Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 12641 til 12660 af 132250
-
dansk/engelsk oversættelse af kort citat
ForumindlægHej allesammen!Ville oversætte et citat, som Peter Plys har sagt fra dansk til engelsk:" Man ved aldrig hvad bier tænker"Når det skal oversættes til engelsk skal det så være:1. You never know what bees are thinking ELLER2. You never know what bees think?MVH. gunhild -
AT Samfundsfag og Engelsk
ForumindlægHej Allesammen Jeg skal skrive en synopsis med fagkombinationen Engelsk og Samfundsfag, hvor emnet er "Demokrati og Menneskerettigheder" hvor jeg har lavet problemformuleringen: Hvilken effekt har Martin Luther Kings tale til nationen, I Have A Dream, haft på demokratiet og menneskerett... -
ENGELSK - inden imorgen
Forumindlægjaah man kan sq ikk være god til alt. en af mine dårlige sider er engelsk, derfor søger jeg hjælp herinde til en del rettelser, et par sætninger har jeg ike haft nogle bud, da jeg intet havde. På forhånd mange tak.Also in other cities have been collision, and the English government be obliged put... -
Engelsk, Grammatisk korrekt?
ForumindlægHejsa Her lige et par spørgsmål angående en lille tekst på engelsk jeg selv har "skrevet". Linierne går sådan her: Another girl comes along And nothing ever felt so strong As the love for my angels Er det stavet fuldstændig korrekt grammatisk, osv? Ps. Det er en lille opfølger på d... -
Eksamen <> årsprøve
ForumindlægNår man går til mdt. prøver:Er man så mere nervøs til eksamen i forhol til årsprøven, fordi den gælder for noget? -
Udeblivelse fra eksamen STX
ForumindlægHej Jeg har valgt ikke at tage min sidste eksamen, og ville lige spørge om der er nogen herinde der ved hvad man skal gøre for at lukke sit eksamensbevis? skal man vælge HF-enkeltfag eller gymnasiel supplering? Tak for forhånd -
Eksamen, hvad slags spørgsmål???
ForumindlægHej jeg skal snart op til eksamen i 3.g i matematik... Jeg ville høre om der var nogen der ved hvad slags spørgsmål man får og hvor brede de er?? Hvor mange beviser skal man cirka lave??? Eller er det mest teoretiske spørgsmål?? Håber nogen gider svare... :) -
En god mundtlig eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal op her i næste uge. Vejret er jo i top, så motivationen til at læse er ikke helt i top. Men i hvert fald er jeg meget i tvivl om hvordan man laver den bedst mulige dansk eksamen. Så vil værdsætte det meget, hvis der var en venlig person der vil skrive lidt om hvad man skal lægge v... -
Nyere skr. eksamer
ForumindlægEr der nogen der ved om man kan finde de de nyere skr. eksamer altså fra 2004-05 (1-årigt forløb til A) nogensteder?? eller er der nogen der har dem, fra da de var oppe?. Det er for at terpe lidt til terminsprøven, og dermed måske have en chance for at består hvis de indeholde nogenlunde samme sp... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHey heyDansk eksamen på A niveau... hvordan foregår den? Jeg var nemlig til omeksamen den dag der blev snakket om det.. og hvad kan jeg gøre for at få MINDST 10? Jeg skal bare have mindst 10...Nogle bud:)- Sam -
Teknologi A eksamen??
Forumindlæghei alle sammen.. jeg skal til teknologi eksamen her meget snart.. er der nogen af jer der har en god ide til hvordan jeg skal lave bedst mulig fremlæggels.?? det handler om vi har lavet vores egen fiktivt virksomhed hvor jeg er økonomichef og har ansvaret for virksomhedens økonomi..?? mange tak -
Nøgleord til billedkunst eksamen?
ForumindlægHey allesammen. jeg står og skal op til billedkunst eksamen om to dage, og er igang med at læse op, men jeg føler at jeg mangler en masse nøgleord, som man kan referere til i stort set alle sammenhæng :) så jeg tager imod alle forslag. :) -
Skriftlig fysik-eksamen.
ForumindlægJeg har lige tjekket nogle gamle fysikopgaver fra skriftlig eksamen højniveau (vist 4 timer). Og der står at tilladte hjælpemidler er(databog, grafregner, lærebog osv). Betyder det så at man ikke må medbringe notater og gamle opgaver? Jeg har valgt fysA næste år, og er meget, meget dårlig til ude... -
HASTER! Vdr. eksamen i old
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal til eksamen i old (på gymnasiet - c- niveau) på mandag, og jeg har lige et spørgsmål til hvordan det foregår. Må man godt have sine egne bøger med i forberedelsesrummet? Eksaminator skal jo ligge et rent eksemplar derind, men må man derfor ikke have sin egen med. Har jo... -
Tegn c. a+c=b
ForumindlægJeg skal i en opgave tegne repræsentanter for vektor c, når vektor a + v.c = v.b Jeg har allerede tegninger af a og b, men hvordan finder jeg ud af c's placering, retning samt længde? -
Bestem tallene a og b i maple
ForumindlægGodaften. Jeg har en opgave, som jeg slet ikke kan finde ud af den lyder; Tabellen viser sammenhørende værdier af løbedistance og den tid, det tager en kondiløber at løbe distancen. Løbedistance (km) 5 10 1... -
Differentialligninger; a og b, monotoniforhold, løsningskurve.
ForumindlægHej. Sidder med en opgave, hvor jeg skal komme med en redegørelse af a og b's betydning for monotoniforholdet for løsningskurverne, og jeg er helt blank. Håber der sidder en geni der ude der kan hjælpe. Hilsen Sofie. -
Idræt B og C, karakter der gælder?
ForumindlægHej alle. Hvis jeg har haft idræt b som valgfag i år tæller den karakter så kun? Det bare underligt da, man har haft idræt c obligatorisk med klassen i 3 år . Har fået karakter i både c og b, hvordan kan det være så, at man når man får sit bevis kun får idræt b karakteren? -
AT-eksamen imorgen!
ForumindlægHej! Vil meget gerne have hjælp til metode og teorier. Jeg har været inde og læse de fleste indlæg men det var ikke svar nok. Jeg har om borgerkrigen i Kenya der var oppe i medierne i marts/april. Der har jeg brugt naturvidenskab til at analysere erhvervene i Kenya (eller mangel på samme efter bo... -
metoder til AT eksamen HASTER
ForumindlægHej, jeg skal snart op til min AT. Men vil lige have helt hundrede styr på metoderne, hvis nogen lige kunne skrive meget kort om hvad den induktive, deduktive, kvalitative og kvantitative metode går ud på... Tak på forhånd, håber DU kan hjælpe
