Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 12221 til 12240 af 61667
-
Termins prøve imorgen i matematik
ForumindlægHej Jeg går i 8.klasse og imorgen har termins prøve i matematik. kan i svare mig om hvad man sådan skal kunne? til en termins prøve fsa i matematik -
matematik hjælp i køge eller i nærheden?
ForumindlægHej alle .. Jeg er 1.g'er på Køge gym og er ikke den skarpeste til matematik. Jeg har mat på b niv. i samfundsfaglig linje. Jeg er total lost i matematikken her, og har viiiiirkelig brug for hjælp. Betaler gerne, men så må det også være godt ;) Er der nogle der kender et matem... -
Bog i Matematik A
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig, at høre, hvilken bog man bruger i gymnasiet i matematik A? Jeg skal til at supplere i matematik A, og vil derfor gerne forberede mig selv lidt på hvad der venter mig... -
mdt. Engelsk eksamen
ForumindlægHej, jeg skal til min sidste eksamen i morgen, mdt. engelsk, og ville bare lige høre om der er nogle der har nogle gode fif til hvordan man giver et godt indtryk, og hvordan man kan få et flot 9 tal, da jeg er meget nervøs, håber på nogle gode svar. På forhånd tak... -
Engelsk eksamen - Analyse punkter osv.? Hjælp!
ForumindlægHej alle. Hvilke analysepunkter er gode at komme ind på, har i en slags model eller kan nogle fortælle om noglel punkter som tema, budskab osv.? Er det vigtigt at læse 1 halv side op fra det man trækker som viser pointen eller konklusionen og hvad er bedst at gøre? Det er Engelsk stx på A niveau.... -
mundtlig dansk eksamen
ForumindlægEn af mine venner som jeg går på skole med, var oppe i dansk i går (torsdag), han havde forberedt sig godt, og da han kom ind snakkede han løs i 6 minutter, så siger censor at det er fint, og sender ham ud. Da han kommer ind og skal have sin bedømmelse afvide siger censor bare at han er dumpet, h... -
samf a mundt. eksamen
Forumindlæghey there. jeg er desværre så uheldig, at mit ene eksamensfag i år er blevet mundtlig samfundsfag, som jeg har på a-niveau. jeg skal op i næste måned, så der skulle være god tid til at læse op, men jeg synes alligevel, det er mega uoverskueligt. jeg tænkte, om der var nogle herinde, der havde e... -
EKSAMEN!!! RET EN TEKST!
ForumindlægHejsa. Jeg skal på mandag op i engelsk, (9. klasse) Og jeg har valgt som overemne , racisme, og som underemne racisme i dansk politik. Jeg har skrevet kort, hvad jeg vil sige.. Og jeg vil bare høre, om ikke der er nogen der vil bruge 5 minutter, på at rette den for grammatiske fejl, jeg er nemli... -
Fysik/kemi FSA eksamen... hjælp!
ForumindlægHej ! :D.. Jeg skal op til eksamen i morgen i Fysik/Kemi, og jeg føler mig ret usikker, selvom jeg - tror - jeg ved det jeg skal vide :D .. Mine emner er få: Syrer / Baser. Elektromagnetisme. Radioaktivitet og stråling. Jeg søger lige nu lidt hjælp til syrer og baser, da jeg ikke ved hvilke opsti... -
Virksomhedsøkonomi eksamen - hjælp hurtigt!
