Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 12141 til 12160 af 160718
-
Modeller til Trojka A
ForumindlægHej Er der ikke nogen som har alle de der forskellige modeller som er i bogen på computeren? SÅ er det lidt nemmere bare at skrive ind direkte på dem da man er vant til den måde modellen er lavet! Eller måske selv har lavet deres egen måde at indskrive på modellerne til analysering af en virkso... -
Kemi A august 2012
ForumindlægNogen der her lavet sættet eller opgaver der tilhører dette? Det ville hjælpe mig utrolig meget vis i kunne emaile mig den eller evt. dele her i tråden har svært ved -HNMR opgaven, fordelingskonstantopgaven, den sidste opgave i 5 og beregn volumen af 1,0 M natriumhydroxid http://ww... -
Tysk A oversættelse
ForumindlægHej :) Jeg har lidt svært ved mit tysk .. Vi har fået en dansk oversættelse som vi skal oversætte til tysk. Håber nogen kan hjælpe med at se om der er nogle få fejl i den :) Da vi et par dage senere leger i nærheden af ismejeriet, kommer drengens fader og siger, at han vil tale med os. Vi ved go... -
Samfundsfag A 2012
ForumindlægHej, Jeg tænkte om der var nogle der var oppe i samfundsfagseksamen 2012 og om i kan fortælle hvilke ting der er relevant at læse op på? MVH. Camilla -
Fysikken bag A-bombe
ForumindlægHej kloge hoveder ;) Jeg skriver srp om atombomben, hvor jeg skal forklarer fysikken bag en atombombe. Jeg havde selv først forstået spørgsmålet, som en titel på de andre spørgsmål, men det var det ikke :s Jeg har kommet ind på fission, Q-værdi, kædereaktioner og berigning i de andre spørgsmål, m... -
Texts about a photo
ForumindlægHej nogle der vil hjælpe med at beskrive dette billede, dog skal der også være 3 adjektiver og 3 adverbier PDF er lagt -
2+2(a+b)
Forumindlæg=2a+2b+2 Er det rigtigt? Tak på forhånd. -
Hvad er reaktionsordenen mht A?
ForumindlægHvordan løser jeg denne opgave? Jeg har ingen ide -
HJÆLP - BIOLOGI A OPGAVE !!!
ForumindlægHey Studieportalen Jeg forstår simpelthen ikke denne her opgave.. Jeg ved ikke om I har mod på at hjælpe mig? :/ Det vil betyde meget, hvis I gad og hjalp mig <3 -
Opgave 10.6 iø A
ForumindlægNogle der har opgaverne til opgave 10.6 ? eller opgave 11.9? -
Kapacitans A niveau
ForumindlægHej Jeg kan ikke få løst den sidste opgave i det vedhæftede dokument. Er der nogen som kan hjælpe? -
Gennemlæsning af spansk A stil
ForumindlægHej, er der en meget venlig sjæl, der vil læse min spanske stil igennem? Hvis det ikke er for meget at forlange, så vil jeg gerne have en forklaring på de evt. rettelser. Det er fra et eksamenshæft, så der er en kort oversættelse og en fristil på 250 ord. Skriv hvis du vil hjælpe mig, så sen... -
Analysebureauet Advice A/S
ForumindlægAnalysér data (findes i tilhørende datafil), men henblik på at lave en fyldestgørende sammenligningen til analysebureauet. venligst hjælp hurtigt!!!! -
Bestem a og c. Ud fra graften
ForumindlægNogle som kan fortælle mig. Hvordan jeg kommer videre med min opgave. Har ingen ideer På forhånd tak :) -
Brøk med nævner a-b
ForumindlægKan nogle forklarer hvordan man kommer frem til resultatet 5 herfra? -
kemi A - termodynamik haster! :D
ForumindlægSe vedhæftet fil Jeg har brug for hjælp til spørgsmålet: "Beregn neutralisationsvarmen efter" Det jeg er i tvivl om her er hvad der skal stå på "m" plads. Vi har jo bare titreret basen med en syre, og hvad skal der så stå på m's plads? Er det blandingens masse ved ækv... -
Free writing a demonstration
ForumindlægHej, jeg skal skrive en stil om at jeg går inde i byen og ser en masse demonstrere for noget, men har ingen idéer om hvad de kunne demonstrere for? Tak på forhånd. -
Bedømmelse af Fysik A skriftlig
ForumindlægJeg har netop været oppe i Fysik A skriflig. Vi har efterfølgende snakket opgaverne igennem og jeg har fundet et par dummefejl. Dertil vil jeg gerne høre hvordan pointsystemet viker, så jeg evt selv ville kunne regne min karakter ud (Nogenlunde) Nogen der ligger inde med et skema eller v... -
Finde a,b,c i andengradsligning ?
ForumindlægHej derude :-) Tak for jeres altid fantastiske hjælp! Jeg er løbet på problemer ! Hvordan finder jeg a, b og c i denne andengradsligning : 3x^2-2=2x^2+6x-7 På forhånd tak ! Charlotte -
bestem tallene a og b
ForumindlægEn funktion f er af typen f(x)=b*x^a , og der gælder, f(2) =4 og f (4) =64 Bestem tallene a og b. jeg skulle kunne løse den uden hjælpemidler men ved ikke helt hvordan jeg skal gøre det
