Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 1301 til 1320 af 57177
  • SKIFT HHX -> STX ?

    Forumindlæg
    Hej derude, jeg overvejer at skifte fra hhx til stx, men jeg orker bare ikke fagene på stx.. Jeg kan rigtig godt lide fagene på hhx derimod. jeg har spekuleret over det i meget lang tid (går i 1.) men ved ikke hvad jeg skal gøre.. Faglige? Sociale?.. hvad skal jeg vælge?
  • MA Stx 2008

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle der har lavet besvarelserne til de to Matematik STX sæt fra august 08 (STX082) eller december 08 (STX083)? Mvh Hvis i vil, så send den til følgende mail: [email protected] eller skriv blot linket her i forrumet
  • Hvordan kan man bedst forberede sig til skriftlig dansk eksamen.

    Forumindlæg
    Hvordan kan man bedst forberede sig til skriftlig dansk eksamen.
  • Dansk: Hjælp

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med at tolke H. C. Andersens eventyr i henhold til platonismen det der med ideernes og fænomenernes verden?? (Ved godt der ligger nogle opgaver herinde men synes stadig det er lidt svært)..
  • Til dansk

    Forumindlæg
    "Il s'en occupe vraiment bien." Jeg kan overhovedet ikke finde hoved og hale i denne sætning. Hvad betyder "occupe" i denne sammenhæng?
  • dansk

    Forumindlæg
    har er der nogen som har et resume af Hvidtjørnen af knud sønderby???‏
  • Dansk

    Forumindlæg
    Hej. Nogen der kan hjælpe mig med fortolkning af en test. Jeg ved ikke helt, hvilken virkning det giver at skifte mellem nutid og datid i en novelle
  • naturfags eksamens noter

    Forumindlæg
    Hej...Jeg skal til eksamen i naturfag og jeg er sproglig så det er ikke ligefrem mit yndlingsfag...er meget nervøs...Er der ikke nok nogen der har nogle noter til Naturfag 1 og Naturfag 2 ??? eller i det hele taget bare til naturfag?Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe
  • dansk

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i essays til den mundtlige dansk prøve, har i nogle gode essays man kan analysere?
  • Noter til eksamen samfundsfag.

    Forumindlæg
    Hej alle rare mennesker. Jeg er en pige, som skal til FSA i samfundsfag på torsdag!! Jeg føler bare ikke rigtig jeg har styr på noter til folketinget og EU. Er der nogle som har nogle gode noter som jeg må tillade mig at bruge som inspirationskilde. Specielt til folketinget har jeg brug for hjælp...
  • Noter til Finansiering på KU

    Forumindlæg
    Hej Har en venlig sjæl haft finansiering på KU og sidder med nyttige noter? Jeg vil være taknemmelig for alle slags noter, tak Hilsen Fatima
  • Basiskemi A noter

    Forumindlæg
    Nogle der ligger inde med nogle kemi noter til basiskemi A bogen?
  • DANSK STIL!! ARGH!

    Forumindlæg
    hej..Jeg vil have hjælp hurtigst muligt.. Er der nogen der gider ret min stil.. hurtigst muligt? altså idag?? Pleas please.. det haster!!!!HJÆÆÆÆLP...
  • HTX eller STX snit

    Forumindlæg
    Heej jeg går stadig i 9.kl, men skal vælge mellem htx eller stx. Pludselig kom jeg i tanke om der var forskel på, at man kommer ud med et højere snit fra stx men lavere i htx eller omvendt, altså er der forskel ?
  • Oversættelse til dansk Tekst til Engelsk

    Forumindlæg
    Beder Om rettelse til dette oversættelsen...\n\nJeg skriver til dem, fordi jeg har observeret et faldende salg af især Happy Meals i mine restauranter i den sydlige del af london.\nTendensen er den samme i alle restauranterne.Der er færre mødre med børn, der besøger os.Ligeledes har jeg konstater...
  • optagelse på gymnasiet stx.

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til optagelsesprøve om en halv uge. Jeg vil gerne høre om nogle vil dele nogle af deres erfaringer. Jeg er ikke god til matematik, hvilket gør mig nervøs. jeg brænder så meget for stx. min lærere synes jeg ikke er moden nok, mit gennemsnit er på 7.3. hjælp taak på forhånd
  • notes in handy

    Forumindlæg
    HeyDet er eksamenstid og engelsk eksamen kryber sig nærmere. Er der derfor nogle der skulle ligge inde med noter til følgende:- Next Door- North London Book of the Dead- The Ancient Mariner(digt)- Macbeth Act 4, scene 1- The Sabbath(digt)Jeg har selv noter, men det er altid rart at have noget at ...
  • Søger noter om uendelige rækker!!

    Forumindlæg
    Hej, jeg har lige fået læseferie og skal op i calculus 2 her efter nytår. Jeg søger stærkt nogle noter om uendelige rækker (eller generelt noter fra kurset calculus 2 på uni). Jeg forstår ikke helt emnet om uendelige rækker, så det ville være en kæmpe hjælp. På forhånd, tak!
  • Matematik A - noter plz

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der har afsluttet Matematik A , som har noter til faget. Hvis i har, vil i så ikke være søde at skrive til min indbakke plz, har virkelig brug for nogle nyttige noter, som jeg kan få brug for i 3.g. Tak på forhånd
  • Er den danske gymnasieskole for rummelig?

    Forumindlæg
    De sidste par år har der været stort politisk fokus på at øge optagelsen af elever på de danske ungdomsuddannelser. I den forbindelse er optaget på de danske gymnasier naturligvis også øget. Problemet er, at de optagne elever i alt for høj grad mangler de basale kompetencer, der må forvente...