Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 12881 til 12900 af 132250
-
Ønsker rettelse af en engelsk essay + oversættelse???
ForumindlægHmm, da jeg næsten synes at lægge en helt engelsk essay herind er lidt for meget, så ville det være dejligt hvis i bare skrev jeres email-adresse, så jeg i stedet ku sende den til jer. Det er mest ordstillingen som jeg er rigtig skod til!!Men jeg lægger selve oversættelsen herind. Starter lige me... -
Matematik B kursus Nykøbing Mors
ForumindlægJeg har lige afsluttet min HHX og holder nu sabbatår, og jeg har de fag, jeg skal bruge til at læse videre på mit næste studie (medialogi i Aalborg), men jeg følger mig ikke sikker i matematik B og bestod kun med et gennemsnit på 4, selvom der på studiet er stort fokus på matematik, hvor kravet e... -
Engelsk stil om Henry VIII
ForumindlægHejsa, det er sådan at vi skal skrive en engelsk stil om Henry VIII, og jeg har skrevet den, men ville gerne have at nogle tog et kig på den inden jeg aflevere den, så ville lige spørge om der er nogle herinde der vil kigge på den? Henry VIII was born on 28 June 1491 and he died 28 January 1547... -
Mat C: (a+b)(c+d) - (a-b)(c-d)
Forumindlæg(a+b)(c+d) - (a-b)(c-d) Den skal reduceres, og jeg VED at regnestykket giver 2ad+2bc Dog forstår jeg simpelthen ikke hvordan den skal løses, eller hvordan man skal gå igang. Jeg har set at der er et andet indlæg med denne ligning. og der skrives der dette: (a+b)(c+d) - (a-b)(c-d... -
Hjælp til grammatiske fejl i engelsk! HASTER !
ForumindlægNogen der hurtig kan give en forklaring på fejlen ud fra hver af de to sætninger? 1. I'm sorry to say this, but I cannot take his accusations serious. 2. Neither of the to arrogant boy spoke very fluently English. -
Engelsk emne-vigtigt
ForumindlægJeg skal forberede et emne til dispostion: de emne vi har gennemgået er : amish, aboriginees, S.A(the civil righs movement), Australia Jeg vil ikke vælge fx. amish og fortælle generalt om hvad og hvem de er, men jeg vil vælge et under emne, fx. emnet the civil rights movement, vil jeg skrive om... -
Biologi eksamen A
ForumindlægJeg ville høre, hvor meget er det præcist man skal kunne til mundtlig biologi på højt niveau. Jeg mener, skal jeg kunne samtlige ting der står i pensum, eller skal jeg bare kunne alle fagudtrykene og så selvfølgelig huske de vigtigste ting? Det jeg nok spørger om er hvor meget og hvor grundigt sk... -
Skriftlig eksamen 2014 HTX
ForumindlægHej, Er der nogle der var oppe til skriftlig Dansk sidste år (HTX)? Som eventuel har eksamensoplægget, eller kan huske hvad det generelle tema var, og hvilke opgavetyper man kunne skrive? -
EKSAMEN DANSK -TIRSDAG
ForumindlægHej, det fordi jeg har trukket "Frida Kahlo" og jeg valgte billedet "What the water gave me" og ehm ... jeg sidder lidt fast ved et af mine punkter i min synopsis "budskab" -Jeg ved ikke helt hvad budskabet er med maleriet, hvis det er i kunne hjælpe mig lidt - vill... -
Pointskala 2006 eksamen
ForumindlægHvor kan man finde pointskalaen for årets matematikeksamener? Jeg har kigget på UVM, men den side er ikke lige til at gennemskue for mig. -
AT-eksamen perspektivering
ForumindlægHej :) Jeg har brug for hjælp til nogle matematiske metoder, hvilke findes der? Da jeg skal finde et af de andre forløb at perspektivere til vil jeg høre om der er nogen der ved hvilken metode det handler om når man har om BMI? Til sidst vil jeg også gerne vide om man SKAL perspektivere til noget... -
Hjææælp!!! tysk eksamen
ForumindlægHej alle (: Jeg har nu siddet med teksten "Ich bin ein Chamäleon" i nogle timer efterhånden. Jeg er stadig ikke faldet helt i hak med teksten. Er der nogen der vil give mig et forslag til hvordan man griber det an og kommer i gang med teksten? Er der nogen som evt. har været oppe i teks... -
Powerpoint til Biologi A eksamen
ForumindlægHey, er det en god og velset metode at lave en powerpoint præsentation til sin mundtlige biologi eksamination? Har læst SP's gode råd til at lave en powerpoint præsentation, men ville gerne vide om det er i orden. vh mikkel -
Mundtlig eksamen imorgen!
ForumindlægHejsa - jeg har trukket emnet: La vida tradicional y la vida juvenil.. teksten hedder: Esperando tiempos mejores.. Jeg vil gerne høre om der er nogle der har trukket det samme som mig, som ville kunne hjælpe mig lidt.. Jeg er i den situation at jeg ikke er god til spansk, så hvis der er nogle der... -
Skriftlig eksamen i spansk
ForumindlægNogen der vil rette min eksamensopgave igennem, så jeg kan se hvordan det nogenlunde er gået? -
Løs en eksamens ligning
ForumindlægHej! Hvordan løser jeg ligningen 2x^2-6x+4=0? Og det skal være uden hjælpemidler. Jeg skal også finde en tangent! -
Kemi A - Eksamen
ForumindlægHej alle, jeg ville spørge om nogle havde det tidligere ekssamenssæt fra år 2017 11 december. Som udgangspunkt har jeg fået tilladelse af min lærer, fordi jeg skulle egentlig have fået det, men siden hun ikke kan få adgang til materialeplatformen, på grund af, at hun har problemer med sit UNI-lo... -
Samf A eksamen
ForumindlægJeg skal op i samf i morgen og har 24 timers forberedelse. Er der nogen der kan fotælle hvordan det forgår, hvad der er godt at gøre osv? Og hvad er det egentlig man får udleveret når man trækker? -
Ehverscase Eksamen om JBS, Hjælp tak !
ForumindlægHej alle. Held og lykke til jeres eksamner nu her! Jeg skal op i erhverscase imorgen.. Har problemet at JBS ikke er nok kendt internationalt, hvor jeg så har en reklamekampagne, hvor jeg så skal udregne reklamenulpunktsberegning... Er der nogen der vil hjælpe mig med kalkulationen for at finde... -
Fysik eksamen i morgen Hjælp
ForumindlægHej SP Hvad betyder det når man ser bort for luftmodstand når man taber en kraft. Vil det sige man antager der kun er en kræft der påvirker den faldende genstand. Tak på forhånd
