Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 13081 til 13100 af 57177
-
eksamen a niveau
Forumindlæger der nogen der kan svare på om engelsk skriftlig A niveau efter den nye reform indeholder en oversættelse fra dansk til engelsk, eller denne er erstattet af grammatik delen uden hjælpemidler? Vi laver nemlig kun engelske stile fra før reformen hvor der er en oversættelse. Er der nogen der ekse... -
Jeg søger efter et ord!!!
ForumindlægJa spændende at se om studieportalen også kan bruges til sådan noget. Jeg har funderet over om der findes en generel betegnelse på dansk om en person, der hader alle mennesker og menneskeligheden. (Og nej, jeg vil ikke sige, at man kan kalde dem for fascister). Hvis i ved det vil jeg blive meget ... -
Ghostwriter
ForumindlægHej alle.Søger en ghostwriter til min danske stil - mod betaling - , da jeg pga. familiære årsager er kommet lidt bagefter med afleveringerne. Opgaven er til 2.g niveau og skal være til absolut topkarakter. Smid din mail, så snakkes vi og jeg sender opgavebeskrivelsen. Venligst ingen moralprædike... -
"angsten for det anderledes"
ForumindlægHvordan definerer i sætningen "Angsten for det anderledes"? Og hvilke faktorer tror i gør udfaldet når vi danskere fx afviser tørklæder hos muslimske kvinder? Jeg vil gerne høre en masse meninger, samt definitioner, og tegn på, at vi er "angste for det anderledes" -
Idéer til bøger?
ForumindlægHej, er der nogle der kender nogle gode fagbøger eller en god bog, der ikke bare fortæller en historie, men er god at læse i til at forbedre sin viden omkring Matematik eller Dansk fag. Det må helst ikke være et niveau højere end 9 klasse, eller jo 1.g og ikke højere... På forhånd tak. -
Oversættelse af udtryk
ForumindlægHejsa! Sidder lige og bakser med et irriterende udtryk. På dansk: "Han så ham for første gang for to dage siden." Hvordan siger jeg "for to dage siden" uden at sige "il y a deux jours", fordi det synes jeg ikke rigtig kan passe i denne sætnings sammenhæng? Håber ... -
Energi politik!!!!!!!!!!
ForumindlægNogen derude som evt kunne hjælpe mig med hvad dette spørgmål går ud på?. Det er min stillet problemformulering til 2g. studieretningsopgave. Tusind tak. Diskussion om hvorvidt den danske regerings energipolitik snarere end at være baseret på ideale forestillinger om bæredygtighed bygger på... -
Emne til SRP, nogle forslag?
ForumindlægHej alle sammen. :) Jeg går i 3.g og skal til at vælge emne til SRP, jeg har valgt fagene Engelsk A og Dansk A. Jeg er desværre helt tom for idéer, så kunne håbe lidt på at nogle herinde havde nogle idéer, måske fordi man allerede har skrevet SRP? Håber på et svar :-) -
eksamensprojekt!!!
Forumindlæg<p>Jeg har vaglt 2 fag Dansk (A) og Tysk(B) men jeg aner ikke hva jeg skal skrive om . <br /> nogle ideer hva jeg kunne skrive om? på forhånd TAK</p> -
Læse opgave igennem
ForumindlægJeg har lige lavet en stil, det er til et billed af en snegl på et gadehjørne, og det skulle være et eventyr, opgaven er fra FSA 2005 dansk, tænkte på om der var nogen som lige ville læse den igennem for fejl og sige hvis der nogle afsnit som skal ændres ellers fjernes, den er på ca 4 sider, på ... -
Mississippi Burning
ForumindlægHej er der nogle af jer som har nogle virkelig gode noter om Mississippi Burning noter?? Tak forhånd -
Hvilken er rigtig?... Engelsk
ForumindlægIt does not belong to him It does not belongs to him -
Rette en lille oversættelse
ForumindlægHejsa. Jeg har lavet en oversættelse fra dansk til engelsk, og ville høre om der var nogen der gad og se på den ? Rette grammatik fejl osv. den danske tekst: Lige da toget skulle til at gå, sprang en elegant klædt herre - en londonsk advokat - op i en første klasses rygekupë. Da han havde... -
HJÆLP mat problem
ForumindlægAntallet af danske brugere af Facebook kan for perioden december 2007-januar 2009 med god tilnærmelse beskrives ved modellen: y=300 841*1,147^x, hvor y er antallet af danske brugere, og x er antallet af måneder efter december 2007 a) Bestem hvor mange procent antallet af danske facebook-bruger... -
Hjælp
ForumindlægKursen på Schweizer- france er 354. Fra sin tur til Geneve har Jepsen 175 s.fra tilbage. Hvad er de værd i danske penge? -
Bistandspolitik
ForumindlægHej ville lige høre om der var nogle som har lavet en samfundsfag aflevering, med overskriften "Bistandspolitik og danske politiske interesser"(Delopgave)Tak på forhånd -
Hjælp til et enkelt komma.
Forumindlæg"I 80'erne var den danske økonomis tilstand meget værre end det den er nu." Hvor skal der sættes komma? -
Napola - Film - analyse (tysk)
ForumindlægHej. Jeg vil bare lige høre, om der var nogen som tidligere har skrevet en analyse af filmen (Napola) på dansk el. tysk, som jeg kunne bruge som inspiration? Det vil være dejligt hvis nogen kunne hjælpe. -
indledninge? om hekseprocesser
Forumindlægjeg er igang med min dansk historie opg. men jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive i min indledning.. jeg skal skrive om hekseprocesser. -
Marxstiske forståelse....
ForumindlægHvorvidt den marxistiske forståelse kan forklare udviklingen på det danske arbejdsmarked. Nogen der kan hjælpe. Tak på forhånden
