Søgning på: tysk analyse. Resultater: 12821 til 12840 af 38620
-
Den blomstrende have
ForumindlægHejsa! Jeg arbejder med novellen "Den blomstrende have" af Naja Marie Aidt. Er der nogle der har læst novellen, og kan hjælpe? Jeg mangler en indre og ydre personbeskrivelse af personerne i novellen og at finde budskabet? Tak på forhånd :) (Hvis i har nogle andre gode informationer ... -
Er det plagiering?
ForumindlægHej alle! Jeg skal snart til at skrive srp, og i den forbindelse skal jeg finde noget materiale, som jeg kan bruge. Sagen er den, at jeg nu har valgt to noveller, som jeg tænker at jeg vil bruge, men til min store ærgelse har jeg desvære opdaget at der findes analyser af netop disse to noveller ... -
Dansker
ForumindlægHej Er der nogen der har en analyse På tegneserie dansker af haldan pisket jeg må låne Syntes den er svær -
Hjælp til 2. verdenskrig..?
ForumindlægDavs med jer! Jeg har nogle spørgsmål omkring Historie: Følgende er spørgsmål til besættelsestiden I Danmark unde 2. verdenskrig. 1. nævn nogle eksempler på folk, som var glade for den tyske besættelse. 2. Nævn eksempler på, hvordan "man" gjorde op med de, der havde hjulpet tyskerne... -
Så vidt jeg husker
ForumindlægHvordan vil sætningen i titlen skrives på tysk? -
Hvor mange sider? Jeg er ved at blive skør..
ForumindlægHej, Min ene lærer siger det ene og min anden lærer siger noget helt andet ifh til hvor mange sider redegørelse, analyse, diskussion og perspektivering skal være.. Hvor mange sider skal de forskellige dele være? HJÆLP PLEASE -
Michael Jackson
ForumindlægEr der nogle herinde som har skrevet om Michael Jackson inden for emnet: Iscenesættelse? Emne: Michael Jackson Fag: ENGELSK (A) / RELIGION (B) Problemformulering: Hvordan lykkedes det for fans at iscenesætte Michael Jackson som nærmest en gud? Men jeg overvejer at ændre problemformuleringen lid... -
Latinske betegnelser i grammatik
ForumindlægHvorfor er det lige at man ikke må bruge latinske betegnelser som f.eks substantiv, adverbium, pronomen etc. når man går på HHX? Jeg bruger dem som den eneste i klassen, og man bliver nærmest set ned på. Jeg fik endda en reprimande af min engelsklærer om, at det ikke var passende. Nogen af jer de... -
Eksamensplan
ForumindlægEndelig- er det givet- Hvilket fag vi skal op i!:. Jeg skal op i religion og old. Hvad skal I op i!? I så fald- hvordan kan man forbedre sit tal? Far 9 til 10? -
meget kort rettelse
ForumindlægCitat :” Mitte des Jahrzehnts etwa 50 Prozent der Jugendlichen (14 bis 21jährigen) über einen eigenen Raum, während die anderen das Schlafzimmer mit den Eltern bz“. nach dem Krieg war auch ein hoher Arbeitslosigkeit zeigt eine Umfrage im Jahr 1950. Sie war gezungen die Schulzeit zu v... -
Modalverber
ForumindlægHar lidt problemer med, at skille fx müssen og dürfen ad - Det må I ikke gøre = Das dürft ihr nicht tun - Jeg måtte gerne se filmen, men gad ikke = Ich durfte den Film sehen, aber mochte nicht - Nu skal du komme = Jetzt musst du kommen - Du kan beholde pengene = Du kannst die Geld behalten (Er i... -
Oversættelse
ForumindlægKan nogen fortælle mig hvad følgende sætning betyder: "Martha hat geschlagen ihrem Ehemann zum Töte mit einem Axt"? -
HJÆLP Til Oversættelse. Vigtigt!
Forumindlæg"alle diese höfflichen Floskeln, der Kern der Sache blieb doch derselbe wie seit anderthalb Jahren: Keine Arbeit" HASTER ! Håber på hurtigt svar ;) -
Tysklands styre under 1.Verdenskrig
Forumindlægjeg sidder og er i gang med at lave en i opgave i historie og et af mine spørgesmål er. Hvilke slags styre var der i Tyskland under 1.Verdenskrig -
hjælp oversættelse
Forumindlæger der en der gerne vil oversætte den? jeg kan godt lidt men er ikke sikker på om det er rigtigt =) Sie liegt in meinen Armen, Ich kann es nicht ertragen, Es war ihr aller letztes Wort Ich Liebe Dich Dann ging sie fort Es war unser erster Streit, Sie ist in meinem Herzen Dann war sie weg (war s... -
Lidt hurtig hjælp.
ForumindlægNogen der kender en gratis online ordbog? tysk.dansk.. -
Engelsk afl. til i morgen :(
ForumindlægNogle der vil skimte den her i gennem for de værste fejl? When you turn thirteen you have just entered the puberty and it is also the beginning of a development to become an adult. There are a lot of new emotions and it does often start a lot of question about the new things happening to the bod... -
et enkelt ord!
ForumindlægBlodmangel .. ved at blod er Blut -
10 sætninger
ForumindlægNogen der vil hjæølpe med at oversætte disse 10 sætninger, er på den, skal bruge dem til fremlæggelse på dansk og de skal være 100 % grammatiske rigtige - altså så godt som muligt selvfølgeligt. Håber I vil hjælpe. 1. Den store mand sad på den lille søko. 2. Hvem er bange for den store, stygge... -
Er sætningen formuleret korrekt?
ForumindlægDie beiden Mädchen am Ende als Gegner des Nationalsozialismus stehen, weil sie die realistische Welt einsehen haben.
