Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 11941 til 11960 af 23765
-
Planks konstant
ForumindlægHej Folkens Jeg hedder ahamd og bor i silkeborg 8600 og går på htx silkeborg Vi skal lave til at lave en rapport og Placks konstant og jeg vil derfor høre om der er nogen der har skrevet en rapport og bestemmesle af placks konstant som muligvis kan hjælpe mig -
Planks konstant
ForumindlægHej Folkens Jeg hedder ahamd og bor i silkeborg 8600 og går på htx silkeborg Vi skal lave til at lave en rapport og Placks konstant og jeg vil derfor høre om der er nogen der har skrevet en rapport og bestemmesle af placks konstant som muligvis kan hjælpe mig -
Tc-99????
ForumindlægJeg har kemi rapport for, hvor man skal beskrive hvad der sker når Tc-99 henfalder, jeg har ikke en isotop tabel men kan regne ud at Tc-99 bliver til Ru-99. Problemet er at senere i rapporten står der, at man skal beskrive hvordan Tc-99 først udsender en betapartikel og derefter en gamma. Betyd... -
Spændingsrækken efterbehandling hjælp!
ForumindlægHej alle :) Sidder her og skriver en rapport om spændingsrækken i forbindelse med et forsøg vi lavede, men er gået i stå over dette spørgsmål: "1. I de tilfælde hvor en kemisk reaktion observeres, skrives det tilhørende reaktionsskema med ionformler, idet du undlader at anføre tilskueri... -
titrering af eddikesyre- ækvilentspunkts
Forumindlæghej er ved at, kigge på min rapport om titrering af eddikesyre. hvor vi skrev alle aflæsning på, ML og PH, men vi skulle finde ækvivalenspunkt af NaOH. NaOH = 17 mL NaOH PH= 2,2 a. mit spørgesmål lyder hvordan finder man ækvilentspunkts? b. og er der et billed af fremgangsmåden af rapporten? -
Nogle der kan hjælpe mig lidt ud? :)
ForumindlægSidder og skal skrive en rapport om en øvelse, der omhandler Primære, sekundære og tertiære alkoholer. Er der nogle der har lavet en god rapport, eller måske vil hjælpe mig lidt ud.. Ved slet ik hvad jeg fx. skal skrive til resultater, og teoridelen. Var ikke i skole den dag, forsøget blev lavet,... -
perspektivering - vands fordampningsvarme
ForumindlægHej, jeg sidder og laver rapport om vands fordampningsvarme. En ting der skal indgå i rapporten er perspektivering. "Opgaven" lyder: Sammenlign fx. Lvand med andre stoffers fordampningsvarme og overvej betydningen af vandets fordampningsvarme for mindst ét naturfænomen og mindst én pra... -
osmose og diffundering
ForumindlægHar brug for nogen, som lige kan se på min rapport omhandlende osmose og diffundering. Tror jeg blander disse to begreber rundt et par steder. Men det er lidt svært, og en på afstand kan nok se det bedre. Det er ikke en frygtelig lang rapport. Jeg har forsøgt at gøre den mest mulig kortfattet med... -
Forsøg med radioaktivitet
ForumindlægHej Jeg står og skal lave et forsøg omhandlende radioaktivitet. Jeg har kun radioaktive kilder med lang halveringstid til rådighed. Jeg har læst en række rapporter fra andre, men de har benyttet sig af radioaktive stoffer ned kort halveringstid, således de også kan eftervise, at aktiviteten... -
Den rette linje
ForumindlægHej folkens :D Jeg skal skrive en matematikrapport om den rette linje. Men jeg føler jeg mangler noget i rapporten. Har lidt teori om udregning af a, og ligning og forskrift for den rette linje, men ved ik rigtig hvad der mere er at sige Hvad synes I en rapport om den rette linje skal indeholde? -
Vandkraft .
