Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 13101 til 13120 af 23684
-
Problemformulering :S
ForumindlægJeg sidder og skal skrive synopsis, men har rigtig svært ved at finde på en god problemformulering.. så håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig.. Jeg har om Owells 1984, menneskerettighederne og overvågningssamfundet.. Jeg ville være SÅ glad hvis i kunne hjælpe mig ! -
Slutning på kort tysk fremlæggelse.
ForumindlægHej. Jeg skal fremlægge meget kort om mit forbillede og jeg har valgt at skrive om Jack Kevorkain. Jeg er ret usikker på det jeg har skrevet så det ville være dejligt hvis der var noget der evt. ville rette det og hjælpe mig med at få det sidste frem. Jeg vil gerne have ind over at jeg selv sy... -
Emneforslag SRP - Engelsk + Historie
ForumindlægHer kan du finde emneforslag til studieretningsprojekter i Historie-Engelsk. Du kan du også selv kan bidrage med forslag (Emne, problemstillinger, evt. litteratur). Russiske revolution Inddragelse af George Orwells "Animal Farm" og evt. "1984" Vietnam-krigen Inddragelse af Ron... -
igang med engelsk tager seriøst 2 sek
ForumindlægHej folkens. Er igang med en engelsk essay, hvor jeg er kommet i tanke om: Om jeg egentlig må gengive tekstens indhold(kort!) lige efter indledningen. Må jeg det i en engelsk essay, ville det ikke være oplagt??? -
Blodtyper HJÆÆÆLP
ForumindlægHvis begge forældre er A+ i blodtype altså IAi, Rr. Hvad bliver barnet så, også A+. Og vi har arbejdet med Eldonkort, og har fået spørgsmålet ''Foklar hvilke stoffe de fire felter på kortet må indeholde før tilsætningen af blod.? Jeg var syg da de andre havde om dette, så hvis der er ... -
Hurtig kommahjælp
ForumindlægHej derude Har lige fået stil tilbage som skal rettes, men jeg kan ikke finde ud af nogle af de kommafejl jeg har på bl.a. en sætning. Nogle der vil hjælpe, og evt. skrive hvordan. For jeg kan godt det med grund- og udsagnsled. Men det her forstår jeg bare ikke. Skriver sætningen uden nogle komm... -
Hjælp til fag og emne.
ForumindlægHej, alle. Jeg har brug for hjælp til fag og emne i AT. Vores overemne er "grænser" og jeg har tænkt mig at skrive om noget med børn, altså i psykologi, men ved ikke hvad jeg kan komme ind på. Ellers, hvis I har andre emner, så må I meget gerne skrive det ned - det skal bare ikke være n... -
Overskudsgrad - hjææææælp!
ForumindlægHvis resultat af finansielle poster er 2.246 og bruttofortjeneste er 9.513 (nettoomsætning er ikke oplyst, så går ud fra man tager bruttofortjeneste) Er følgende så korrekt: 2.246 / 9.513 * 100 = 23,6 % Er det ikke rimelig meget? Synes det ser forkert ud.. Hvad skal jeg gøre??? -
Billede!
ForumindlægVille lige spørge om nogle af jer har et godt forslag til et billede der handler om ondskab, hævn og straffe. :) -
Rettelse af engelsk stil
ForumindlægHej jeg ville lige høre om nogen har tid til at rette/påpege fejl i min engelsk stil, både grammatiske og sproglige? Ville jeg påskønne meget :-) -
Sprængning af glas?
ForumindlægHej. Skal skrive et projekt om hvorfor et glas kan springes ved hjælp af lyd. Men er lidt på "herrens mark" hvsi man kan sige det sådan. Jeg ved at det er pga. af resonans, og jeg forstgår sådan i det store hele hvad det er men, kan ikke nok til at kunne lave en teori. og opstille nogle... -
Egypten...
Forumindlæghej alle sammen..., Jeg er igang med at lave en opgave om det nye rige i egypten. jeg skal skrive om deres guder og faraoer fra 18 til 20 dynasti. dvs. fra 1550 til 1070 f.kr. kan nogen ik hjælpe mig med det. jge ved ikke rigtig hvordan jeg skal begynde med det. Det må ikke fylde mere end 1 side... -
Differentialkvotient
ForumindlægHej. Nogen der kan hjælpe med denne opgave. Er helt blank. Aner ikke hvor jeg skal starte. Bestem a, så linje med ligningen 12x+a er tangent til grafen for f(x)=-3x^2 Hvad skal jeg gøre? -
Hjælpe med en tekst
ForumindlægHej Kan i hjælpe med at forstå denne tekst, forstår den ikke ret meget? -
Bøger udover pensum
ForumindlægHej. Jeg kigger lige nu efter nogle bøger der ligger ud over pensum i på MatA+. Jeg vil specielt gerne have nogle forslag vedr. statistik og algebra. Har i nogle gode råd, til hvad i selv har brugt? -
AT forbandet forløb !
ForumindlægHejsa Jeg skal skrive om Darwins rejse i de to fag Biologi (Naturvidenskabelige) og Dansk (Humanistiske) . Men jeg aner slet ikke hvordan jeg skal koble de to fag sammen og har rimeligt svært ved at skrive en problemformulering ? Og hey er det kun mig der bare ikke fatter hvordan man skal skrive... -
hvad gør jeg her ?
ForumindlægPlakat Fremstil en skitse af din egen Tivoli plakat. Redegør for de overvejelser I/du har gjort i forhold til plakaten med hensyn til layout, tekst, valg af motiv, symboler, farvevalg m.v. -
Fakta eller fiktion?
ForumindlægHejsa, Skal snart op i afgangseksamen i dansk, og har trukket "Film, non-fiktion - Dokumentarfilm" som fordybelsesområde. Problemet er bare, at jeg ikke kan finde ud af forskellen mellem en fiktions-film og en faktions-film? Har prøvet wiki og gyldendal, men jeg havde håbet på no... -
Genstandsled i Tysk
ForumindlægHej er der ikke en meget simpel regel så man kan se om det er genstandsled i tysk. Håber i vil hjælpe mig. Har virkelig brug for hjælp. -
LUDVIG HOLBERG - HASTER!
ForumindlægHej.. Jeg er i gang med en biografi af Ludvig Holberg. men jeg kan virkelig ikke svare på hvad der er karakteristisk ved hans komedier, er der nogle af jer der ved det? tak på forhånd.
