Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 12881 til 12900 af 40685
  • Hjælp til at forklar en sætning jeg beder jer :(

    Forumindlæg
    Den kristne religions afkløsning af menneskeofringernes rædsel og af afskækkende kannibalitsike højtider er i sig selv en tilstrækkelig retfærddigørelse af det aztekiske riges omstyrtelse hvis blodige og fornerende cermonier var selve kernen i det religiøse system. Nogen der kan hjælpe mig med at...
  • Tæller standpunktskarakterer?

    Forumindlæg
    Hej, når man regner sit snit ud tæller standpunktskaraktererne så? eller er det kun årskaraktererne og eksamen?
  • Pensum

    Forumindlæg
    Det er kun emner man har haft i pensum som man kan komme op i ikk? Fx. Jeg har haft om følgende religioner: Naturfolk Islam Kristendom Buddisme Eksistentialismen så kan jeg fx ikke risikere at komme op i noget fra Hinduismen vel?
  • Eksamensprojekt HF

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal vælge emne til EksamensProjekt på HF. Jeg vil gerne skrive i historie og religion, men jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal skrive om, er der nogle, som har nogle idéer til emne? - Er åben overfor alt :) På forhånd tak. Mvh. Ida
  • Ændre på synopsis. Tilladt?

    Forumindlæg
    Må man ændrer på sin synopsis inden eksamen? ALtså problemformulering, problemstillinger osv., hvis man bare har kopier af den nye med til lærer og censor?
  • ekstra guf der giver 13!

    Forumindlæg
    Hej jeg kunne rigtig godt tænke mig at få 13 til min eksamen i old her i overmorgen. Jeg ved at der bliver givet fire 13-taller i min parallelklasse og en bunke 10 og 11-taller. Så det kan vel ikke være så svært igen. Men jeg synes det er meget svært at hæve sig ud over det der forventes når jeg...
  • Eksamenslæsning

    Forumindlæg
    Okay, jeg keder mig. Er i gang med at læse op til eksamen, religion! Hvis det her er en plat ide, så er det fordi jeg har læst for meget! Jeg har allerede været igennem alt det med at stikke rekorder i minestryger og få 40 mio. point i syvkabale som pause fra læsningen. Men det keder mig også.Jeg...
  • Dumpede matematik A

    Forumindlæg
    Jeg dumpede matematik A skriftligt og bestod det på b-niveau. Ville det være muligt for mig at læse matematik A om?
  • Idræt

    Forumindlæg
    Hej med jer:) Nogen der kan fortælle mig om man har idræt alle tre år på gymnasiet, hvis man vælger det på c niveau??? Tak på forhånd
  • kemi termin

    Forumindlæg
    Hej derude Er der nogen som kan oploade gamle kemi eksamenssæt. Det vil være en stor hjælp :) På forhånd tak
  • C

    Forumindlæg
    Hej. Har lige været op til skriftlig matematik c. Fik lige lyst til at se hvor mange point jeg har fået rigtigt. Er der nogle som ved hvor mange point man får for hver rigtigt svar.
  • International økonomi

    Forumindlæg
    Hvor skal man lede efter international økonomi på denne side.. Synes måske det burde oprettes som fag/kategori..
  • Gym optagelsesprøve?

    Forumindlæg
    Er der nogen der har været til gymnasiet's optagelses prøve, så hvis i vil gøre mig den tjeneste at sige hvordan det foregår, og om det er svært eller ej? -Billal
  • Alm. Studieforberedelse!?

    Forumindlæg
    Hvad er det for noget med en at-prøve? Hvad går det ud på? Hvad skal man under prøven, hvornår får man prøven? Er mega forvirret! Er der ikke en eller anden der kan give mig et klart overblik?
  • HF

    Forumindlæg
    Hej studi ER fagene på HF lavere niveau end i gymnasiet, da man kun har 2 A fag nemlig historie og dansk?
  • Metode samfundsfag - samfundsvidenskabelig

    Forumindlæg
    Hvilke metoder bruges i samfundsvidenskabelig? Jeg sidder og skriver om nazismen og har svært ved at forholde mig til det .
  • haster!

    Forumindlæg
    Hej.. jeg er virkelig usikker på hvordan eksamensformen foregår til historie, så er der nogen der kan give mig en idé om det? det ville være lækkert hvis det er en person der har været oppe, for vore lærer har ikke givet klar besked:S Hilsen Camilla
  • Tysk og Historie??

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal som mange andre også snart i gang med SRP.. jeg har valgt at skrive i tysk og historie. Er der nogen som har nogen spændende emner, som man kan skrive i udover Nazisme, som jeg har haft om. Håber der sidder nogen derude med masser af ideer:D:D - Anja
  • Eksamener 2013

    Forumindlæg
    Hej Jeg skriver fordi jeg er lidt i tvivl om hvor mange eksamener jeg skal op til i 3.g. Jeg var oppe i mediefag mundtligt i 1.g. Jeg var oppe i tysk B mundtlig og engelsk B skriftlig i 2.g. Dvs. 3 eksamener indtil videre. jeg har allerede fundet ud af at jeg skal op til matematik A skriftl...
  • HJÆLP Haster MEget please

    Forumindlæg
    er du nogen derude der vil kigge på denne opgave 3. c