Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 12961 til 12980 af 57177
-
Har jeg bestået matematik b?
ForumindlægHej derude! Jeg er lidt i tvivl om noget mht. karakterer, så håber nogen lige vil hjælpe mig lidt: Jeg blev student her i sommers, og har derefter så taget et sabbatår. Nu vil jeg så meget gerne starte på en uddannelse efter sommerferien her, men er lidt i tvivl, og jeg har bestået matematik b ... -
SSO- abstrakt. (haster)
ForumindlægHej alle. Sidder her og er ved at lægge sidste hånd på min SSO om Herman Bang. Og så er det jeg skal skrive et abstrakt om opgaven. På engelsk. Og jeg er blank. Er der nogen der kan inspirere mig lidt? Evt. nogen der har et jeg må læse? /Christine -
det haster, korrektur på 12 sætninger
ForumindlægNogen som kunne se på 12 oversatte sætninger -
SSO
ForumindlægSSO skal da skrives i et A eller B niveau fag ikke? efter de nye regler må man godt koble SSO mellem 2 fag.. må jeg tage DK og Billedekunst fx? -
hvordan grækerne skelnede mellem tal og størrelser
Forumindlæghej folks! jeg er midt i mit srp....og har lidt svært ved et af spørgsmålene: gør rede for, hvordan de gamle grækere skelnede mellem tal og størrelser? håber der er nogen der kan svare så hurtigt som muligt? så er der også lige en anden ting...: nogen der kender den grønne mat 1 bog? er nemlig i ... -
Gennemsnit
ForumindlægHej Jeg er lige blevet student fra HTX og har opnået et gennemsnit på 11,5. Skolen har ganget mit snit op for mig med 1,06, da jeg har haft 5 A-fag, hvorved jeg lander på 12,2 i snit. Hvis jeg søger ind på universitetet inden for 2 år, hvilket jeg netop er i færd med, må jeg gange med yderlig... -
brugforhjælp
Forumindlæghej. jeg har set den skriftlige eksamen i mat b-niveau år 2007 :-/ jeg må være forberedt på det værste. jeg har brug for svar på opgaverne, fordi jeg synes det er den mærkeligste og sværeste opgave jeg nogensinde har set i matematik. er der nogen der kan hjælpe mig??? jeg skal selv afslutte ... -
Historie eksamen!
ForumindlægSkal op i mundtlig historie som den sidste eksamen, og må ærgligt indrømme at jeg ikke aner hvad den går ud på.. Noget med vi selv skal finde materiale og snakke en masse om kildekritik? Nogen der kan hjælpe? Aner heller ingenting om kildekritik, da vi aldrig har brugt det i historie... -
HF på 1 år
ForumindlægHej jeg vil høre om der er nogle der ved om det er muligt at tage en fuld HF på 1 år? -
Engelsk årsprøve
ForumindlægJeg skal d. 8 juni til engelsk skriftlig årsprøve på 5 timer. Men jge vil spørger om de 5 timer, bruges de til kun at skrive stilen, eller skal man også noget andet??? -
Produkt - sygeplejerske
ForumindlægHej, jeg skal fremlægge min OSO på fredag omkring sygeplejerske. Jeg har lavet en rapport, men jeg kan simpelthen ikke finde på et produkt dertil... Så er der nogle herinde, der har nogle gode ideer, til hvad mit produkt evt. kunne være? :-) -
Lingninger
ForumindlægVil i Løse denne ligning.. 1/x=25 så skal jeg finde hvad x er! -
Matematik B August 2010
ForumindlægEr der nogle der har de vejledende besvarelser til matematik b august 2010? -
SRP Mat A og sundhed B
ForumindlægHej jeg skal til, at begynde på mit SRP og jeg regner med, at skrive i faget mat A og sundhed B. Er der nogle der har nogle gode emner man kan kombinere de to fag med, og evt. nogle artikler? Kravene fra matematikkens side er, at det er på A niveau eller højere. Kravene fra sundhed er, at der e... -
Bølgetyper
ForumindlægHejsa. Jeg sidder og laver eksamensspørgsmål og er der en der kan hjælpe mig med at fortælle mig lidt om: impulsbølger, kontinuerte bølger og mekaniske bølger. På forhånd tak :) -
Differential ligning
ForumindlægHej, hvordan løses denne? -
kapitalformlen
Forumindlægfå noget hjælp til opg A -
Matematik A December 2013
ForumindlægHej allesammen Jeg sidder og er i gang med at forbedrede mig, på eksamen til sommer. Derfor vil jeg høre om der er nogen af jer som skulle have lavet matematik A december 2013? Mvh En elev som gerne vil være godt forbedret. -
Hjælpemider til eksamen?
ForumindlægHej jeg skal op til skriftlig eksamen i matematik, og havde lige et spørgsmål angående hvilke hjælpemidler man må bruge. Må jeg gerne bruge trekant beregneren i Wordmat, der beregner sider og vinkler ud, ve at man blot indsætter de informationer man kender? -
Variable
ForumindlægHEJ jeg vil høre om det en rigtig udregning a) Jeg bruger en eksponentiel funktion y= b * a^x fordi der er en fast vækstrate. B= 950 individer i 2010 A= 1,034 (r +1) X= antal år efter 2010 y= 950 * 1,034^x b) For at finde fordoblingstiden skal jeg bruge formlen y= 950 * 1,034^x.e
