Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 12501 til 12520 af 132250
-
Eksamen Naturfag
Forumindlæghejsa, jeg skal op til mundtlig naturfag imorgen, men var syg da vores lærer fortalte hvordan prøven foregår... er der nogle som kan forklare hvad helt præcist hvordan eksamen foregår?hilsen Chrelle -
HJÆLP - DANSK EKSAMEN!!
ForumindlægHej alle Jeg skal til eksamen i morgen, men der er noget jeg ikke helt forstår. Jeg skal analysere et digt med mange sproglige virkemidler. Hvad er meningen/betydningen med at lave et digt med mange sproglige virkeidler? På forhånd tak:) -
Mundtlig eksamen
ForumindlægVille bare høre om der er nogen der har været til mundtlig eksamen i biologi som ligger inde med deres synopsis? Bare for at se hvordan det kan gøres:0)Skal selv op i juni og er simplet hen så nervøs:0( -
Eksamen 2006.
ForumindlægJeg leder efter en ogpave fra eksamen 2006; Skysamleren af Hanne Marie Svendsen. Jeg skal bare bruge lidt inspiration, så hvis i ligger inde med den, må i meget gerne kontakte mig.På forhånd tak.mvhJacob -
eksamens hjælp!!!! Dansk
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i dansk her om en måneds tid og der til skal jeg have fundet en tekst. Jeg har trukket håb, drømme og optimisme og det skal være en novelle. jeg håber i kan hjælpe :D -
Eksamen i Billedkunst
ForumindlægHej allesammen .. Som sagt skal man jo bruge analysemodellerne til eksamen. Derfor har jeg siddet og øvet mig lidt. Jeg ville høre om der var nogen, der vil se det jeg har lavet ? Og evt. komme med nogle kommentare. -
DANSK EKSAMEN
ForumindlægSkal til dansk eksamen på mandag på HF. Jeg er ikke helt vildt god til at tage mig sammen, og drøjer lidt med, at overskue hvordan man skal gribe det hele an. Nogle der har nogle gode råd til dette? -
fransk eksamen .
ForumindlægHej, jeg sidder og skal til fransk eksamen her meget snart og kunne virkelig godt bruge nogle ekstemporaltekster at øve på - så tænkte lidt på og der var nogen der kendte et evt. link eller andet hvor jeg kunne finde nogle ? :) -
eksamens spørgsmål
ForumindlægSkal til eksamen og er gået lidt i stå, det ville være dejligt med lidt hjælp Hvad sker der med forholdet mellem OH- og H+ i en neutraliseret væske. Og hvad skal der til, at lave syre, baser, et salt og vand? -
hjælp til 9.klasses eksamen
Forumindlæghej :) jeg skal snart op til dansk mundtlig (9.klasses) eksamen. Jeg træk etik og moral i journalistik, men jeg ved slet ikke, hvad jeg skal vælge og analysere. Nogle ideer? -
Hjælp til eksamen (uddannelsesvidenskab)
ForumindlægHej. Jeg søger hjælp til eksamen i modulet "Nyere teorier om læreprocesser" + "Pædagogiske tendenser i samtiden" - aflevering start august:-) Du skal kunne mødes med mig i Københavns området;-) Vh. Kim -
Eksamen, synopsis.
ForumindlægHej:) Jeg er lige blevet færdig med min samfundsfag synopsis til den mundtlige eksamen i morgen. Synopsen drejer sig om Finanskrisen og dansk økonomi. Jeg kunne godt tænke at der var en som gad at kigge på den:)? -
Biologi eksamen hjæælp :(
ForumindlægHej alle Jeg skal biologi eksamen og har et spørgsmål som jeg ikke ved hvad jeg skal sige til. - Hordan sørger landmændende at øge produktionseffektiviteten hos både dyr og planter? -
HURTIG! HJÆLP TIL EKSAMEN!
ForumindlægSKAL OP TIL EKSAMEN HER KL 8:30 NOGEN DER VED HVAD CENCOR OG LÆRER KAN FINDE PÅ AT SPØRGER OM HVIS MAN HAR REALISME SOM FORDYBELSESOMRÅDE? HAR VALGT GLOBRYLLUP AF HELLE HELLE -
Dansk eksamen!
ForumindlægHej jeg skal op til eksamen her til juni og jeg har trukket fantasy, jeg tænkte om der var nogle som har en god analyse model, altså nogle ting jeg skal komme ind på, med perspektiveringen osv... Tak på forhånd! -
fysik eksamen
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i fysik i morgen og der er lige noget jeg mangler at få styr på hvad det. Det handler om bølger,bølgetyber, egenskaber og interferens effkter. håber i ville svare hurtigt og tak på forhånd :-) -
samfundsfags eksamen hjælp
ForumindlægHejsa, jeg har trukket økonomi og beskæftigelse som emne til samfundsfags eksamen, er der nogle der er nogle gode noter til dette emen eller evt. ideer til nogle problemstillinger? :-) -
Eksamen - feltabejde
ForumindlægHej alle Jeg skal til eksamen i NV her på onsdag, men jeg ved simpelt hen ikke hvordan jeg skal indrage feltarbejde i min 5 minutters oplæg. Vi har udarbejdet en feltrapport. På forhånd tusind tak -
M(v) = b • v a
ForumindlægJo mere vand, der løber gennem en flod, desto mere materiale hvirvles der op og transporteres. (ler, sand, grus). Mængden M af materiale, der hvirvles op (tons pr. døgn) som funktion af vandgennemstrømningen v (m³ pr sekund) kan med god tilnærmelse modelleres med en funktion af typen: M(v) =... -
Hvordan udregnes P(A∪B^C)?
ForumindlægHej, Har et spørgsmål, som jeg håber I kan svare på. Jeg ved, at følgende udregnes således: P(A∪B)=P(A)+P(B)-P(A∩B) Men hvordan udregnes P(A∪B^C)? Er det således: P(A∪B^C)=P(A)+P(B^C)-P(A∩B^C) Håber der er nogen der kan hjælpe. Mvh.
