Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 13181 til 13200 af 22496
  • The tell-tale heart

    Forumindlæg
    The tell tale heart by Edgar Allan Poe Er der ng her inde som kan hjælpe mig med noter til denne short story eller belyse, hvorfor han venter en uge før han slår den gamle man ihjel?Tak
  • haster - skal op kl. 8

    Forumindlæg
    jeg har skrevet i mine noter at Theben var fåmandsstyre(oligaki), men de har jo en konge (så burde det vel være monarki.) Og så står der i den korsang vi kan komme op i at vi skal kæmpe for demokratiet ??
  • Billedkunst eksamen

    Forumindlæg
    Hej.Jeg skal til eksamen i billedkunst her snart, og kunne godt tænke mig at høre et eksempel på et eksamensspørgsmål. Jeg kunne også godt tænke mig at høre hvordan det er bedst at læse.. skal man tage noter til både perioder og "historien"?tak.. Mvh Mette
  • romantisk digt

    Forumindlæg
    Hej allesammen. er der nogen som tilfældigvis har beskæftiget sig med romantikken i Tyskland. Jeg sidder og skal analysere et digt af Joseph von Eichendorff som hedder Mondnacht. er der nogen som har nogle noter, må i meget gerne lægge dem ud. Tak
  • Herodot - kampen mod perserne - hjælp??

    Forumindlæg
    Der er tydeligvis ingen andre der kan hjælpe! Så nu spørger jeg jer! Er det komplet umuligt at få noter til Kampen mod Perserne af Herodot? Jeg kunne virkelig godt bruge lidt hjælp til analysen af den!Nogen der gemmer på noget? Eller bare har et godt foreslag?
  • drama - ny dansk dramatik og absurd teater

    Forumindlæg
    Hey :)Ville høre om der var noget som lå inde med nogle gode noter eller steder hvor man kan læse om ny dansk dramatik da jeg synes det er svært at vide hvad man skal sige om en sådan tekst hvis man trækker den til dramaeksamen.Håver der er en der kan hjælpe.Mvh Eva
  • Hvordan foregår en mundtlig fysik eksamen?

    Forumindlæg
    Hej. :) Jeg skal op og trække fysik næste mandag, hvor jeg har 24 timers forberedelse. :) Men, hvordan foregår en mundtlig fysik eksamen? Og er der nogle der kan hjælpe med nogle noter fra bogen "Fysik C bogen"?
  • Hjælp til eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med at læse op til dansk og har to tekster som jeg ikke kan forstå, og som jeg desværre ikke har nogle noter til det er Ambrosius Stub "Aria" og Brorsons Samvittighedens prøve til nye år. Hvis der er nogle der har arbejder med en af de tekster må i meget gerne skrive. :)
  • rapport

    Forumindlæg
    heyer her nogen som har lidt noter til et par rapporter?omkring optisk gitter, boyle-mariottes lov, og indledende el-målinger??jeg mangler nemlig disse rapporter..håber nogen vil hjælpe?
  • Lili Marleen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til tysk eksamen på mandag. Og jeg har virkelig ingen gode notater til bogen og filmen Lili Marleen. Det gælder sz. 41+48-71. Hvis nogen tilfældigvis har nogle gode noter, vil i så ikke kontakte mig.
  • Athene og Olie

    Forumindlæg
    Hej alle.Jeg har læst i en note, at Athene bliver forbundet med Olie. Er der nogen der kan bekræfte dette og måske komme med en forklaring? Et link eller kildehenvisning kunne være super.Det er i forbindelse med Illiaden og min oldtidskundskabseksamen. Kh. Line
  • Reaktionskenitik

    Forumindlæg
    Jeg er ved at rive mit korte hår af fordi jeg ikke kan finde hovede og hale i Reaktionskenitik. Så tænkte om der var nogen af jer der havde noter omkring Reaktionskenitik, 1 reaktionsorden og 0 reaktionsorden :)
  • Historie eksamen

    Forumindlæg
    Hey hey! Jeg har lige trukket historie i dag, og skal altså op i morgen.. Jeg kan ikke finde mine noter om hvordan eksaminationen foregår, altså hvor længe jeg skal fremlægge mine tekster, hvor meget baggrund jeg skal snakke om osv. Er der en der kan forklare mig det? På forhånd tak.
  • Induktion, transformation og elektromagnetisme?

    Forumindlæg
    Er der nogen der har nogle rigtige gode og overskulie noter til: Induktion, transformation, og eltromagnetisme.Jeg skal måske op i det emne, og jeg fatter bare ikke en meter af det!Jeg er virkelig på spanden!De må meget gerne vare super overskulige!TAK
  • Sidste skoledag

    Forumindlæg
    Hej alle... Efter vi har givet de stakkels børn vand osv, skal vi arrengere et afslutningsshow for hele skolen. Har i evt. nogle idéer til hvad vi kan lave?? Note: Skolen lukker til sommer..
  • kan ikke huske dem!!

    Forumindlæg
    der er blevet opgivet nogle tekster fra 1.g som jeg hverken har noter til eller selve teksten, og jeg kan faktisk heller ikke huske dem..kan jeg leve uden, eller har jeg et problem?
  • Casar Del Rio

    Forumindlæg
    HejEr der nogle har nogle noter ang. historien Casar Del Rio der handler om Marisa??Jeg skal op i eksamen i den historie om 2 dage og har ikke fået læst den færdig..Er der nogle der en hjælpe en desperat studerende??
  • Spændingskilde beregninger !!

    Forumindlæg
    Hvordan kan jeg beregne den maksimale strømstyrke og polspænding, som vi har noteret ned efter karakteristik af spændingskilde. Er det noget jeg kan aflæse på min graf, som beskriver sammenhængen mellem strømstyrke og polspænding eller???
  • Der Augsburger Kreidekreis

    Forumindlæg
    Er der nogen der har nogle gode noter og referater til den?Jeg har fundet noget om den på nettet, men synes ikke jeg har nok, og jeg forstår stadig ikke helt hvad der foregår i den.Håber der er nogen der kan hjælpe mig!P.S. Jeg skal op mandag.
  • Panduro: Bella

    Forumindlæg
    Hej!Har virkelig brug for en hjælpende hånd. Er der nogen som ligger inde med nogle noter til Leif Panduro's BELLA? Skal op til eksamen i morgen eftermiddag, og har opdaget at jeg var syg dengang vi gennemgik et uddrag af romanen.Nogen der kan hjælpe?TAk!