Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 12001 til 12020 af 176852
-
Hjæææælp eksamen !
ForumindlægHej allesammen ! Jeg skal til eksamen mandag, så jeg ville høre om der er nogle der skulle ligge ind med nogle eksamens eksempler fra samf c? Tak på forhånd! -
Making a difference
ForumindlæghejNogen der har skrevet vMaking a differenceTil inspirationtakker -
Gymnasiet Livet!
ForumindlægHey, jeg er en elev der til daglig elsker matematik på højt niveau. Derfor har jeg også valgt matematik på A niveau når jeg skal starte på gymnasiet. Problemet er så bare at jeg skriftligt aldrig gøre det godt... Mundtlig er jeg på højt plan.. Men det er altid en problemregning der ødelægger mi... -
Selvstudium stx
ForumindlægEr der nogle af jer der ved om man kan tage stx som selvstudie? Og i så fald hvor man kan tage det henne, da de steder jeg indtil videre har ringet til ikke tilbyder det. På forhånd tak :) -
er jeg dumpet?
ForumindlægHej, jeg har været til eksamen i engelsk mundtlig A og fået 00. :( Men i årskarakter har fået et 7-tal. Jeg har hørt at årskarateren også tæller med. Har jeg så dumpet engelsk? jeg kan ikke finde ud af hvordan det kommer til at se ud på mit bevis. -
beregning af a og b
ForumindlægJeg skal finde længden af a og længden af b. Forholdet mellem dem er a:b=5/4*(4-a/2) fra min klassekammerat har jeg fået at vide at a=5/2*0,625 men han kan desværre ikke forklarer min hvordan han er kommet frem til det. Mon der evt. er nogle der kan hjælpe? -
TERMINSPRØVE - TIDLIGERE EKSAMENS HÆFTER
ForumindlægHey derude :) Skal op i Matematik , Dansk og Samfundsfag i næste uge til Terminsprøverne. Er der nogen der kan hooke mig op med: Matematik Eksamen for de 3 seneste år . Et årig højniveau. Samfundsfag Eksamen for de 2 seneste år, ink. retteark evt? Og Dansk Eksamen - sidste år. Mange tak -
Engelsk mundtlig eksamen folkeskolen.
ForumindlægHej alle sammen. kunne godt tænke mig at vide, om man egentlig må have sine forberedelsespapir med ind til eksamen? altså det papir hvor der står det man skal sige til eksamen? -
SRP emner (skal inddrage Samfundsfag A og/eller Engelsk A)
ForumindlægHej, jeg har overvejet nogle emner til min afsluttende SRP. Vil sætte stor pris på feedback om disse emner. Er emnerne overhovedet velegnet til en SRP? Håber meget I kan hjælpe. Jeg er meget glad for faget Historie, så havde derfor overvejet disse 2 emner indefor faget: 1. Emne. Twilight saga... -
HF med A-fagsbonus?
ForumindlægNogen der ved om der en eneste HF i København der har 5- A-fagsbonus? -
Hjælp til eksamen i morgen
Forumindlæghej Jeg skal til eksamen i tysk b-niveau i morgen. Jeg har skrevet noget jeg gerne vil sige, men jeg er desværre ikke så godt til den tysk gramatik. Hvis du vil læse mine ord, og kommentere på dem vil jeg blive meget glad. Hilsen Marie Skibsted Ich habe mit einer Auszug von der buch „Ali zu... -
Eksponentiel vækst. Eksamen i morgen.
ForumindlægJeg forstår genneralt ikke sammenhængen mellen to variable. Så derfor spørge jeg herinde. Skal til eksamen i morgen. Eksponentiel vækst: Gør rede for eksponentiel sammenhængen mellem to variable og for eksponentiel regression med regneark. Omtal et eksempel på anvendelse af den eksponentielle væk... -
Mundtlig dansk eksamen (HTX)
ForumindlægHej. Hvad bør man forberede til sådan en eksamen? Man skal naturligvis være fortrolig med de forskellige analysemodeller og historiske perrioder / tider. Derudover skal man som bekendt havde forberedt en gennem gang af to danske stile. Hvad er der ellers? Er der noget jeg har glemt? Takker! :)... -
EKSAMEN - BIBELSKE FORTÆLLINGER
ForumindlægHej Jeg skal op i mundlig kristendom til eksamen. Overemnet er Bibelske fortællinger. Retfærdighed, lidelse (det onde) og tilgivelse. Hertil skal vi finde et underemne med tema og en fortælling som vi kan perspektivere til egen tid. Tak for hjælpen på forhånd ;) -
9.klasses dansk eksamen.
ForumindlægHej jeg har en eksamens opgave for. Jeg skal kigge på en tekst som siger at computerspil bare er fantastisk, begrunde om jeg synes det samme, og skrive en oplevelse. Ville bare høre om der er nogle der vil rette det jeg indtil videre har skrevet.? :) -
Historie mundtlig eksamen
ForumindlægHejsa, jeg skal op til historie eksamen. Mit spørgsmål går op om når man skal læse op, er det så generelt bare de forskellige undervisningsforløb man skal læse op, eller skal man gå helt ned i hvert forløb og kigge på hver en kilde og skulle kunne huske dem til det emne man trækker? -
Grammatik eksamen prøvesæt?
ForumindlægHej folkens - vi har en grammatik tekst i morgen og ville høre om nogle havde en tidligere Eksamens sæt som jeg kunne øve på? Vi har fået nogle udleveret som afleveringer så dem har jeg allerede lavet.. Tak på forhånd Det haster lidt. -
Skal du til eksamen på HF C?
ForumindlægHejsa allesammen. Vi mangler folk til at hjælpe os med at teste et nyt eksamentrænings system. Går du på HF C og skal til eksamen om snart - vil jeg rigtig gerne høre fra dig. Dbh Martin -
Et eksempel til engelsk eksamen?
ForumindlægHej.. jeg skal op til eksamen til næste år, så jeg ville bare spørge jer om i hade et teskt som måske var med i eksamen. Et tekst der mener meget om det man kommer til at trække. Hvis der er nogen må de meget gerne skrive ind til mig..PÅ FORHÅND MANGE TAK!!!! -
Katastrofen - årsager og konsekvenser fysik/kemi-dansk
ForumindlægHejsa. Jeg kan vælge at lave at i fysik eller kemi, samt dansk. Mit problem er, at jeg ikke ved hvordan jeg skal få begge fag ind. Jeg er blevet klog på asteroider, men jeg kan ikke se det humanistiske i det? Kan i give nogle ideer, og eventuelt andre gode emner med god materiale?
