Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 12221 til 12240 af 25374
  • Retfærdighed og straf

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der har skrevet noget om udvikling af den danske og franske straffesystem og kan hjælpe mig med at få nogle inspirationer til min projekt?
  • Eventyr

    Forumindlæg
    Hej fokens :-) Er der nogle af jer der kunne rette et eventyr? I vil gøre mig en store tjeneste, hvis det er at i vil. Hvis så er den her: Der var engang en prins, som nogle år forinden havde mistet sin far. Så nu levede han alene sammen med sin mor og to brødre. Da kongen levede, holdte han mere...
  • Metodeafsnit med hermenutisk tilgang

    Forumindlæg
    Hej Jeg sider og skriver en opgave på en professionsbatchellor. Jeg er blevet ret forvirret med hensyn til hvor meget der rent faktisk skal skrives i metodeafsnittet. Jeg har skrevet kort hvorfor jeg har valgt den hermenutiske tilgang og skrevet kort om Gadamers filosofi, da det er den retning in...
  • Gymnasium....

    Forumindlæg
    Hvad betyder det at have et fag på A-B- og C niveau?
  • Skriftlig fremstilling dansk

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og skal lave en kort analyse af en kortfilm og er lidt i tvivl om, om det er en god idé at lave overskrifter på afsnittene, og hvis det er, om det så skal være med kursiv, større skrift eller hvad. Nogen der kan hjælpe mig? På forhånd tak.
  • engelsk stil

    Forumindlæg
    hey allesammen. skal skrive en stil om ''the perfect day'' altså hvordan den perfekte dag skulle være nogen der kan hjælpe? er virkelig dårlig til enegelsk 9.klasse
  • Hjælp os! (hvis du ved noget om rom)

    Forumindlæg
    Hej Alle! Kender du nogle gode hjemmesider om det gamle Rom. Det ville være fantastisk hvis du ved noget om Rom's fald/forfald! En hjemmeside eller noget... Mvh Flodhesteungen :-)
  • Hurtigt spørgsmål om personkarakteristik!

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg ville bare lige hurtigt spørge om I ved, om der skal være en personkarateristik, hvis man skriver en analyse af et eventyr? Tak :)
  • Nogen med fantasi? -engelsk

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal lave en engelsk fristil men har ingen idé om hvad den skal handle om nogen der har? :-) Ps, min lærer er en meget hippie-type og sagde: en god fantasi kan føre til et 12-tal
  • biologi rapport om kræft.

    Forumindlæg
    Hjælp - skal lave biologi rapport. skal skrive om kræft medicin igennem tiden altså fra 1850 til 2010, kan simpelhen ikke finde noget. det skal både være om medicin og behandling, men ikke inden for en speciel form for kræft, bare kræft generelt. nogen der kan hjælpe?
  • Metoderne til AT

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til eksamen i AT om en uge, men er kommet i tvivl om jeg har forstået metoderne tilknyttet mine fag korret. Jeg har valgt fagene biologi og religion til at belyse emnet fosterdiagnostik, men er nu kommet i tvivl om metoderne til besvarelse af følgende problemtstillinger: Hvad e...
  • Ebbe skammelsøn - Nyhedsartikel

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der kan give mig nogle gode tips til at kunne starte med Ebbe skammelsøn stil - Nyhedsartikel? Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal genfortælle denne folkeviser som en nyhedsartikel, og ved ikke hvordan jeg skal finde på en rubrik og underrubrik.. Tak på forhånd
  • Hjælp til engelskstil

    Forumindlæg
    Hej, Ville spørge om der var nogle der ville hjælpe mig med rettelse af mine engelsk stil, som er en analyse af en artikel "The Great Famine" med henblik på en historisk samtidig sammenhæng. På forhånd tak :D
  • Klassesamfund

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er ved at skrive en samfundsfag opgave, om klassesamfundet i Danmark. Jeg skal nu finde to teoretikere, en for og en imod. Jeg har valgt Karl Marx til at være for, men mangler en teoretiker som er imod. Nogen der kan hjælpe mig?
  • Har virkelig burg hjælp.

    Forumindlæg
    Hej, er der en her som kan perspektivere eller vurdere Martin Luhter kings betydning med vores liv i dag.
  • Er religion en sygdom?

    Forumindlæg
    Er religion en sygdom, som Richard Dawkins påstår?
  • Gymnasiet

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg skal begynde på gymnasiet efter sommerferien, og er der noget man specielt skal kunne eller have en baggrundsviden om. Vil gerne hører eller vide om alt :-)
  • Tysk udtræk FSA 2011

    Forumindlæg
    Er der nogen hvis lære har fortalt om der er udtrukket skriftlig eller mundtlig tysk til FSA prøven i maj? Min lærer har fortalt mig at det allerede nu vides, men at hun ikke må fortælle.
  • Genrebestemmelse af facebook

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg står i den situation at jeg i min AT-synopsis skal genrebestemme facebook (som et socialt medie, der giver mulighed for selviscenesættelse) problemet er, at jeg ikke lige helt præcist ved, hvordan jeg skal gribe dette an, da jeg ikke kender nogle af koderne eller kriterierne for s...
  • Kan ikke komme i gang med novelle

    Forumindlæg
    hej jeg er på spanden jeg skal lave en novelle til i morgen og kan ikke komme i gang HJÆLP!!! p.s. hvis i har en novelle må i meget gerne sende den ;)