Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13001 til 13020 af 42938
-
Antal eksamener, hvilke puljer osv.
ForumindlægHej! Jeg er kommet lidt i tvivl om hvor mange (og hvilke) eksamener man skal op i, i henholdsvis 1.-, 2.- og 3.g. Jeg har Samfundsfag på A, Engelsk på A og matematik på B som linje. Derudover har jeg tysk fortsætter på B, biologi på C, fysik på C og mediefag på C. Er det rigtigt for... -
Forståelse eller udregning?
ForumindlægHvad er vigtigst i fysik: a) forståelse af teorien eller b) evnen til at løse regneopgaver?Vi taler om gymnasieniveau B.Ps. Kun en af dem! -
Hjælp til tale papiret...!
ForumindlægHar tre fag: Matematik, Oldtidskunskab og Samfundsfag. Min Problemformulering er: Hvilke problemer løser det athenske demokrati i forhold til det daværende samfund og hvilke problemer løser det danske demokrati? Oversigt over de væsentlige problemstillinger: 1. Hvilke personer stod bag tanken... -
Fodnoter
ForumindlægEr det meget vigtigt at have fodnoter i sin synopsis.. eller må man selv vælge det? -
AT karaktere i 2g
Forumindlægjeg undrede mig over om man får en AT-karaktere, som en standpunkskaraktere i 2g, samg 3g? -
Enheds cirklen
Forumindlæghej skal op til mat b eksamen mundtligt e der nogle som kan hjælpe mig med hvad det er og hvad det betyder -
?
Forumindlægnogle der ved om man skal op til en skriftlige kemi eksamen -
Fysik A notater
ForumindlægHejsa allesammenJeg skal til studenter eksamen i mundtlig fysik snart. Jeg har fysik på A niveau og mangler virkelig nogle gode notater til bøger såsom: Orbit3, Fysikkens Verden 3, Fysikkens Spor eller andre.Jeg har haft disse emner:- Beskrivelse af bevægelse og impuls: Herunder: Sted, hastighed,... -
Eksamener
ForumindlægHvor mange eksamer skal man op i 2.g? Jeg var oppe i en eksamen i 1.g, og jeg har hørt, at man skal afslutte 3 fag inden 3.g? Passer det? Eller kan man være så 'heldig' kun at skulle komme op i ét fag til sommer? -
Dumpet :(
ForumindlægHej alle sammen jeg var i dag oppe til mundtlig engelsk. Her fik jeg 00. Mit sprøgsmål er nu: har jeg bestået faget? jeg fik nemlig 4 i både skriftlig og mundtlig årskarakter. -
Lektiehjælp tilbydes: Psykologi C + B
ForumindlægJeg bor på vestegnen men tilbyder også online lektiehjælp. Mulighed for intensiv læsning op til eksamen. -
Fysik årsprøve
ForumindlægHvad er den bedste metode at læse op til fysik mundtlig årsprøven? -
supplering engelsk a
Forumindlæghej. hvis man vælger af supplere engelsk A skal man så både op skriftlig og mundtlig? -
Hvor lang tid afsættes der til at snakke om den ukendte tekst til eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal op til tysk B eksamen imorgen(24 timers eksamen). Jeg vil gerne have styr på hvordan selve eksamen forløber. Hvor meget tid af de 30 minutter afsættes til den ukendte tekst? og hvor lang tid diskuteres der? Er det rigtigt antaget at det vigtigste tyske historie at have styr på er... -
Antal eksamener
Forumindlæghej :) Jeg har et spørgsmål ang. hvor mange eksamener man skal op til i 2.g på STX. Jeg har været til eksamen i 2 fag, ( et sidste år og et efter jul) begge C-niveau. Til sommer afslutter jeg 2 C-niveau og 1 B-niveau (matematik). udover det opgraderer jeg naturgeo. fra C-B. Mit spørsmål er s... -
Bio eksamen imorgen har jeg forstået forskellen på cellulære og humorale forsvar?
ForumindlægHej! Jeg er meget usikker på, hvad der er det humorale og det cellulære forsvar. Det nedenstående er det jeg er kommet frem til: Cellulærer: - celler går ind og dræber den indtrængende infektion ved at afgive kemiske stoffer humorale: - Antistoffet produceres af B-lymfocytter og har den funktion... -
Adgangskrav til gymnasiet
ForumindlægEr det et krav, at man har haft haft tysk eller fransk i folkeskolen for at blive optaget i gymnasiet?Min lillebror har nemlig valgt ikke at have andre fremmedsprogfag end engelsk, og nu siger hans skole, at han ikke kan komme i gymnasiet. Jeg ved ikke selv en hylende fis om den nye gymnasierefor... -
Gymnasiet
ForumindlægSkal man være god til Matematik for, at komme ind på gymnasiet. For jeg er nemlig ikke særligt god til netop dette fag. Og skal man oppe i matematik på gymnasiet, hvis man har det på C. -
Tysk skriftlig eksamen fra d. 27 maj - 'Entrissen'
ForumindlægHej, Jeg var til eksamen i tysk skriftlig på A-niveau d. 27 maj. Sættet til eksamen hed 'Entrissen'. Er der nogen af jer, der ved hvordan, oversættelsen skal lyde? eller hvilke faldgrupper, der var i oversættelsen? -
Karakterer for 1.g
ForumindlægEr det kun på vores gymnasium, at 1.g'ere først får karakterer for første gang efter juleferien?
