive AT i idræt C og dansk A. Emnet er kampen for det gode liv, og jeg har valgt at lægge mit fokus på sundhed og velvære via motion. Men jeg vil gerne prøve at finde noget fiktionslitteratur om emnet til danskdelen. Er der nogen, der kan anbefale noget her? På forhånd tak -
Konstruere en sætning
ForumindlægHvordan sir jeg.. Det var en god begivenhed, som indbyggere kan samles om som nation.. Det er det der samles om, jeg ikke ved hvordan jeg skal formulere.. -
projektopgave - hjælp
ForumindlægHej vi går i niende og har projektopgave, vores overemne det er udfordringer, men vi kan ikke finde nogle fede ideer det ville være super fedt hvis i gad at komme med nogle forslag:-) på forhånd tak. -
Doping?
ForumindlægHejsa. Nogen der ved hvad doping er? Det er til en opgave (Idræt) og kan slet ikke finde ud af hvad det er :I Tak på forhånd -
kigge for fejl.
Forumindlæghej. jeg har skrevet dette, her som en lille start på en engelsk opgave, men villle lige høre om nogen lige hurtigt ville rette det. I have always thought a lot of why young people commit crime, you hear a lot about young people who commit crime again and again, but why. I choose to have about... -
optagelsesprøve! HJÆLP..
ForumindlægHej. jeg skal til optagelsesprøve imorgen og er så nervøs, jeg skal op i mundtlig tysk, men problemet er at jeg ikke kan tysk og har kun haft det i 8'klasse og kan ikke huske en dyt, hvad skal jeg gøre? hvordan er det at være til prøve? nogen der har prøvet det? hvad kommer man op i? jeg sk... -
Kondition
ForumindlægIft de fysiologiske ændringer, der sker med kroppen når man får en bedre kondition, står der i vores bog bl.a.: "øget blodvolumen", jeg burde nok vide hvorfor det er en god ting, men jeg fatter ikke helt- hvorfor en øget blodvolume er godt for kroppen? Ved der er mange herinde de... -
Hjælp til opgave !
ForumindlægHej. Jeg går i 9. klasse og skal lige nu skrive projektopgave. Jeg har om sport i Danmark. Blandt andet skal jeg skive om Sportens betydning på samfundet, og hvorfor sport fylder så meget i medierne. er der nogen der kan hjælpe, med f.eks. gode hjemmesider - hilsen Magnus -
Hvordan afslutter jeg et essay?
ForumindlægJeg skriver et essay om e-sport og jeg kan simpelthen ikke afslutte det mest fordi jeg synes det lyder dumt og det ikke passer ind. Har skrevet om E-sport virkelig er en sport, hvorfor det er så populært og at små børn gambler på hjemmesider -
hjælp til oversætte
ForumindlægHej. Jeg skal skrive et brev til Ikea, men er ikke så god til engelsk. Er der mon en, som har lyst til at hjælpe mig med at oversætte et kort brev fra dansk til engelsk. Det er lidt under en side. På forhånd tak. -
Hvordan er niveauet på de engelsktalende uddannelser?
ForumindlægHej alle. Jeg står og skal vælge en vidergående uddannelse, og jeg overvejer en uddannelse hvor undervisningen foregår på engelsk. Jeg mener selv jeg er god til sproget, da jeg har boet i udlandet og talt det dagligt. Jeg er dog lidt bekymret om niveauet er så højt at jeg skal fokusere mere på sp... -
amplitude
ForumindlægEn blok med massen M står stille på en friktionsløs oveflade og er tilsluttet en vandret fjeder med kraftkonstanten k. Den anden ende af fjederen er tilsluttet en væg. En anden blok med massen m står stille på den første blok. Frikstionskoefficenten mellem blokkene er μ. Find den maksimale &q... -
Pædofili
ForumindlægHvad dælen hedder det på engelsk? Min ordbog er ikke til meget hjælp.
