Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 11941 til 11960 af 44201
-
Vektorer i rummet
ForumindlægDu har givet et plan med ligningen: 3x-4y-7z+25=0 a) Du skal undersøge om punktet (5,3,4) ligger i planet. Punktet ligger i planet har tjekket efter. b) Du skal bestemme en parameterfremstilling for planet. Har problemer med at løse opgave b, hvad skal jeg gøre jeg har jo kun et punkt o... -
kvælstof
Forumindlæghej nogle der kan forklare hvad organisk bundne kvælstof er? er det alger eller? -
..
Forumindlæghej skal op i eksamen snart.og har lige et spørgesmål Forklar med udgangs punkt i jordens klimazoner, hvorfor der er forskelle på, hvilke afgrøder der kan dyrkes i Danmark og ved ækvator. -
handelspolitik
Forumindlægforklar handelspolitik og handelspolitikkens instrumenter! - jeg er helt blank. jeg kunne ikke umiddelbart finde noget på google.. -
SYRE-BASE opløsninger
ForumindlægNogle der lige kan forklare, hvordan jeg skal tegne en strukturformel, når et eller andet stof kommer i enten en sur eller basisk opløsning - og hvordan ved jeg, hvilken den skal i? Nogle der kan komme med eksempler. -
Vandbeholder - kasseformet
ForumindlægHejsa! Kunne godt bruge lidt hjælp, med en matematik opgave! Det er mål i dm! Jeg ved at rumfanget er 206,72 dm. - Hvor meget er det nu i liter? - Og en dag er der 120 liter vand i beholderen. - Hvor højt står vandet? - Håber i kan hjælpe, de... -
Forklare katalysatoren
ForumindlægHej :) Jeg skal kunne forklare katalysatoren, men ved ikke rigtig hvad det er .. Håber på jeres hjælp :) -
Hvad er et reaktionsskema?
ForumindlægJeg er ikke helt sikker, så jeg skriver for, at finde ud af hvad et reaktionsskema er. Er det bare hvor man laver reaktionslininger? -
Facit til tysk fp9 maj 2014?
Forumindlæger der nogle som ligger inde med facitliste til tysk fp9 maj 2014? eller tysk fp9 december 2014 -
Ældre opgaver i dansk retskrivning/læsning
ForumindlægHej. Jeg står i den situation, at jeg her lige om lidt skal til terminsprøve i dansk. I den anledning ville jeg lige høre, om nogen herinde har nogle gamle prøver med facit , så jeg kan øve lidt. Jeg har prøvet det får, og ved godt hvordan det hele ser ud, men jeg tænke om ikke nogen herinde havd... -
Hvordan stiller man en diskussion op?
ForumindlægHej. Jeg skal til at skrive min diskusion i min SRP, men har svært ved at stille den op. Jeg skal lave en "En samfundsfaglig diskussion af mulige årsager til at USA oplever flere skoleskyderier end andre vestlige lande." Men forstår ikke hvordan man sætter den op? -
Matematik projekt
ForumindlægJeg sidder med den her opgave og har virkelig ingen ide om hvad der skal gøres! -
Optimering
ForumindlægJeg kan ikke rigtig finde ud af hvordan jeg skal løse den her opgave? er gået i gang men det virker ikke rigtig og kan ikke finde ud af hvad jeg gør forkert? "Det hvide der skæres fra" er 4 kvadrater i hvert hjørne med siderne x og et retkangelt i låget med bredden x og længden y. D... -
skriftsproglige stillejer
Forumindlæghmm :/ Er virkelig i tvivl om hvordan man omskriver disse sætninger til normal skriftsproglig stil nogen der lige kan hjælpe mig på vej 1. Han er bare nederen. 2. En irriterende stodder kom vadende ned ad gaden. 3. Hvis du så meget som kigger på mig, er du færdig. 4. Det pissede ned hele da... -
Hvad kaldes dette for?
ForumindlægEr det her en henfaldsproces, kernereaktion eller en kerneproces...? Er forvirret... -
Problemstillinger til naturfags eksamen
ForumindlægHej, Vi har naturfags eksamen, og vi har overemnet Udledning af stoffer, og underemnet plastik. Har i nogle ideer til problemstillinger? Takk -
Perspektivering Pistol og Nåleøjet
Forumindlægheeey har brug for hjælp til mediefag. jeg skal finde ud af hvordan kortfilmen nåleøjet kan bruges som perspektivering til kortfilmen pistolen. nogen der ved hvordan??? -
Ethylheptan
ForumindlægHvordan tegnes etyhylheptan? ethyl er en alkyle og heptan er en alkane.. men hvordan tegnes en alkyle? Håber på hjælp hurtigst muligt! -
normal vektor
Forumindlæghej jeg sidder med en opgave, som jeg har brug for hjælp til. selve opgaven er under faget 'væske mekanik', men det er en matematisk del af opgaven som jeg har brug for hjælp dvs. ikke selve fysikken bag det. jeg skal finde massestrømmen (kg/s) mellem linje CD (se figur), der er givet d... -
I tvivl
ForumindlægEr blevet i tvivl kan man er der overhovedet et bevis for lige store koefficient og substutionsmetode? Ved der er et med determinant men ved ikke med overstående
