Søgning på: matematik fp9 maj 2016. Resultater: 12041 til 12060 af 34041
-
Dansk FSA 2010 dec. stilemner!
ForumindlægEr der nogle, der kan fortælle mig, hvad stilemnerne er i FSA dec 2010? -
Dagbladet Information's politiske holdning?
ForumindlægJeg skal skrive en mindre opgave, og skal fortælle noget om en journalist som skriver for Dagbladet Information. Kan man placere avisen inden for en vis ideologi? -
Sosu bøger til assistenten
ForumindlægHej. Jeg sælger alle 8 bøger fra Social og Sundhedsassistenten Hele serien er fra Munksgaard danmark Sundheds- og sygeplejefag. Medicinske fag. Kultur- og aktivitetsfag. Pædagogik med psykologi. Social- og samfundsfag. Naturfag. Personlige kompetencer. Psykiatri. De er i god stand, og de... -
2. Verdenskrig
ForumindlægHvorfor fik Polen ingen hjælp i 2. v. k -
Er der nogen der har fsa 2013 december retskrivning?
ForumindlægJ eg har brug for fordi jeg skal op i ret skrivning snart tak -
Medicin på AU - ferier
ForumindlægHej Er der nogen af jer, der ved, hvornår man får sommerferie på AU? Jeg skal starter på medicinstudiet til februar, og jeg skal planlægge noget i juli/august. Derfor vil jeg gerne vide, hvornår og hvor længe man har sommerfere på au :-D -
Indien ITK-zonen (vejret)
ForumindlægHejsa. Jeg er lidt i tvivl om denne opgave, hvor jeg skal gøre rede for ITK-zonens bevægelse vha. af en hydrotermfigur for Indien. Billede er vedhæftet af figuren. Jeg ved, at ITK-zonen er et konstant termisk lavtryksbælte som vil befinde sig ved ækvator. Zonen bevæger sig hvv lidt syd og nor... -
Hjælp en dreng i nød
ForumindlægHej Jeg er en dreng på 14 år, som allerede går og tænker på hvad han skal efter folkeskolen. Jeg er god til dansk, ikke super god men god. Jeg er det stikmodsatte i matematik. I matematik er jeg ikke så god, men jeg prøver at holde fokus på det. Jeg vil gerne være ingeniør, men da en fra min kl... -
Om-eksamen!
ForumindlægHej allesammen! Mit spørgsmål: Jeg skal til re-eksamination i matematik skriftlig, og geo/tysk mdt. Jeg har fået at vide fra studievejlederen at jeg skal kontakte lærerne for fagene og planlægge pensum med dem, men gælder dette også for matematik skriftlig? Og hvad betyder det at jeg kommer o... -
Kan man blive cand.polit?
ForumindlægHey SP Kan man blive cand.polit, hvis man læser matematik-økonomi eller skal man læse økonomi? Det ser ud til, at hvis man læser økonomi kan man både blive cand.polit og cand.oecon, men det ser ikke ud til, at det fungerer på samme måde, hvis man læser matematik-økonomi. Er der evt. nogen, de... -
Lektier hjælp søges !
ForumindlægHi alle Jeg er en pige på 18 år, der søger lektier hjælp 2-4 gang om ugen til Matematik. Lige nu har jeg matematik på B nivuae og næste år får jeg det på A nivuae !! Jeg boer tæt ved Århus (10 km) og gå i gymnasium i 2 år !! I får noget for det ( tales nærmer) ! Skriv :D -
Læge
ForumindlægHej. Jeg skal ikke være læge. Jeg vil bare vide, hvorfor læge udd. kræver mat A kan jeg ikke helt forstå. Jeg har mat A og jeg synes slet ikke at de ting vi lærer, der vil komme læger til nogen fordel når de skal hjælpe patienter. Jeg ved godt at matematik giver træning i tænkning og logik, men d... -
indekstal
ForumindlægHej alle sammen Jeg har lidt brug for hjælp til nedenstående opgave Jeg har lavet lidt af den, jeg skulle beregne indekstallet for år 2011 og det har jeg gjort på følgende måde: I = aarets værdi/begyndelsesværdi * 100 Jeg har lagt tallen ind: 54842/61224 * 100 = 89,58] Jeg har lidt proble... -
Makroøkonomi
ForumindlægHvilke matematiske emner kræver det du har en indsigt i før du burde sætte dig ned og lærer makroøkonomi ??? Har downloadet sådan en cool bog omkring det på 117 sider. -
HJÆLP EMNE TIL STUDIERETNINGPROJ.
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med et emne?? MAT-A, Historie A... Den ny reform... Please... Det ville være superrrr lækkert med masser af hjælp! Takker. -
humanist
ForumindlægHej Jeg kan godt lide at analysere, men jeg er også et 'bankmenneske', jeg tænker på at tage noget med finans, men på den anden side er jeg også rigtig god til det med fx sociolinvistik, lad os bare sig jeg godt kan lide dansk. Jeg vil slet ikke være lærer, og støttepædagog lyder rigti... -
GSK afleveringer
ForumindlægHej! Jeg har her for et par dage siden tilmeldt mig et mat B-A GSK-suppleringskurser, som starter i september i København. Jeg ved godt, at jeg kommer til at lave mange afleveringer, hvilket er helt super, men jeg tænkte også på, om man får karakterer for afleveringerne? Man får nok ikke ... -
Filosofi/psykologi
ForumindlægJeg har nu(meget sent) blevet fast besluttet på at læse antropologi(på KU), hvorfor matematik på B-niveau, ikke mere er en nødvendighed. Men jeg er faktisk i gang med at supplere med netop det fag i øjeblikket, fordi jeg troede at jeg ville læse statskundskab. Min situation: Jeg mangler enten et ... -
Mat eksamen
ForumindlægHey allesammen, Jeg skriver for jeg er i tvivl omkring beståelse af matematik på b niveau stx. Der er mange videregående uddannelser efter gymnasium som kræver at man har bestået matematik på b niveau. Pt står jeg med karaktererne 4 skriftlig og mundtlig og fik til seneste terminsprøve 00 Jeg v... -
Erfaringer vedr. mat?
ForumindlægHej, På vejne af min kæreste, har jeg et spørgsmål nedenfor, som vi håber nogle kunne komme med lidt input til: "Jeg sidder i en situation hvor det er tid til at vælge SRP fag samt emner. Jeg har længe overvejet hvordan og hvorledes, og har fundet ud af jeg egentlig godt kunne tænke mig at...
