Søgning på: dansk reportage. Resultater: 13241 til 13260 af 41162
-
Lønpres og skattetryk
ForumindlægHvorfor medfører et højt skattetryk lønpres i virksomhederne? -
endelser
Forumindlæghey Jeg skal snart til 9. klasses eksame og har derfor tjekket mine fejl på mine diktater ( det er nemlig her jeg for dårlige karekter) de fleste af mine fejl var ved endelserne og vil derfor spørge om nogen kendte et link til at kunne øve mig på forskellige ord? ;) -
SØGER TUTOR (MAT B STX)
ForumindlægHej! har du interesse for at tjene lidt ekstra penge? jeg er en 2g elev på virum gymnasium og har matematik på b niveau som jeg afslutter til sommer. jeg kæmper kampen mod matematikken, og søger derfor en ugentlig tutor der kan hjælpe fra nu af og til eksamen. hvis du er frisk, god til at lære fr... -
Venstres udlændingepolitik- HASTER :/
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive en synopsis om Venstres udlændinge politik, og skal finde ud af hvornår den blev "indført" som den er nu, hvem der har indført den og hvordan den blev indført. Men jeg kan ikke finde nogen oplysninger om det :/ er der nogen der kan give mig et link? -
Tilflyttere Helle Helle
ForumindlægNogen der har skrevet en analyse af novellen "tilflyttere" af Helle Helle? Det haster :)) -
indsættelse af 'imidlertid'
ForumindlægEr i tvivl om følgende sætning er korrekt: "Diese nahe Beziehung zwischen Stefan und seiner Mutter begrenzt aber Stefans Entfaltungsmöglichkeiten." aber = imidlertid På forhånd tak.. -
velfærdsmodel
ForumindlægEr der nogen der kender en side, hvor jeg kan finde hvilken lande i EU har de forskellige velfærdsmodeller? -
Hvad er den Offentlige Sektor?
ForumindlægHej alle. Jeg har aldrig helt forstået hvad den offentlige sektor er.. Hjælp? :D -
program til trekanter
ForumindlægHej, er der nogen der kender et rigtig fedt program hvori man kan tegne sine trekanter, f.eks. retvinklede, vilkårlige osv. Har brugt word og point indtil nu, men synes det kunne være smart at bruge andre evt -
Uber
ForumindlægHej! Hvordan kan man argumentere imod uber ud fra en socialistisk grundholdning? -
Del ud af din viden!
ForumindlægHej med alle jer. Kunne bare godt tænke mig at høre lidt om jeres AT - eksamener, de der har været oppe? Hvordan gik det? Hvad lagde lærer/censor vægt på? hvad skal man gøre? hvad skal man ikke gøre? Kom og svar:D -
Hjæææælp
ForumindlægEr det korrekt Ich kann zu meines Eltern hören. Da Eltern er neurum, skal der så ikke være es bag Meine?????? -
Tværfagligt - HJÆLP :(
Forumindlæghej alle :) jeg er ved at skrive en opgave om social arv, som skal indeholde 2 fag. der er allerede samfundsfag involveret, så er der nogen der har en ide til hvordan jeg får puttet et mere ind? -
Tysk grammatik
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig? er denne sætning korrekt? "Und das Gefühl ist nicht an ein geographischer Begriff gebunden." -
På eller i?
ForumindlægHej derude. Jeg sidder og har en diskussion med nogle klassekammerater, og vil rigtig gerne høre jeres meninger og argumenter! Vi har en lektiecafé på vores skole, som hedder studietorvet. Når vi er der, mener nogen af os, at det hedder "vi er i studietorvet", andre mener, at det ... -
Hvad er renteslaveri?
ForumindlægHvad er renteslaveri? og hvad er konsekvenserne af afskaffelsen af dette? -
Global opvarmning, et reelt problem?
ForumindlægHej, jeg skal overveje og diskutere om den globale opvarmning er et reelt problem. Selv tror jeg at den globale opvarmning er menneskeskabt,og at den vil få konsekvenser i fremtiden (dog ikke så voldsomme konsekvenser som f.eks. Al Gore forudser). Hvad tror i, og hvorfor? -
Tysk grammatik
ForumindlægHvordan siger man "Det var en god fillm"?? ??Mit bud: ?Er war ein guter Film. ?"Er"? fordi film er hankøn, men er det rigtigt? -
Hjælp til fedme i biologi og samfundsfag
ForumindlægHej med jer.. Jeg skal i gang med at skrive synopsis i fagene samfundsfag og biologi med samfundsfag som hovedfag.. Nu skal jeg så have udformet en problemformulering og evt. 3 underspørgsmål.. Er der noen der har en ide eller to til hvad der kunne være spændende at undersøge.. eller evt. nogle ... -
Notat: udenrigspolitik!!
ForumindlægHej alle!! jeg er igang med en at skrive en notat, hvor jeg skal forestille at være rådgiver til Villy Søvndal. Jeg tænkte på at skrive om Dk's indsats i Irak-krigen, men kan ikke komme på forslag til hvad jeg kan nævne?? Er der nogen der kan hjælpe mig lidt? :))
