Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 13141 til 13160 af 20009
-
Projekt uge - emne
ForumindlægJeg har emneuge i uge 10, hvor vores overskift er 'Verdens problemer'. Det lyder jo nok nemt nok, da det er et meget bredt emne, men problemet er, at jeg slet ikke har nogen ide om, hvad jeg vil skrive om. Jeg håber, at I vil hjælpe mig med at finde et emne, som jeg kan fremlægge i uge 11... -
Kreativt Projekt om Engle
ForumindlægHej Alle! Vi har i nogle uger nu haft om engle i dansk og emnet skal afsluttes med et lille projekt. Overskriften er "Sådan opfatter jeg engle". Vi skal bare lave et eller andet produkt (fx. skulptur eller andet) som vi skal fremlægge om i et par minutter. Er der nogen der har nogle... -
HASTER BIGTIME
Forumindlæghej .. ehm .. skal fremlægge bogen Lucca i morgen og er overhovet ikke færdig med den og når ik at blive færdig.. Nogen der har en opgave eller ved at den kan findes et sted på nettet.. bare en analyse.. i ved lidt om tiden, lille referat, personkaraktestik, miljø osv osv.. ? på forhond tak. -
Obamas holdning til jobs
ForumindlægHej venner, Jeg skal lave en fremlæggelse om Obamas holdning til jobs. Er der nogle der har nogle hjemmesider, eller bare noget godt stof på hjernen, de har lyst til at dele? Det handler meget om hvordan han vil skabe jobs i fremtiden. Jeg har indtil videre beskæftiget mig meget med dis... -
hjælp jeg har brug for viden om apartheid
Forumindlæghejsa derude vi to drenge på femten år der virkelig har brug for hjælp! vi skal skrive og fremlægge om apartheid og har brug for en masse historisk viden om apartheid. så hvis der nogen historielærer eller andre med viden om apartheid vil vi rigtigt gerne have hjælp.. vi håber meget på svar inden... -
Produkt til genom undersøgelser.
ForumindlægHej alle sammen, vi er to piger der ikke helt ved hvilket produkt vi kan lave i kristendom i forbindelse med genom undersøgelser. Vi skal lave en fremlæggelse og et produkt dertil. Det er lidt ligesom til prøven. Undervejs kommer vi bl.a. ind på: - Hvad genom undersøgelser er - Hvad holdningern... -
hjælp om billed
Forumindlæger der nogen herinde der ved hva søren den flod under det nazistiske flaag symboliser? i det der billed *Es lebe deutschland*... et bud---skal forberede mig på noget fremlæggelse til tirsdag--- ::D jeg kom til at skrive i en forkert kategori--ups--jeg prøver igen-- -
Symboler fra Da vinci
ForumindlægVi har et forløb i dansk lige nu omhandlende Da Vinci mysteriet, bogen. Vi skal i vores gruppe, fremlægge nogle af alle de symboler som kan findes i bogen. Vi skal fotælle om deres historie og hvordan de andre også kan findes andre steder. Lidt ligesom Robert Langdom gør. Vi har fundet nogle sym... -
Fysik nørd/haj???
ForumindlægHej Jeg går i 8 klasse, og jeg skal fremlægge i fysik(/kemi) det handler jo kun om fysik, men faget hedder jo fysik/kemi om "Hvordan kan fugle flyve?" Hvis du er en fysik nørd/haj eller havd du vil kalde det, så må du meget gerne skrive til mig enten som en kommentar til indlægget... -
Hjælp til produkt - reklamer
ForumindlægHej, Jeg er igang med forberedelser til projektopgaven i 9. klasse, mit emne er neuromarketing og reklamers påvirkning på hjernen og vores købsbeslutninger. Jeg har en smule svært ved at finde på et godt og kreativt produkt( det må gerne kunne indrages meget i fremlæggelsen.) Har selv tæn... -
Fysik ekspert, nørd, haj????
ForumindlægHej Jeg går i 8 klasse, og jeg skal fremlægge i fysik(/kemi) det handler jo kun om fysik, men faget hedder jo fysik/kemi om "Hvordan kan fugle flyve?" Hvis du er en fysik nørd/haj eller havd du vil kalde det, så må du meget gerne skrive til mig enten som en kommentar til indlægget... -
Prøveoplæg til selviscenesættelse
ForumindlægHej Jeg har trukket fordybelsesområdet selviscenesættelse til den mundtlige dansk eksamen. Hvis der er nogen som ligger inde med en tekst der omhandler selviscenesættelse, kunne det være rart hvis i lige kunne skrive. Jeg vil lige gøre jer opmærksomme på at jeg helst vil undgå reality shows, da... -
Periodisk Komet
ForumindlægHej Jeg skal lave en fremlæggelse om astronomi i fysik, og har fået om kometer. Jeg skal vise hvordan man navngiver en periodisk komet. 2P/Encke Jeg ved hvad P'et står for, og hvad Encke står for.. men hvad står 2 tallet for? Nogle der ved det? På wikipedia står de... -
Mundtlig eksamen hjælp
ForumindlægHej. Jeg er så uheldig at jeg har trukket "Kierkegaard og de afgørende valg i livet" til den mundtlige kristendoms eksamen. Som et underemne Tænkte jeg på Abort, men da jeg har så svært ved kierkegaard og eksistentialismen ved jeg ikke hvad skal gøre til min fremlæggelse Nogle som ka... -
gravitationslov
ForumindlægHej jeg skal fremlægge om denne opgave, som jeg ikke har kunnet løse. Så jeg har virkelig brug for hjælp! En 1000kg satellit er i bane omkring jorden 300km over jordens overflade. Radius af Jorden er R=6370km og massen af Jorden M=5,98*10^24kg. Afstanden fra Jorden til Solen er 1AE=1,49*10^11m. ... -
NG: global fødevarekrise; kød
ForumindlægHejsa! Jeg skal lave en fremlæggelse i Natur geografi om global fødevarekrise med henblik på hvad der sker når verden begynder at spise for meget kød. Skal inddrage konsekvenser for miljøet fx CO2 udslip osv. Jeg ved ikke hvordan jeg skal begynde og hvor jeg skal lede efter materiale. -
Forvisning - paul la cour
ForumindlægHej Vi har i dansk fået til opgave at kigge på digtet forvisning, og vi har prøvet at gå den igennem i nogle små grupper, men vi har alle svært ved at finde frem til noget, så hvis der er nogle som har nogle guldkorn ville det være dejligt, da vi skal fremlægge det om 2 dage :) -
HJÆLP, HJÆLP
Forumindlægkære vedkommende Det er et fag vi har i folkeskolen der hedder hum. humanistiske fag, det er en blanding af samfundsfag og religion. Jeg har en fremlæggelse om fordomme om islam i Danmark. Jeg har skrevet en del men der specialt en del jeg slet ikke kan komme igang med "hvordan er i... -
Grundvand Med et Dokument
ForumindlægHej, Jeg har lavet 3 arbejdsspørgsmål med 1 problemformulering, hvor to spørgssmål er sat sammen til en. Jeg vil gerne have at i ser på den og fortæller hvordan den er før jeg skal sende den ind til min lærer. Har i så nogen emner som jeg kan fremlægge om indenfor grundvand, da jeg også ska... -
HJÆLP TIL PRODUKT
Forumindlæghej. Jeg har projektuge, vores overemne er en verden i forandring, og jeg har valgt at have underemnet trendsættere og rollemodeller. vi ved virkelig ikke hvordan vi skal lave et produkt og hvad det skal være. Så hvis der er nogle der har foreslag, eller ved noget interessant om vores emne, må ...
