Søgning på: tysk analyse. Resultater: 12621 til 12640 af 38620
  • Analysering af sætning

    Forumindlæg
    Jeg er er en "maskine" som fungere fint nok i tysk, dog har jeg problemer med de forskellige analyseringer. - Jeg ved, at der findes: Nominativ, Akkusetiv, Dativ og genetiv. Men hvordan finder jeg ud af, om en sætning er N, A, D eller G? Please kom med et grundigt svar og evt....
  • Optagelse på STX

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg skal til optagelsesprøve på gymnasiet (STX).Jeg brænder inderligt for at blive optaget, hvilket gør mig nervøs. Mit gennemsnit er på 8.45 men lærerne er uenige om hvorvidt jeg er moden. Nogle der ville hjælpe med at forklare mig, hvad man kan forberede, når man ikke fatter en ...
  • Kunne godt bruge noget hjælp

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har lagt en besked før, men der var var ikke nogen der henvendte sig, men jeg skal lave en analyse af bogen "Down Among the Women" eller "Nede mellem kvinderne" af Fey Weldon. Derfor vil jeg høre om der er nogen der har læst den eller lavet en analyse af den?
  • SSO - det haster

    Forumindlæg
    jeg skal analysere og fortolke enenglesk roman som jeg skal inddrage i min opgave. jeg har psykologi som hovedfag og engelsk som "under -fag" hvilken analyse og fortolkning skaljeg bruge? plzzz help
  • Analysemodel til faglitteratur

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skriver dansk-historie opgave med historie som fag. Skriver om tyske kvinder under det tredje rige. Her skal jeg så analysere nogle kilder og tekster og sådan. men jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal analysere, nogle der har et bud??
  • indhente det forsømte ?! hjælp!

    Forumindlæg
    heey , hvordan siger man "indhendte det forsømte" på tysk ?altså ,at indhente = aufholenog forsømmelse = versuchstier , men , ?
  • ordbog

    Forumindlæg
    Hej nogen der kender en hjemmeside hvor den kan oversætte korte sætninger i stedet for ord ? (dansk-tysk)
  • Help please

    Forumindlæg
    Hej Er der en der kunne tænke sig at se på mit engelsk essay? Det ville være en kæmpe stor hjælp for mig! :) Vil til gengæld gerne hjælpe med noget tysk, hvis der var nogen der havde brug for det ;)
  • hvad betyder konjunktiv??

    Forumindlæg
    hvad betyder konjunktiv?? Jeg sidder og læser til tysk-årsprøve og vil gerne have, hvis en eller anden kunne forklare mig, hvad konjunktiv betyder!!
  • hjemmesider...

    Forumindlæg
    hej.. tænkte på om der nogen som måske kan hjælpe mig med at finde en tysk artikel, som snakker om at våben er en årsag til at skolemassakre finder sted??
  • Grammatiske ting

    Forumindlæg
    Hej Hvis man får ti linjer tysk hvor man skal gøre rede for det grammatiske, hvad kunne det så ypisk være man skulle lægge mærk til?? På forhånd TAK
  • Investeringsovervejelser?!

    Forumindlæg
    Heej Jeg har idag fået udleveret min problemformulering til SRP., er ved at analysere min problemformulering og håber nogle kan hjælpe mig.! "Med udgangspunkt i tal eksempler analyseres en produktionsvirksomheds investeringsovervejelser i ralaion til anskaffelse af en ny maskine til produkt...
  • SRP emner i engelsk (+ historie?)

    Forumindlæg
    Jeg ville høre, om der er nogen som har forslag til SRP emner i engelsk. Jeg regner med jeg gerne vil lave en retorisk analyse i engelsk delen. Det andet fag tænker jeg, at det højst sandsynligt bliver historie. Er der nogle som har idéer til emner i engelsk og historie, hvor engelsk delen bestå...
  • Metropolis - Fritz Lang

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal lave en analyse om filmen Metropolis af Fritz Lang.. Er der nogle som har arbejdet med den før? Jeg er rimlig lost, så det ville være super hvis der var nogle som havde nogle guldkorn??
  • Musik, Take your mama out.

    Forumindlæg
    Er der ikke nogle der kan hjælpe mig med at analysere 'Take Your Mama Out' med Scissor sisters. Altså taktslag Og takter i intro, vers og omkvæd: På forhånd tak
  • Forholdet mellem de tre taksonomiske niveauer..

    Forumindlæg
    Hej.. :) Hvad skal forholdet være mellem redegørelse, analyse og diskussion i en samf/dansk-opgave? Skal de alle lægges lige stor vægt på (og lige mange sider) eller?? Håber, at nogle kan hjælpe.. Vh Studs..
  • haster

    Forumindlæg
    hvis jeg analyserer en tale ? hvad hedder metoden så? er det hermaneutiske ?
  • Ikke min dag -helle Helle

    Forumindlæg
    Analyse
  • torbens datter

    Forumindlæg
    analyse
  • værdighed i liv og død

    Forumindlæg
    analyse