Søgning på: fysik rapport radioaktivitet. Resultater: 12941 til 12960 af 22746
-
hjælp det haster
ForumindlægHej... jeg er ignang med en biologi rapport om vippespirometer... Formålet med dette forsøg er at bestemme iltoptagelsen i både hvile tilstand og arbejdstilstand for forsøgspersonerne. men jeg ved ikke hvad man kunne evt. skrive i teoriafsnitet... nogle kan hjælpe??? vil bære taknemlig... MV... -
Naturtonerækken og kvintspiralen?
ForumindlægHvordan kan jeg forklare disse to ting bedst muligt? Min gruppe og jeg forstod intet af dette under vores AT uge - og vi har brug for lidt hjælp, da vi nu står på bar bund; det skal indgå i en rapport vi skal aflevere, så det haster en smule. Tak på forhånd! -
Molins model
ForumindlægJeg har en opgave hvor jeg skal give forskellige forklaringer på socialdemokraternes valgnederlag i 2005 og der står at jeg skal bruge molinsmodel, men ved ikke lige hvordan jeg skal gribe det an. HAr godt hørt om modellen, men forstår ikke hvordan jeg skal bruge den i en skriftelig rapport? -
Methylorange! Hjælp venligst?
ForumindlægJeg sidder pt. og kæmper med en rapport med titlen "Spektrofotometrisk undersøgelse af methylorange" og kan simpelthen ikke finde ud af det meste af efterbehandlingen. Tænkte på om der var nogle der havde den liggende så jeg kan få lidt hjælp? -
Hjælp til programering, C++ og selve matematiske forståelse!!!
ForumindlægHey, jeg søger en der kan hjælpe mig med C++ programering og selve matematiske forståelse ved programering. Dette er vedr. min rapport der skal laves den 8 maj. Er villig til at betale;-) MVH Sadu -
Pi
ForumindlægHej jeg sidder lidt fast i min rapport. og jeg håber nogen af jer kunne hjælpe mig. Spørgsmålet lyder på at jeg skal lave et eksperiment som kan vise eller beregne, hvad pi er tilnærmelsesvis? Tak på forhånd og ha´ en god dag -
NATURGEOGRAFI
ForumindlægJeg skal aflevere en naturgeografi rapport, men kan simpelthen ikk finde ud af dette her spørgsmål. Hvad er grundene til at erhvervssammensætningen udvikler sig? (urbanisering - industrialisering) håber der er nogen som vil hjælpe, da jeg intet kan finde om det. på forhånd tak :) -
Klorofylmutanter i byg.
ForumindlægHej... vi sidder med en biologi rapport og har brug for noget hjælp. 1. Regel om samspillet mellem arv og miljø? 2. Vil alle mutationer i frøene kunne spores i de fremspirende planter eller i deres afkom? PLEASE hjælp huritgt da den skal afleveres senere i dag!! -
Klorofylmutanter i byg.
ForumindlægHej... vi sidder med en biologi rapport og har brug for noget hjælp. 1. Regel om samspillet mellem arv og miljø? 2. Vil alle mutationer i frøene kunne spores i de fremspirende planter eller i deres afkom? PLEASE hjælp huritgt da den skal afleveres senere i dag!! -
Blå farve i glukoseforsøg?
ForumindlægHejsa! Vi har i klassen lavet et forsøg om påvisning af glukose i forskellige væsker. Vi tilsatte en blå væske for at få det til at reagere, men jeg kan ikke huske hvilken væske det var!?!? HJÆLP skal bruge det i min rapport! -
ionforbindelsers opløselighed
ForumindlægHej SP Jeg er i gang med rapporten: Hvilen type stof - ionforbindelse eller ej? Er der nogen der kan forklare mig, hvordan ionforbindelser opløses? Hvorfor opløses de i vand, men ikke heptan? Hvad afhænger det af? Og hvad sker der når de opløses? -
Ligefrem og omvendt proportionalitet
ForumindlægSidder her og kæmper med en rapport... Jeg skal gøre rede for Ligefrem og omvendt proportionalitet.. Men mit problem er så bare at jeg ikke kan huske hvad det lige går ud på.. Så er der en der ville være så venlig og prøve at forklare det for mig??? på forhånd tak.. -
Eksponentielle sammenhæng..
ForumindlægI samme rapport skal jeg så også gøre redde for den eksponentielle sammenhæng y=b*aix, herunder især betydningen af a og b og formelen for a. Håber igen der er en der er klar på at hjælpe.. -
eksamen
ForumindlægHej.. Jeg har været ved at lave min fremlæggelse til eksamen. Skal op imorgen, så er der nogen som gad at kigge på den.. Hvis, så kan jeg lige forklare nærmere om, hvad det er jeg har skrevet om i min rapport. -
Hjælp det haster
ForumindlægHeej søde mennesker. Det haster virkelig med at få sendt en rapport afsted i dag. Der er tale om 5 siders tekst. Jeg har rettet dem nøjet efter fejl, men det ville være en kæmpe hjælp - hvis der er en, som vil hjælpe med at se dem igennem en ekstra gang! :-D Please -
træningsprojekt
Forumindlægjeg har lært at man ikke må skrive "jeg synes, jeg har valgt.. jeg.. jeg.. jeg" i en rapport! MEN må man skrive jeg i træningsprojektet? eller skal man skrive "Forsøgspersonen har valgt blabla.. " ? -
Forklaring på begreber
ForumindlægHejsa. Er der nogen som ville være ekstremt sød at forklare mig, på en let forståelig måde, disse to begreber. Begreberne er: Haploid og Diploid. Jeg skal til at skrive en rapport om gær og er her støt ind i disse to begreber. Derfor søger jeg en forklaring på dem. -
dyrecelle
ForumindlægHej.. Jeg sidder her med en rapport om dyreceller. og kan ikke rigtig finde noget brugbart til min opgave, er der ikke et eller flere kloge mennesker der kan hjælpe mig lidt, med hvad man kunne skrive. b,la hvad den indeholder og hvad de enkle funktioner har :-) på forhånd tak! p.s d... -
Sinusrelationerne til stumpe vinkler
ForumindlægHej alle, Jeg sidder her og skal lave en matematik rapport og min gruppe og jeg sidder fast ved en opgave. Vi skal lave et bevis for Sinusrelationerne til stumpe vinkler. Jeg har vedhæftet en fil med opgaven. Vi har virkeig brug for noget hjælp :( Tak på forhånd :) -
Topografi - Hvad er det?
ForumindlægHej. Jeg skal til at skrive en NaturGeografi rapport om Topografien i Mongoliet og Tyrkiet. Problemet er, at jeg ikke ved hvad Topografi er. Har googlet lidt og slået op i ordbogen, men jeg har stadig problemer med at forstå hvad det er. Håber nogle kunne forklare det. Mvh.
