Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 12741 til 12760 af 61667
-
Eksamen imorgen! Hjæææælp
ForumindlægHej allesammen, jeg skal op i eksamen imorgen klokken 10:40 og mangler at svare på nogen af de mulige spørgsmål jeg kan risikere at trække. Det ville være fantastisk hvis nogen ville have lyst til at hjælpe hvis de ser det her :) 2. Procent og rentesregning Du skal gøre rede for en gældsannuit... -
Eksamens spm. (Geografi c)
ForumindlægDer er lige et spørgmål, jeg muligvis kan komme op i til eksamen, jeg ikke helt forstår. Selve eksamensspørgsmål hedder “Den urbane varmesø”, og lyder således: Du skal: - Forklar hvilke faktorer der påvirker temperaturen i en megaby - Gør rede for megabyers betydning for det lokale klima -... -
Er der nogle der har fp9 matematik maj 2021?
ForumindlægEr der nogle der har fp9 matematik maj 2021? -
Hej sindsyge matematik opg...!
ForumindlægHej allesammen. Jeg har nogle matematik-opgaver (aflevering) - som jeg simpelthen IKKE kan finde ud af .. - har sgu prøvet og været igang siden igår. Men kan bare ikke fatte logikken :/ - Opgaverne står på linket http://peecee.dk/?id=78302 - mange tak på forhånd . -
Eksamen.. Hvordan "forløber den"..
ForumindlægHej. Da jeg skal trække spørgsmål til samfundsfags eksamen her på tirsdag, ville jeg lige høre hvordan sådan en eksamen forløber. Man har 24 timers forberedelse.. og trækker man et overordet spørgsmål, som fx det senmoderne samfund, hvorved man selv skal opstille 3 spørgsmål man vil besvare, elle... -
Billedkunst eksamen C
ForumindlægHeeej. Skal snart op til billedkunst eksamen. Megeeeeet snart. Er der nogen der kan give mig info om: - Skulptur - Nutidskunst - renæssance - Moderne Arkitektur - ekspressionisme - Gengivelsesstrategier -
Idræt B - eksamen
ForumindlægNu har jeg været så heldig at trække idræt b til eksamen, derfor ville jeg spørge de erfarne om de havde nogle gode råd og guldkorn (skal op til fodbold og badminton). På forhånd tak -
Fysik-kemi eksamen
ForumindlægHej jeg skal til fysik-kemi eksamen på fredag, men jeg ved ikke hvordan man fremstiller Ag (g) ud fra AgNO3Ca (aq) Håber der er nogle der kan hjælpe det vil være en kæmpe hjælp, Tak på forhånd :D -
matematik C funktioner/ligninger
ForumindlægHej! :-) Nogen der evt. kan hjælpe mig med denne "en lineær funktion kan fremstilles på følgende måde: f(x)=ax+3 bestem hældningskoefficenten a, således at a) grafen går gennem (6,0) er der en måde man kan finde a på? -
Matematik/Biologi/Idræt. Let
ForumindlægKropseffekt (W) = (mekanisk effekt (W) / 0,23) + (1,2 (W/kg) * kropsvegt (kg)) Hvis jeg vejer 57 kg, og W= 60 hvad så? hvad giver udregningen? -
gode matematik noter
ForumindlægEr der nogen, der har et sæt gode matematiknoter, som dækker pensummet til matematk på B niveau. Gerne med regneeksempler og beviser for diverse sætninger -
Matematik hjælp.. hurtigt ? :P
Forumindlægredegør for ændringen i ligevægtsprisen, såvel grafisk som verbalt (meget gerne med relation til praksis) når du ændre på én af de fire parametre (stigningstal og konstanter) og samtidig holder de 3 andre parametre konstante. det er min oppgave.. og jeg kan ikke finde hoved og hale i den.. hj... -
SRP fysik matematik Raketter
Forumindlæghar fået emnte omkring Raketter mit projekt skal handle lidt om: Tyngdefeltet Rakettens ligning der skal indgå noget om differentiale ligninger ordning 1 raktents bevægelse et par forsøg man kan udføre og ikke mindt principet bag raketens ligning dvs. differentiale ligninger 1 orden..?... -
En blanding af Fysik og Matematik
ForumindlægBegrund at kastelængden for en fast værdi af v0 bliver størst for α=45 grader. Hvordan gøre man?? -
Matematik, nogen som kan hjælpe?
ForumindlægHej jeg var syg i perioden hvor vi lærte om dette? håber der er nogle der kan hjælpe.. jeg har vedhæftet den ene opgave.. jeg fik følgende i en eksponentiel vækst y=4385,09*0,9771x -
HURTIGT HJÆLP TIL NEM MATEMATIK!!
ForumindlægHEJ! Har lige hurtigt brug for hjælp. I opgaven står der at jeg skal udregne følgende: Ved ikke heeeelt hvordan jeg skal... hjælp! -
Matematik venner! Hjælp *funktion*
ForumindlægHej, nogle der er god til at forklare mig noget? (: Jeg har fået stukket en opg. i hovedet som jeg bare fatter en hat af. I en model for en bestemt virksomhed antages det, at afsætningsfunktionen A(x), der angiver antallet af enheder af en bestemt vare, der i et bestemt tidsrum kan sælges til pr... -
hjælppp til matematik plz hasterrrr
Forumindlæghejjj er der nogen der kan hjælpe med denne her opgave plzzzzz. Antag, at f(t) er løsning til begyndelsesværdiproblemet y''(t) + sin(t) y'(t) + cos(t) y(t) = 0; y(0) = 1; y'(0) = 2 Bestem fjerdegrads Maclaurinpolynomiet P4(t) for f(t). -
Silo projekt i teknisk matematik
ForumindlægKan nogle hjælpe mig med at, løse den her opgave -
Ret min matematik
ForumindlægKan du rette det ?
