Matematik

Termins prøve imorgen i matematik

30. januar 2019 af Sana0294 - Niveau: 8. klasse

Hej

Jeg går i 8.klasse og imorgen har termins prøve i matematik.

kan i svare mig om hvad man sådan skal kunne? til en termins prøve fsa i matematik


Brugbart svar (0)

Svar #1
30. januar 2019 af JulieW99

Alt det basis. Men nogle gode råd:

1. Spring videre, hvis du ikke kan løse opgaven fremfor at spilde din tid. Dvs., løs alt det du kan først.
2. Selvom du ikke kan løse hele opgaven, så skriv alligevel det ned du tænker/kan. Måske kan du hente nogle point der. Dermed ikke sagt du skal skrive noget, for bare at skrive noget.
3. Slap helt af. Det er kun 8. klasse, og du går i skole for at lære. :)

- - -

Vh Julie


Brugbart svar (0)

Svar #2
30. januar 2019 af OliverHviid

Ja, som Julie skriver - tag  det som en oplevelse og en erfaring; prøverne i 8. (og 9. for den sags skyld) har som sådan ingen indflydelse på din senere uddannelse, men du lærer at "gå til eksamen" altså at være oppe til skriftlige/mundtlige prøver etc. Så bare tag det roligt, og gør det så godt, som du nu engang kan. Mere kan du ikke gøre.


Brugbart svar (0)

Svar #3
30. januar 2019 af KageSpiseren

Hey

Jeg har lidt til dig da jeg selv var til termins i december.

Til færdighedsregning skal du måske skynde dig en smule da du har en time til at lave den ok?

I færdighed skal du kunne +, -, * og /. Det faktisk det du skal bruge nærmest.

I problemløsning har du 3 timer. Tag det helt afslappet og roligt ingen stress ok.

Du skal ik panikke så meget. Få omkring noget 9-10 timers søvn som mig også er du frisk på at ikke at sove under prøven.

Det er bare sådan jeg fik mit 10 og 12 tal.

Men ellers god fornøjelse.


Skriv et svar til: Termins prøve imorgen i matematik

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.