Søgning på: engelsk brev. Resultater: 13041 til 13060 af 25907
-
Solsystemet?
ForumindlægHej .. Jeg skal lave en beskrivelse af solsystemet , hvor mange planeter, deres placering i forhold til solen. m.m Nogle der har hjemmesider om det? eller noget hjælp jeg kan få. Tak på forhånd :-) -
dansk til eng !
ForumindlægGod aften alle sammen..Nogen der er gode til oversætte? har gjort min ordbog væk.. det er kun en lille oversættelse..PÅ FORHÅND TAK !!Min mor ryger cigarer. Jeg hader lugten af cigar. Cigarrøgen får mig til at hoste og giver mig hovedpine. Hver gang tårerne løber ned ad mine kinder, siger hun, at... -
en sætning rettelse
Forumindlæghej allesammen kan man godt sige let us find your future wife here in denmark so -
Hjælp til at oversætte!
ForumindlægHejsa! :-) Jeg skal snart op til mundtligt tysk og ville spørge om der nogle der vil hjælpe med at oversætte dette til tysk: Først vil jeg gerne lave om på temaet planer og drømme. Det er drømme og planer for uden drømme kan du ikke lave planer. Det er meget vigtigt at have drømme, så man har no... -
se dagens lys
Forumindlægjeg har overvejet at skrive om se dagens lys af svend åge madsen i 3.g opgaven...men vil gerne høre nogle erfaringer fra andre om den er god at skrive 3.g opgave om. jeg er ikke specielt god i skolen får omkring 7 8 i dansk så jeg ved ikke om den er for svær at analysere...er der nogen der har sk... -
Har frmmedord... Hjælp?
ForumindlægHej kunne godt tænke mig at få hjælp. Jeg har nogen ord, som jeg skal skrive hvad dens sproglig oprindelse, hvad er dens betydningsdele, hvad er dens oprindelig betydning, og hvad er betydning på dansk.? Ordene er følgende: -Formere -Ekspedition -Ammunition -Safari -Malaria -Dysenteri Håber du k... -
Essayskrivning
ForumindlægJeg vil gerne høre fra folk, som har en rigtig god trin for trin plan over hvordan et essay skal skrives. -
partial slut
ForumindlægA/(x+1) + Bx+C/(x^2 +1) Jeg har fundet A = 1,5 B = 3/2 C = 1/2 Hvordan opskriver jeg udtrykket til sidst? 1,5/(x+1) + ? / (x^2+1) -
Substantiv for at udtrykke sig
ForumindlægJeg skal have formuleret en sætning, og er kommet til at sætte 'expressing' i funktion som et substantiv i sætningen 'a way of expressing' (altså ing-form af verbet to express) Der må findes et substantiv for det at udtrykke sig, som kan stå i stedet? Tak på forhånd!? -
Israel palæstina
ForumindlægJeg skal i uge 6 skrive en historieopgave omkring forholdet mellem israel og palæstina efter 60'erne og op til i dag.\nEr der nogle der har lavet lignende opgaver som kan hjælpe med litteratur osv. -
Resistentproblematikken/Resistente bakterier
ForumindlægHej Jeg er igang med en eksmaensopgave i biologi hvor jeg skriver om antibiotika, resistente bakterier, resistensproblematikken og i den dur. Ville høre om nogle af jer derude har nogle erfaringer med emnet. Gode links, kontakter, forsøg osv. I må meget gerne skrive!\n -
spektrer
Forumindlægkan nogen hjælpe mig med noget..jeg skal ha CNMR og HNMR spektrer af ren p-bromonitrobenzen og m-nitrobenzoesremethylester.. jeg har program til åbne filen.. men har ik spektrerne.. hvis nogen har mulighed får lave sådan spektrer vil det være super.. håber nogen har programmet.. og kan lave det..... -
læge krav
Forumindlæghej jeg er en pige der skal starte på gymnasiet men jeg er lidt forvirret pga. jeg ikke ved hvilken studie-retning jeg skal starte i. Hvilke fag skal man have for at være læge? :) -
Hvad er antonymet for...
Forumindlægordet fornuft??Jeg skal bruge det i sætningen:Han kunne ikke længere skelne mellem fornuft og ?? -
Hvad er en finke...
ForumindlægHej,Jeg sidder o læser lidt om Darwin og hans evolutionsteori, jeg kan ikke helt forstå hvad en finke er for et dyr.Nogle der ved det?Jeg har prøvet at google, men jeg kom ikke så langt med det...Bjarke -
3 A-niveauer
ForumindlægJeg overvejer at vælge 3 A-niveauer, men jeg vil gerne høre om jeres erfaringer. Er der nogen af jer med 3 A-niveauer, som har fortrudt, at I valgte dette? -
Analgetisk (smerte)
ForumindlægHejJeg er ved at skrive en opgave omkring Analgetisk effekt på kroppen.Altså hvordan smerter sker i kroppen og hvordan Analgetisk medicin indvirker på dette.på forhånd tak -
den nye gymnasiereform
ForumindlægDe skrev den anden dag i information at den nye reform kun giver omkring 5 % af en årgang mulighed for at læse de naturvidenskabelige fag, mod 17 %. Forstår stadig ikke at man reformerede gymnasiet, når det er i folkeskolen at problemet ligger. Man kunne dog godt gøre musik og billedkundst i gymn... -
Mac orddelling
ForumindlægHej, hvordan er det nu at man laver orddeling på mac? Jeg har officepakken 2011. Tak på forhånd :) -
Mand bag velfærdsteori ?
ForumindlægHalløjsa :o)..I forbindelse med en samfundsfagsopgave, er jeg kommet i tanke om en teori. Desværre kan jeg ikke huske hvem "teoretikeren" er.[b]Hans postulat var, at velfærden(mener jeg) går op og ned forskellige steder, men alt i alt bliver verden bedre.[/b]Er der en skarp sjæl derude,...
