Søgning på: tysk analyse. Resultater: 12601 til 12620 af 38620
-
Hjælp meget vigtigt = METODE
ForumindlægHvilke metoder m.m. har jeg brugt i dansk, hvis jeg har analyseret små artikler og to dokumentar?????? -
Bolia.com
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at låne en hjemmeside analyse af Bolia.com. Hvis nogen har en liggede og vil dele den vil jeg meget gerne høre fra jer. -
Kemi.. - Haster pleeas hjælp!!
ForumindlægHeeeeij,, Nogen der kan give mig en difinition på kvalitativ analyse & Kvantitativ analyse...`??????????????????????????????????!!!! Det haster! på Forhånd tak:D -
det vi har mistet af Sarah Engell synopse mundtlig eksamen
ForumindlægHej! Nogen der har lavet en analyse til novellen: Det vi har mistet af Sarah engell? Eller har adgang til skolehjælpen, og vil hjælpe med analysen? på forhånd, mange tak:) -
Rette
Forumindlæg*Nogle der vil rette? Dansk: Ja , hvad laver jeg i en normal dag. Godt spørgsmål. Jeg laver faktisk ikke så meget. Min dag starter kl. 8 om morgen, hvor jeg tag i skole med toget. Stationen ligger meget tæt på, hvor jeg bor. Så det okay gå tur til stationen. Jeg for fri fra skole kl. 14 eller k... -
Besjæling af ting - hvorfor?
ForumindlægHej derude, Jeg har læst en tekst, som jeg skal analysere. Heri fremkommer nogle besjælinger af ting, men hvilket sprogligt virkemiddel giver det? Altså hvorfor gøre det? Hvilket indtryk får læseren af det? På forhånd tak! -
oversættelse af en kort sætning
ForumindlægEr der nogen, der vil hjælpe med at oversætte følgende sætning til tysk? "Næste gang, du skal til Frankrig eller Italien, skulle du tage en overnatning på et hotel i en lille tysk by eller på en campingplads. Du behøver bare at køre 5-10 kilometer (væk) fra motorvejen". -
Perspektivisierung oder perspektivierung?
ForumindlægHej Jeg er igang med at skrive tysk synopse. Min lærer sagde at perspektivering hedder "perspektivierung" på tysk, men i ordbogen står der: perspektivisierung. Hvilket er rigtigt? Håber i vil hjælpe mig, for den skal afleveres imorgen. Tak på forhånd. :-) -
Rettelse af 3 ord
ForumindlægDer taler spansk. Har jeg oversat til tysk, sådan: Welches Spanischen spricht. Har jeg oversat det korrekt? -
HJÆÆLP!! HURTIGT OG VIGTIGT SPØRGSMÅL!!!!!
ForumindlægHej.. Jeg håber virkelig, der nogen som kan besvarer mit nedenstående spørgsmål. DET ER VIRKELIG VIGTIGT Hvilke indflydelse havde modstandsbevægelsen haft på Danmarks befrielse d.9 april?? -
Samfundsfag
ForumindlægHej.Jeg er igang med at skrive en større samfundsfags rapport, og i min diskussion skal jeg inddrage, "hvilke sammenhænge der er mellem samfundsforandringer og individets identitet".Håber, at der er nogle som kan hjælpe.På forhånd tak. -
Badeværelset!
ForumindlægJeg skal lave en analyse af billedet: Badeværelset!Er der ngen af jer, som evt. har lavet en analyse, eller har et forslag til hvordan det skal tolkes?!Mange tak...! -
Fra barn til voksen
ForumindlægEr der nogen der har en dansk opgave om emnet "Fra barn til voksen"? Er der nogen der har analyseret teksten "Drivhuset" af Anders Bodelsen? På forhånd tak -
taksonomisk niveau
ForumindlægHej, angående de tre taksonomisk niveauer, hvordan vil I så sige ens karakter ligger ift. redegørende, analyserne samt diskuterende? -
Hjælp Bolia.com
ForumindlægJeg skal bruge en hjemmeside analyse om Bolia, kan ikkke finde nogen i opgaver. Hvis nogen har en liggede de vil dele ville jeg blive glad -
Hjælp til ''Grammatik''
ForumindlægEr der Nogen af jer der kan hjæpe mig med at fået rettet min Tysk stil. Altså grammatik. Tusind tak på forhånd:) Florian ist 14 Jahr alt und wohnt in Hamburg. Jeden Morgen steht Florian um 6 Uhr auf dann geht er ins Badezimmer zur ein dusch und putze seine Zähne Es ist noch früh am Morgen, und e... -
SSO - forvirring!
ForumindlægNu sidder jeg her med stress helt op over ørene, og kan ikke komme videre med min SSO. Burde nok have hørt bedre efter da vi fik gennemgået det hele. Jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe min analysedel an? Spørgsmålet hedder: Analyser ungdomsoprøret med henblik på at belyse ungdomsoprørets mål o... -
Metoder i fremlæggelsen af AT
ForumindlægHej derude.. Jeg står og skal op til AT imorgen (1. år) og jeg forstår ærligtalt ikke rigtig hvordan kan skal forklare mine metoder.. jeg har en almindelig kildeanalyse også har jeg en litterær analyse, og som ekstra materiale har jeg en dansk billedanalyse.. og så er det der jeg bliver forvir... -
Billedkunst terminologi til eksamen
ForumindlægHej alle der evt kan hjælpe med dette. Jeg skal op i billedkunst eksamen på mandag, og vores undervisning har været ret rodet, og har derfor absolut ingenting. Jeg har nogenlunde styr på, hvad der sker til eksamen - vi har 60 minutters forberedelse og 30 minutters eksamination, hvor vi får et sp... -
lille oversættelse
ForumindlægHej allesammen. Jeg har lavet en lille oversættelse fra dansk til tysk, jeg er ikke sikker på om det er rigtigt, derfor kunne jeg godt tænke mig, om der nogen der gider at rette den. Dansk Hun øber ned til taxa, og stiger op i den. Da hun var nået halvvejs kom hun tanke om at hun havde glemt sin...
