Søgning på: dansk reportage. Resultater: 13081 til 13100 af 41162
-
Uddannelse
ForumindlægHej jeg er kommet ind bygningsteknik men bøgerne forgår på engelsk og jeg synes det er meget svært at forstå det især det er fysik og matematik sprog jeg prøver min bedste så kan jeg forstå det men der er så mange begreber som gør at det bliver endnu svære at forstå teksten. Jeg vidste ikke at på... -
Årsprøve i samme fag
ForumindlægKan jeg godt risikere at komme op i mundtlig årsprøve i det samme fag to år i træk? Sidste år var jeg oppe i mdt. historie. -
Hvad er det moderne gennembrud
ForumindlægHvad er det moderne gennembrud? Nemt og kort?? Skal bruges for en præsentation -
Det ældste monarki
ForumindlægHvilket monarki er det ældste? Danmark eller England? Eller et helt tredje? -
EU
Forumindlæger der nogle der ved hvor jeg kan finde noget om EU's miljøpolitiske målsætninger, som der er vedtaget tidligere på måneder.??? Øv kan slet ikke finde noget. -
Reducer ligning
ForumindlægHey. Er der noget der kan hjælpe mig med at løse denne lining: http://peecee.dk/?id=36283 Mellemregning, og evt. kommentarer. På forhånd tak... -
forklaring!
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med forklaringen af disse ord: primstav prima facie primus??? -
Oversætte et ord
ForumindlægHvordan skal "demander à q." oversættes? (Eks: il demande à la fille de faire la vaiselle). Spørge til nogen? Spørge nogen?? -
Hvilke type kemisk reaktion er dette ?
Forumindlæg(HNO3)(l) + AgNO3(l) + NH4Cl(aq) ? AgCl + NH4NO3 + (HNO3)(l) Hvilke type kemisk reaktion er dette ? (Spørgsmålstegnene skal forestille reaktionspile) Mvh. Rour1 :) -
Det Europæiske Fælleskab og Danmark
ForumindlægHej alle sammen! Jeg sidder og forbreder mig til samfundsfagseksamen.. Jeg er bare lidt i tvivl om noget. - Er alle partier i folketinget med i EU? Hvis ja, er det så bare hver partilederne der styrer dem? Hvis nej, hvem er så med? Tak for forhånd :-) -
SYNOPSIS
ForumindlægHej. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Jeg skal skrive en synopsis, som omhandler krig og medier eller teknologi. Herudfra skal jeg finde et underemne - men har ingen idéer. Nogen der har? Udfra dette emne skal jeg koble to fag, som synopsen skal skrives i. Håber der er nogen der vil hjæl... -
Vedhæft
ForumindlægHvad betyder..... vedhæft ? -
Essay VS 2. verdenskrig
Forumindlæghej jeg skal skrive et essay om noget fra 2. verdenskrig, er der noget der har en idé om hvad der kunne skrive om? på forhånd tak -
Die Sechs Schwäne
ForumindlægHej alle.. Jeg har lige i dag været oppe at trække teksten: "Die Sechs Schwäne" i tysk. Jeg har nu 24 timers forberedelse, og ville høre, om i ville hjælpe mig med følgende spørgsmål: 1. Er den første konge som farer vild, den samme konge som bliver gift med den lille pige? Der er... -
Conservative force
ForumindlægHej Kan nogen simplificere "conservatice force" for mig? Jeg ikke sikker på at jeg forstår det helt. På forhånd tak -
vernachlässigen
ForumindlægHvad betyder følgende: "Ich finde, man sollte Kinder ruhig etwas vernachlässigen" Jeg ville sige; "Jeg synes godt, at man kan forsømme sine børn en smule" ??? -
Fanatical? Faithfull? help?
ForumindlægHe.. Hey. What's the difference of being a faithful and a fanatical fan? <------------------------ QUESTION! -
Præposition
ForumindlægHedder det vi ses på skolen eller vi ses i skolen? -
1 højnivaeu fag Eksamen!?
ForumindlægHey derude.. Er rigtig forvirret. Skal op i Idræt, Old, Mat, Rel... Dvs. kun 1 høj nivaeu fag.. Så vidt jeg kan huske skal man op i mindst 2 ? Eller WHAT ? -
So??? Ledsætningsindleder?
ForumindlægJa, er 'so' en ledsætningsindleder på engelsk? Tak på forhånd
