Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 12121 til 12140 af 63055
-
Engelske fejlsætninger
ForumindlægHej :D Jeg har nogle engelske fejlsætninger jeg ikke helt kan forklarer fejlene på. Det er nogle såkaldte fejlsætninger, jeg ville derfor hører om der er nogle af jer, som kan give mig en hjælpende hånd. 1. I was invited to a better dinner. 2. there has never been many of them 3. Melissa and I st... -
digte
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der har analyseret følgende digte af Thøger Larsen "vinternat" og "solsangen" og evt. har lidt noter til digtene eller til Thøger Larsen generelt. -
Seneca: 107. brev til Lucilius
ForumindlægHejj jeg mangler teksten Seneca: 107. brev til Lucilius ? er der ikk e n der kunne hjælpe mig og vedlægge den i et link. Eller bidrage med nogle noter om seneca? -
Odysseen 8. sang og Ovids metamorfoser 4. sang
ForumindlægHej. Er der nogle der ligger inde med noter til Odysseen 8. sang og Ovids metamorfoser 4. sang? Har søgt i forummet og i opgaver, men kan ikke finde noget om disse. Skal op i morgen, så det haster lidt :-) På forhånd tak. -
Sirenenvögel
ForumindlægHej, jeg har trukket en tysk tekst til eksamen der hedder "Sirenenvögel" af Winfried Bruckner. Det ville være super hvis der var nogle der havde nogle noter til denne tekst som i kunne sende til mig :) -
Erhvervsjura
ForumindlægHej hjæææææælp Er der nogle der skulle have noter, opgaver osv. liggende?. For jeg skal starte på Erhvervsjura i den finansielle sektor her i september md. 2008. vil det være en stor hjælp TAK Mvh najjjj -
Hurtig rettelse af 1 sætning
ForumindlægHe always borrows my roller skates (roller-skates). Because he does not have any of his own. Nogen der kan se fejlen her? -
HJÆLP DET HASTER
ForumindlægHej er der nogen der kan se fejlen i følgende sætning: The important in life is not a matter og making a lot of money ? På forhånd tak -
Sætning
ForumindlægIch hätte schlechte Noten in der Schule Jeg havde dårlige karakterer i skolen Er den tyske sætning korrekt? Tak på forhånd og god weekend -
Forberedelse på FSA Folkeskolens afgangseksamens prøve?
ForumindlægHej Alle I fredags var der udtræk til udtræksfagene til folkeskolens afgangseksamen, og min klasse og jeg trak tysk og biologi. Biologi er skriftligt og jeg vil derfor gerne hører jer 9;rutinerede9;, som har været til eksamen i biologi i folkeskolen år tilbage om, hvordan i forberedte jer?... -
fejlsætninger
Forumindlæghey er der nogen der kan hjælpe mig med de her fejlsætninger I mean intercultural communication is one of the most important things in the world Our second language is English English is a language there is spoken by 2 billion people The globalisation is not always a good thing If you do not s... -
Kan man komme til eksamen i ikke-gennemgåede emner?
ForumindlægHej. Jeg har lige fået at vide, at jeg skal op i mundtlig engelsk. Og et af de 6 opgivne emner er romantismen. Mit problem er så, at jeg grundet den nye reform på gymnasiet, først kom ind et halvt år senere i min klasse, da jeg før havde gået på en anden studieretning. Romantismen har klassen så ... -
Hjælp til rettelse - 5 linjer
ForumindlægHej, håber I vil hjælpe mig med at rette det nedenstående oversættelse. På forhånd mange Tak Text: Jeg kender en person der ikke gider at stå op om morgenen. Han kan ikke høre vækkeurene (han har tre), og hans mor må ikke banke på døren. Når han så endelig kommer ud af sengen, gider han ikke at ... -
Disposition Baser
ForumindlægHey! Skal op i baser imorgen, og mangler lige en dispositon med førsog til! Nogen der kan hjælpe? Har prøvet selv, men er helt lost! -
Engelsk
ForumindlægHej jeg har oversat nogle engelske sætninger om til dansk. Jeg vil høre om i gad, at se om jeg har oversættet dem rigtigt. Sætningerne hedder: 1. I am not seeing any difference between the risk of driving too fast and the risk of driving too slowly on the motorway. 2. He is feeling that the comp... -
Hvilke højniveau fag?
ForumindlægVed udgangen af januar skal vi have valgt hvilket fag vi vil have i 2.g samt hvilke fag vi godt kunne tænke os at have i 3.g. Som det ser ud nu overvejer jeg flg. to sammensætninger:Engelsk (A) - 3.gMatematik (A) - 3.gSamfundsfag (A) - 2.g/3.gellerEngelsk (A) - 3.gMatematik (A) - 3.gKemi/Biologi ... -
Rettelse af stil på 255 ord
ForumindlægHej! Jeg har skrevet en lille engelsk stil, som jeg håbede I ville hjælpe med at rette: The window is half open and the sun is shining through the house. A girl named Katie is sitting in her favorite chair reading a book se bought yesterday. Suddenly the phone rings. It is her boyfriend, ... -
Ioner i kalk
ForumindlægHej, Jeg skal til mundtlig fysik eksamen på mandag (d. 20/6). Jeg er igang med at lave dispositioner, og er ved emnet "kunstgødning". Jeg har et forsøg, som jeg godt kunne tænke mig at lave til eksamen. Men jeg der er én ting jeg ikke er sikker på. Der står, at jeg skal hælde en opløs... -
reducering af gamma-stråling
ForumindlægHåber der er en der vil hjælpe mig med min fysik opgave.Ved et større forsknngseksperiment optræder der gamma-stråling. For at beskytte forskerne imod den opfører man en blyvæg. Halveringstykkelsen for gamma-stråling er 9 mm. Man ønsker at reducere gamma-strålingens intensitet til 2% af den oprin... -
Optagelse på Gym
ForumindlægHej derude.. Mine karakterer fra 8. da jeg ikke har fået karakterer i 9. endnu. Dansk - læsning/retskrivning/skr.fremstilling/mundtlig. 4,7,4,4. Matematik - færdighed/problem/mundligt. 02,4,02 Engelsk - skriftlig/mundlig. 4,4. Tysk - skriftlig/mundlig. 4,7. Fysik/kemi - praktisk/mund. 7. J...