ForumindlægHej Allesammen, Jeg skal skrive en rapport og jeg har valgt emnet "vandkraft". det skal lige siges, at jeg kun går i 8. klasse . Jeg vil derfor gerne spørge, hvad jeg kan skrive i min rapport - altså om vandkraft. Hvilke forsøg, udregninger, oplysninger er det mest vigtige for vandkraf... -
Kulhydrater/sakkarider - æbler, cola osv.
ForumindlægHej alle, Sidder og er irriteret over en biologi rapport som egentlig var til i dag, men vi må gerne aflevere mandag :) Det er en rapport over glykæmisk indeks og jeg ved ikke hvordan jeg finder ud af, hvilken slag sakkarid mine fødevarer er.. Jeg har med cola, rugbrød, æbler og cornflakes at gø... -
AT - Sandheden / Rapprt
ForumindlægJeg går i 1.gog vi skal lave vores første lille AT opgave. Jeg skal skriveen rapport om "det betimelige i altid at fortælle sandheden". Hvordan skal man lige sætte en rapport op, når det ikke er noget naturvidenskabeligt. men i Dansk, samf, engelsk o matematik.?? HJÆÆÆÆLP! skal aflevere... -
Impulssætningen HJÆLP HASTER!!
ForumindlægHej jeg skal lave en rapport om impulssætningen :) hvor to biler støder hinanden og man skal måle kraften, energien og bevægelsesmængden. men jeg ved ikke hvordan teorien skal skrives og ser ud :O er der nogle der ud der vil være sød og hjælpe mig med en teori? så jeg kan gå i gang med min rapp... -
NV eksamen
Forumindlæghej. Jeg har lavet en rapport omkring det forsøg jeg har lavet (gæring og etanol) Hvordan skal jeg fremlægge det? Jeg skal alene fremlægge 10min!!!! Nogle råd, og kan i fortælle hvordan det gik hvis i har prøvet det? Jeg er helt lost omkring hvad jeg skal gøre? Skal jeg bare læse op fra min rappo... -
Blodtyper
ForumindlægHejsa Allesammen :D Jeg er i gang m. en biologi rapport, og har brug for jeres hjælp (tak) .. Rapporten handler om blodtypebestemmelse, spørgsmålet lyder således: Hvilke mulige blodtyper (fænotyper) samt genotyper (allelkompinationer) kan dine forældre have haft? Man kan vise det m. et krydsnin... -
Bølger på en snor
ForumindlægJeg skal skrive en rapport om lyd og frekvens ud fra nogle forsøg, vi har lavet i klassen. Jeg forstår det bare ikke særlig godt, og jeg har brug for hjælp til, hvordan jeg løser den og hvordan jeg skal skrive en rapport om det. Vedhæftet ligger opgaven, som vi har fået stillet. Al hjælp bliver m... -
puls og kondital
ForumindlægHej alle! jeg skal lave en rapport om puls og kondital .. er der en sammenhæng? og hvis ja .. hvilken? Jeg har nemlig siddet med det i flere dage, og kan ikke lige se, hvordan jeg skal blande de to sammen til en opgave. Jeg er godt klar over, at puls hjælper med at bestemme konditallet .. men j... -
Hvad er mest polært?
ForumindlægHej. Jeg har fået en rapport for, og i den rapport skal jeg skrive noget om Xanthofyl, Klorofyl a, Klorofyl b og β-caroten og deres polaritet. Derefter skal jeg også sætte dem i rækkefølge. Jeg er lidt af en dør til kemi, så det vil virkelig gøre mig glad, hvis I vil hjælpe mig med det. Mv... -
Upload af egne opgaver?
ForumindlægHej. Jeg har gentagene gange prøver at uploade egne rapporter, dog uden stor succes. Jeg går uploader rapporten og går derefter ind i ''mine opgaver'' under ''indstillinger''. Tilføjelsen er dog ikke til at spotte. Hvad kunne problemet være? Tak på forhånd. Mvh...