ForumindlægJeg står og skal op til eksamen i virksomhedsøkonomi mundtlig i morgen. Jeg har læst utrolig meget på tingene, men jeg sidder stadig inde med nogle spørgsmål, som jeg ikke har kunne forstå ud fra min bog. Så jeg håber der er nogen der vil hjælp, og som gerne vil forklare det meget simpelt ! 1. Hv... -
AT-eksamen: Hjælp til teorier og metoder
ForumindlægJeg tænkte om der var nogen der kunne hjælpe mig, idet jeg skal op til AT-eksamen i morgen. Jeg har fagene biologi og dansk, og har en vision omkring kunstig befrugtning, og har undersøgelsen ud fra artikler. Jeg er i tvivl omkring, hvorledes jeg kan tale om mit emne, idet jeg artikler. Skal man... -
Emnevalg til engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægJeg skal til engelsk mundtlig eksamen her inden så længe - 9. klasses afslutningseksamen. Jeg er derfor i gang med at forberede mig. Jeg skal have valgt et underemne inden for et af disse overemner: 1, Black people and racism 2, High School Shootings 3, Teenage Life Derfor ville jeg høre j... -
FYSIK MUNDTLIGE EKSAME! Hjælp
ForumindlægHej jeg skal op i fysik/kemi d 31. og der er 7 emner jeg kan trække imellem. Søger nogle dispostioner, og forsøg (gerne nogle nemme forsøg) Er nemlig helt blank, håber virkelig i kan hjælpe mig. og hvordan kan man forberede sig til eksamen? tak på forhånd (: Pensum: 1)Det sure, det salte, det b... -
Engelsk B eksamen
ForumindlægHej alle Jeg står og skal op til mundtlig engelsk B på mandag. Eksamen foregår således, at man trækker en ukendt tekst, og der er 1 times forberedelse og ca. 22 minutters eksamination. Jeg ligger normalt højt i engelsk, men jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan man scorer 12 til mundtlig eng... -
Er dette korrekt sagt? Eksamen
ForumindlægSkal op til eksamen om lidt, og skal nævne noget om hvordan tungt-opløselige salte dannes. Jeg vil bruge disse 2 eksempler. Er de korrekte, korrekt skrevet, op og afstemt? Herunder bruges Fe(III) FeCl3(s) + PO43-(aq) → FePO4(s) + 3Cl-(aq) Herunder bruges Fe(II) 3FeCl2(s) + 2PO43-(aq) &... -
Biologi spørgsmål. Nv eksamen!! hjælp
ForumindlægHej, skal op til NV eksamen (biologi+fysik) på mandag og har nogle spørgsmål inden for bærdygtighed og sunhed og sult som jeg ikke kan finde svarene på. 1. hvad påvirker fotosyntesen? 2. hvordan arbejder vi naturvidenskabeligt? 3. hvordan er den overordnede opbygning af næringsstofferne? 4. h... -
hjælp til perspektivering under eksamens emne
ForumindlægHej alle :-) Jeg sidder og laver dispositioner til min kemi-B eksamen.. nu sidder jeg og laver disposition over emnet kemisk ligevægt, og for at fuldende min disposition skal jeg finde noget at perspektivere til, til dette emne.. er der nogle som sidder inde med forslag, må i meget gerne skri... -
Skriftlig biologi eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i skriftlig biologi her på onsdag. Da jeg i forvejen ikke er den skarpeste til faget, vil jeg gerne forberede mig så meget som muligt. Jeg har fundet to gamle prøver jeg har lavet inde på testogprøver.dk, og læst om diverse emner.. Tænkte bare på, om der var noget andet ... -
Virksomhedsøkonomi mundtlig eksame
ForumindlægHej. Jeg skal snart til VØ eksamen mundtligt... og min lærer har ikke fortalt os en skid, om hvad vi skal være forberedt på. Han siger bare, vi skal læse hele bogen og kunne den udenad. Men hvem kan også huske en bog i hovedet udenad?? Såååå, ja er der nogen søde og rarer mennesker, der kan g... -
Eksamen - fysik b
ForumindlægJeg står og skal op til eksamen i fysik på b niveau i næste uge, og der hersker lidt tvivl blandt mine klassekammerater om hvad det egentlig er vi skal. Ja det er både teortisk og praktisk, men det er mest det teoretiske der er tvivl om. Læreren har modsagt sig selv et par gange om vi fx kan ko...
