Søgning på: tysk analyse. Resultater: 13001 til 13020 af 38620
-
Terminsprøve HASTER.
ForumindlægHej jeg skal til terminsprøve i tysk, men jeg ved ikke helt hvordan det foregår. Er du nogen som for et stykke tid siden har været til en tysk terminsprøve eller noget lignende? - hvordan kommer bl.a. den skriftlige fremstilling til at foregå? Hvad er fx. vigtig når man skriver en tysk stil? ... -
Hjælp til stx start... Plzz svar
ForumindlægHej. Nogen der ved, om man kan komme på stx uden tysk/fransk?.. Har ikke haft det i Folkeskolen..Håber der nogen der kan hjælpe.. Jeg sidder derhjemme og laver ikke en skid. Har tænkt mig, at starte på stx, men mange siget, at man kan ikke uden tysk/fransk.. Nogle idéer til hvad jeg kan gøre? Må... -
Eksamen imorgen, efterlyser en der vil læse mit manu.
ForumindlægHej. Er der en herinde som evt lige hurtigt kunne kigge på mit manuskrift til imorgen??? Tror den er hjemme, men kender desværre ingen der taler tysk. Vil bare gerne vide om det er noget volapyk jeg har fået skrevet. Det er vedhæftet i en wordfil. På forhånd tak :-) -
Spuck vor ihr aus..
ForumindlægHej alle.. Jeg skal til tysk eksamen i morgen og har i dag trukket teksten "spuck vor ihr aus" af Günter görlich. Ville høre om der er nogle der kender teksten, og som kunne fortælle mig hvad den helt præcis handler om?.. Håber I kommer med nogle bud.. -
Hemingway - Forvandlingen
ForumindlægHej studieportalen! Er der nogen af jer, som har en analyse af novellen Forvandlingen skrevet af Erners Hemingway liggende? Jeg skal nemlig bruge til en større opgave i 1.G :) -
analysering af følgende tekst. Hjæælp
ForumindlægEn lille uddrag af min analyse, der er blivet lidt for referat-agtige..Da Svend Skipper kommer forbi, følger katten efter ham og efterlader Ellen, Carl og Åge. "sådan er katte ; troløse i bund og grund", udbryder Åge Da Carl hører det, bliver han rasende på Åge og siger at; Han ikke er ... -
Holocaust
ForumindlægHej, jeg har spørgsmål, som jeg skal besvare i min dansk historie opgave. <span style="font-size:11.0pt;line-height:115%; font-family:"Calibri","sans-serif";mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-fareast-font-family: Calibri;mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-hansi-t... -
Debatindlæg
ForumindlægHej, jeg har analyseret et debat indlæg, og vil høre, om der ikke er nogen der gider kigge på det? det vil være en KÆMPE HJÆLP! - tak på forhånd!:)))) -
Naja Marie Aidt Slik
ForumindlægHej Jeg skal lave en analyse af Slik fra novellesamlingen "bavian". Nogen der kan inspirere lidt? -
HJÆÆLP !!
ForumindlægHej! Jeg er her dagen før min AT-prøve er er blevet i tvivl!! Jeg har valgt at analysere en selvbiografi, og jeg har umiddelbart sagt, at jeg har brugt en litterær analyse til den. MEN !! Er det ikke forkert?? Er selvbiografi ikke sagprosa??? Kan man måske anvende en blanding af litterær anal... -
Analysemodeller
ForumindlægHey skal lave en stil om en folkevise.;D Men findes der endelig en analyse model for folkeviser? -
MEGET HURTIG HJÆLP
ForumindlægEr der nogen der har analyseret Martin A. Hansens novelle "Soldaten og pigen"? -
Haster!! Mississippi burning
ForumindlægHej! er der nogen der kan hjælpe mig med analyse og fortokning af Mississippi Burning? Det ville hjælpe en hel del!! Tak! -
Dansk manifest
ForumindlægHej! Sidder og arbejder med min Dansk empiri i AT og har analyseret et rødstrømpe manifest ud fra kommunikationsanalyse. Vil meget gerne komme en anden analyse metode ind over og ville hører om en retorisk analyse kunne bruges? eller om der ellers er andre forslag til analyse metoder i dansk ... -
Hjælp? Billedsprog
ForumindlægNogen der er gode til billedsprog? Skal analysere digtet ''Til en veninde'' -
Bog
ForumindlægHej Jeg vil gerne have analyse af bogen selskabet gør op af Christina Hesseholdt -
Mein, meine eller meinen eller andre?
ForumindlægHej, Jeg er i tvivl om hvornår man skal bruge mein, meinen, meine eller en helt fjerde. Håber i vil forklare mig det -
at fortolke ??
ForumindlægHvad er en fortolkning. jeg skal fortolke en tekst, men er lidt på bar bund, for jeg aner ikke hvordan det skal gøres? -
Hurtigt hjælp please
ForumindlægJeg skal redegør for en strategisk situation, Er der nogen der kan fortælle mig hvilke modeller jeg skal bruge og i hvilke rækkefølge, kan slet ikke finde rundt i det, ville være en stor hjælp hvis jeg kunde få langt svar hvor tingene er uddybet. På forhånd tak -
hjælp igen
Forumindlæghej..hvad skal jeg skriv når der står:-"Foretag en analyse , hvor du bl.a. forklarer personens handlinger og gør rede for tekstens fortællerforhold"?? når der står analyse er det så miljø, personbeskrivelse osv???tak
