Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 13101 til 13120 af 22496
  • Bevægelse

    Forumindlæg
    Jeg er lidt forvirret over alle de formler, jeg skal huske inden for emnet bevægelse. Kan man ikke bruge en udledning, hvor alle formlerne indgår på en eller anden måde, så jeg kan mindske mængden af mine noter? På forhånd tak.
  • Skriftlig biologi eksamen

    Forumindlæg
    Hey.. nogle der evt har et gæt på hvilke opg der kunne blive stilt til den skriftlige studenter eksamen i biologi..? eller nogen der evt har et link til gode noter/afleveringer som kunne bruges til eksamen??på forhånd TAK..
  • Old: Oikonomikos, hjælp

    Forumindlæg
    Hej vil høre om der er nogen der har nogen notater til side 30-50 i Oikonomikos, har haft en lærer som ikke har skrevet en eneste note på tavlen, har selv skrevet notater men vil gerne høre om der ikke er nogen af jer der har det, da de formodentlig er lidt mere sikre end mine.
  • Latin hjælp søges!

    Forumindlæg
    Var du en af dem der var rigtig rigtig hård til Latin? Var du kanon til at skrive noter? Så er det lige dig jeg har brug for. ..Er du nørd på den fede måde så skriv til mig på adressen: [email protected] snart op til eksamen, og har ikke helt orden på analysen og hvordan man finder ud af hvilken...
  • Omsætning af elektrisk energi og effekt i en resistor

    Forumindlæg
    Først og fremmest: Kan en resistor være andet end en metaltråd? Jeg har brug for et godt eksempel til mine noter om elektrisk energi og effekt i en resistor. Er det det samme som elektrisk energi og effekt i f.eks. en kogeplade eller gælder der nogle særlige regler?
  • Skulptur's tidsangivelser :S

    Forumindlæg
    Hej, jeg tivler lidt imellem Tidl. klassisk tid ? og Klassisk tid ? og Senklassisk tid? Har læst lidt noter herind, men de er nu noget overfladiske ...Nogen bestemt tidsangivelse for de 3 tider fx tidl klassisk er fra 380 f. kr til xx eller lign ? ?
  • spansk tekst

    Forumindlæg
    Hey hey.. Er der slet ikke nogen som kan hjælpe med nogle noter eller resume til teksten España "eldorado para Argentino" Håber virkelig at der er nogle som ligger inde med noget.
  • Hvad er bølgemodellen

    Forumindlæg
    Jeg skal op i fysik og har trukket sprøgsmållet "forklar om bølgemodellen for lys" men jeg kan ikke finde nogen steder i mine noter hvor jeg har brygt begrebet bølgemodel. er der nogen der kan forklarer hvad bølgemodellen er? tak på forhånd!
  • "Elektrisk energi og og energiomsætninger".

    Forumindlæg
    Hejsa, skal op til 24-timers eksamen imorgen, og har trukket "Elektrisk energi og og energiomsætninger". Nogen der har nogen gode noter til dette, eller evt. ved hvad jeg kan komme ind på? Det er kun c-niveau btw :) Håber i kan hjælpe!
  • hjælp til dansk årsprøve!!!

    Forumindlæg
    Jeg skal op til dansk årsprøve overmorgen og jeg ville gerne spørge jer derude om I har nogle noter til folkeviseren: Ridder stigs runer og bryllup samt til B.S. Ingemann: I østen stiger solen op. Det kunne også være dejligt, hvis I kendte nogle relevante links. På forhånd tak!
  • symbolisme

    Forumindlæg
    Er der ikke nogen der har nogle gode noter om symbolisme, og teksterne indenfor perioden.såsom: sophus Claussen : ekbátana Johannes v. jensen : paa memphis station steffen Brandt : på skanderborg stationog mange andre
  • Bevis for idealgasligningen

    Forumindlæg
    Hej.Nu skal jeg op i årsprøve i fysik her på torsdag, og sidder og bikser med beviset for idealgasligningen. Og da vi ikke har nogle ordentlige noter, eller der ikke står noget i vores bog, håbede jeg på nogle herinde kunne hjælpe mig?
  • sioux-indianerne

    Forumindlæg
    hej... er der ved et tilfælde nogen som ligger inde med nogle noter til sioux-indianerne? ikke lige frem det mest brugte emne i religion.. men man kan da være heldig..håber nogen kan hjælpe mig.. på forhånd tak..
  • organeller i celle

    Forumindlæg
    Hej Jeg er ved en fejl kommet til at aflevere min biologibog og skal op mandag og nu sidder jeg med mine noter og forstår ikke et spørgsmål der er således. beskriv hvilke organeller der er i en celle.gør rede for hvilke funktioner de foprskellige organeller har?
  • Bevis for Brøkregneregl og produktregl.. HASTER

    Forumindlæg
    Jeg vil bare høre om der er nogen derude der har et godt og detaljeret bevis for de to regler, da jeg skal til at bevise dem i klassen. Jeg har self selv noter til det, men sys det er meget svært og har brug for hjælp. Håber nogen kan hjælpe for skal bruge dem d. 1. Lotte
  • Latin!!

    Forumindlæg
    Ska op til Latin eksamen på Onsdag.. Hjælp.. Ville høre om der var nogle der havde nogle noter til Et eller flere a disse emner:CatulMartials EpigrammerUrte BogenPhaedrus fablerAnonym GravskriftHenrik HarpestregDet ville være VERDENS største hjælp..Please somebody,, Help Meee.. :D
  • Disposition

    Forumindlæg
    Er der nogen som vil rette min tysk dispositon til tysk mundtligt eksamen, og evt. komme med forslag ? Den skal være færdig i morgen - ved godt det er ret tideligt. Skriv til mig, så sender jeg den. p.s. Tag jer ikke af de noter og oversættelser, som kommer ind i mellem :)
  • 10.klasse pensum notat

    Forumindlæg
    Hey allesammen. Jeg har prøvet at lede desperat efter 10klasses pensumnotater. Jeg vil være beæret hvis en med 10klasses noter ville sende dem, da jeg skal op på torsdag.. Håber virkelig i vil gøre mig den tjeneste..Min mail er : [email protected]å forhånd mange tak..Steffen .. :)
  • Hjææælp, oldeksamen imorgen!!

    Forumindlæg
    Jeg skal til old-eksamen imorgen, og mangler virkelig nogle gode perspektiverende noter til Odysseens 5. sang + polykrates ring(Herodot). og nok også noget til Agatons tale(Platon: Symposion) Pleeeeaase hjælp mig, er evig taknemmelig!!
  • Vejr og klima!

    Forumindlæg
    hej allesammen,skal op i geografi eksamen - så ville jeg lige høre om nogle der måske allerede har været oppe har nogle eventuelle guldkorn til emnet; Vejr og klima!Efterspørger ikke noter, bare små guldkorn!Som måske kan gøre forskellen!!På forhånd tak!Jolle