Søgning på: dansk reportage. Resultater: 11841 til 11860 af 41162
-
Hvad er aktivistisk udenrigspolitik?
ForumindlægHej venner, kan nogle forklare mig aktivistisk udenrigspolitik er? Og Hvad er identitetspolitik? -
Hvilken bog er god?
ForumindlægHey Folks :-) Jeg skal til på fredag have fundet en bog. En bog som jeg skal læse & analysere i en bograpport. Efter min søgning efter en god bog (flere steder), har jeg stadig ikke fundet nogen. Så derfor beder jeg jer om hjælp. Jeg er ikke så meget til krimier, gyser o.lign. Men jeg kan god... -
Hjælp til Maple.
ForumindlægMaple er virkelig god til at solve, men den giver bare svaret. På min uddannelse skal man vise mellemregninger – er det muligt at få Maple til at gøre det? -
Tekst med forbybelsesområdet danmarksbilleder
ForumindlægHey, jeg har trukket danmarksbilleder som fordybelsesområde i 9 FSA. Og skal lave en analyse og en synops blandet i den. OG har brug for en god tekst som jeg kan brug. Nogle som har et forslag? :) -
Essay. Teen Addiction. HJÆLLLPPP!!!
ForumindlægTekst: Despite knowing the risk, many teeneagers drink alcohol, smoke tobacco or even do drugs. Write 500-600 words in wich you discuss the problem. Jeg ved ikke om jeg skal skrive nogle spørgsmål, og så i min tekst besvare mine spørgsmål, uden at jeg rent faktisk har skrevet dem, som en del af... -
Robotter
ForumindlægNogle der ved hvad i kan se på billedet. Jeg kan se en mand der arbejder med robotter og farven er dystert og ved ikke mere. Hvad kan i se -
Oversættelse
ForumindlægHej Hvordan vil I oversætte følgende sætninger : Jeg skriver det som jeg tror er rigtigt også¨håber jeg I vil rette i det : 1) Det uforpligtende og konsekvensløse valg af mening med tilværelsen hver dag i moderne samfund Fx. Danmark, med kedsomhed til følge. ^The noncommittal and consistency ... -
hjææææææælp
ForumindlægSkraver figuerne i for hold til procenttallet der 25 kasser og vi skal skraver 44 procent) evt.metode til hvordan man ved hvor meget man skal skrever? 20 kasser og vi skal skraver 85 procent) evt.metode til hvordan man ved hvor meget man skal skrever? Tak på forhånd :) -
medie stofområde
ForumindlægHvad skal jeg have styr på ? -
Trigonometri
ForumindlægHej, jeg sidder og læser til eksamen, og det er lige gået op for mig, at jeg næsten intet forstår af cosinus, sinus og tangens... så derfor ville jeg høre, om der er nogen der kan forklare det sådan lidt trin-for-trin, eller har nogle meget udførlige noter omkring det, som jeg kunne få lov ti... -
Lire ?
ForumindlægOPGAVEN: Når kursen på italienske Lire er 0,65, hvad koster så 300 Lire ? Skal man så gange 0,65 med 300 eller ... ? Og hvor mange Lire kan fås for 1300 kr ? Skal have en udregning :) -
HJÆÆÆÆÆÆÆLP!
ForumindlægHej allesammen.. Jeg sidder og skal sætte lidt historie i sammenhæng.. Hvorfor var det at man indførte ytringsfriheden, hvilke politiske optakter havde der været optil ? Håber at der er nogle som kan svare.. mvh gunnar -
Oversættelse latin
ForumindlægHej. Er der nogen, der kan forklare, hvad denne sætning betyder: "Tu, qui necare me, consulem, cupis" Jeg har oversat den til: "Du, som at dræbe mig, konsul, ønsker" Denne oversættelse giver ikke helt mening. Hvad er den rigtige oversættelse? På forhånd tak for hjælpen... -
Texas TI-89 titanium sælges!!!
ForumindlægJeg sælger en Texas TI-89 ALDRIG brugt/åbnet kommer i orginal emballage. 1000 plus porto! -
Studentereksamener
ForumindlægHej - jeg har et spørgsmål omkring de skriftlige studentereksamener der bliver afholdt hvert år. De fleste har tidligere oplevet at få prøver i løbet af året hvor læreren siger "Det er Engelsk A eksamen fra 2010, det her kan i forvente at komme op i." Kunne det tænkes at der har ... -
Vendinger
ForumindlægEr der nogle som ved hvor man se hvad gamle ord og vendinger i HC Andersens historier betyder??? -
Hvordan fremlægger man en analyse?
ForumindlægHej Jeg skal på mandag fremlægge en ana lyse af Kongeloven 1665, men jeg har ingen analse om, hvordan og hvorledes man fremlægger sådan en analyse. Hvad man skal have med, og hvad man ikke skal. Skal man have citater med? Hvordan? Al hjælp er velkommen. Tak. -
Talepapir for langt hjælp
ForumindlægHej - mit talepapir er for langt. Er der nogen der har lyst til at læse den igennem og evt. vudere hvad der er overflødigt. På forhånd tak! -
retstavningsprøve....
Forumindlæger der nogen der ved hvor mange fejl man ca. skal have i fsa retstavningsprøve for at få 12..? -
Analyse - Hvordan?
ForumindlægHej alle. Jeg er i gang med at skrive DHO-opgave. Jeg skal skrive en analyse som skal fylde 6-7 sider. Men jeg ved bare ikke hvordan jeg skal skrive det op, og hvordan man i det hele taget skal gribe en analyse an.. Håber der er nogle der vil hjælpe! Det haster :-)
