Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 13241 til 13260 af 40685
-
eksaminationsgrundlag
ForumindlægHej allesammen! Jeg er ved at undersøge forskellige undervisningsbeskrivelser til brug ved eksamen som selvstuderende i Engelsk A niveau HF. Er der nogen der kunne dele en pensum liste/ undervisningsbeskrivelse af Engelsk A, for HF/STX, som de måske selv har haft på deres gymnasium? Håber at hø... -
Årskaraker.
ForumindlægHej. Hvis man forventer, at få en dårlig årskarakter, jeg vil, se om jeg kan forbedre det, hvis det er muligt. Men hvis jeg nu ikke kan, kan man så vælge, at tage fuld pensum altså frivillig eksame i det fag, som man har fået dårlig karakter i? STX, 3.g. Venlig hilsen. -
søger Privat matematikundervisning b-Niveau
ForumindlægJeg en ung pige fra kbh, som går på 2 år stx. Jeg har matematik på b-Niveau og skal op til eksamen og et par månder. Jeg er kommet virkelig bagud og ville hører om nogn der er intresseret i at give mig nogt privatundervisning self, mod betaling, prisen kan vi sankke nærmere om. -
privat matematikundervisning b-Niveau
ForumindlægJeg en ung pige fra kbh, som går på 2 år stx. Jeg har matematik på b-Niveau og skal op til eksamen og et par månder. Jeg er kommet virkelig bagud og ville hører om nogn der er intresseret i at give mig nogt privatundervisning self, mod betaling, prisen kan vi sankke nærmere om. -
Søger privatmatematiklære? b-Niveau
ForumindlægJeg en ung pige fra kbh, som går på 2 år stx. Jeg har matematik på b-Niveau og skal op til eksamen og et par månder. Jeg er kommet virkelig bagud og ville hører om nogn der er intresseret i at give mig nogt privatundervisning self, mod betaling, prisen kan vi sankke nærmere om. -
det sproglige - det litterære - det mediemæssige
ForumindlægMin dansklærer sagde at spørgsmålene til vores eksamen dansk A stx vil ligge indenfor disse emner: det sproglige - det litterære - det mediemæssige Nogen der kan forklare hvad disse emner er ensbetydende med? og evt. give eksempel på hvad det kan være og hvad man her skal lægge vægt på? -
Hvordan dumper man?
ForumindlægHej, Ikke fordi jeg står i den situation, men jeg er blot nysgerrig for hvordan man kan dumpe i STX? Hvis jeg har et gennemsnit på 8,5 (ny skala), og skal op til mine eksaminer engang i 3.g, og jeg dumper til én eksamen (som er mit hovedfag), får jeg så ikke min hue??? Til trods for at man får g... -
Problemer med noget Trigonometri
ForumindlægHej Sidder et par stykker og har lidt problemer med en opgave fra matematik-A 2008 stx. I opgave 6 hvor man har 2 trekanter skal man bestemme nogle vinkler og jeg kan sku ikke helt hitte ud af det. har prøvet lidt med noget sin-1 og tan-1 men det virker bare ikke som om det er rigtigt. linket til... -
Terminsprøve - dansk
ForumindlægHej Er der endnu nogen der har været op til terminsprøve i dansk i 3.g på STX og hvis i har hvad fik i så? Eller kommer alle op på samme tid i næste uge? Ellers nogen der har nogle gode tips til terminsprøven - er mega nervøs, det er jo her der testes hvad man kan og hvad man mangler til ... -
Terminsprøve - Spansk
ForumindlægHej Er der endnu nogen der har været op til terminsprøve i spansk i 3.g på STX og hvis i har hvad fik i så? Eller kommer alle op på samme tid i næste uge? Ellers nogen der har nogle gode tips til terminsprøven - er mega nervøs, det er jo her der testes i hvad man kan og hvad man mangler t... -
Facit svar
ForumindlægHej Er der nogen der har facitlisten til eksamen i Matematik A, stx, den 12. august 2009. Jeg er igang med at repitere, så vil lige tjekke efter om det er rigtigt. Ved godt der er noget på studienet, men vil ikke have hele opgaven, bare facitlisten. Desuden kræver opgaverne på studinet at man har... -
Differentialregning HJÆLP NU !
ForumindlægOpgaven lyder: Opg. 11. f(x)=x^3-3x^2+2x Grafen har to tangenter med hændningskoefficient 11. Førstekoordinaten til røringspunktet for hver af disse tangenter: Tangentens ligning: ... Jeg er fuldstædig lost - har prøvet alle mine formelsamlinger og matematikbøger ! Er der nogle, der kan hjæl... -
Har jeg dumpet Engelsk?
ForumindlægHey allesammen Jeg går på stx og har lige afluttet engelsk på B niveau. Er lidt i tvivl om jeg har bestået engelsk og vil rigtig gerne vide det, da det kræver man har bestået engelsk for at komme ind på de fleste uddannelser. Årskarakter skr: 4 Årskarakter mdt: 4 mdt eksamen: 00 -
AT emne 2011??
ForumindlægJeg skal som alle andre STX 3.g'ere til AT eksamen. Jeg overvejer at skrive i fagene: idræt-psykologi, biologi-psykologi eller idræt-biologi, men jeg er blank for emner! Er der nogen der kan hjælpe mig med et emne? Det er ved at være op over, så håber nogen kan hjælpe. -
Hjælp..
ForumindlægJeg skal op til eksamen i Billedkunst C på STX. Jeg skal vælge et emne, hvor jeg skal lave en rapport til selv emnet som jeg vælger. Men problemet er bare, jeg ved ikke hvilket emne, jeg skal vælge. Håber der nogen som kan komme med nogle relevante svar. På forhånd tak..!!! -
Spansk A - Adgang til VDGB?
ForumindlægHej derude. Min skole har ikke adgang til VDGB.dk. Jeg skal op i mundtlig spansk og det kunne være fedt, at se hvordan det hele foregår, inden jeg selv skal derind. Jeg tænkte derfor på, om der er nogle herinde, der er tilknyttet en skole, som har adgang til Eksamen i spansk A på STX fra 2014? ... -
Tilladte hjælpemidler?
ForumindlægHej. Jeg har downloadet STX Dansk A Skriftlig Fremstilling (den, der har hele pakken), men en af mine venner siger, at jeg ikke må tage den med til eksamen, selvom det står på siden, at jeg godt må. Vil det blive set som snyd, hvis lærerne ser, at jeg har notater fra de dokumenter, eller vil de ... -
Produktion af K^- mesoner
ForumindlægHej alle sammen Kan en af jer forklare hvordan man løser opgave 7 i følgende eksamenssæt: http://uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130527%20Opgaver_FYS_stx_A.ashx Det er hele opgav... -
Forbedre sit gennemsnit HTX ?
ForumindlægNogen som ved om man kan forbedre sit gennemsnit på htx, ved at lade vær med at dukke op til den sidste eksamen. For at suplere med andre fag eller tage fag om. Jeg ved at det kan lade sig gøre på stx, men ved ikke helt med htx da man har nogen "specielle" fag -
Eksamenssæt
ForumindlægHej, Jeg skriver angående matematik sættene fra 2021 (A, stx), da jeg skal til eksamen her til sommer, vil jeg rigtig gerne kunne øve mig, men da jeg ikke har adgang til sættene, men kun løsningsforslagene, er det lidt vanskeligt at få forberedt mig. Er der mulighed for at, nogle kan sende sætten...
