Matematik

Eksamenssæt

29. december 2021 af niels24 - Niveau: A-niveau

Hej,
Jeg skriver angående matematik sættene fra 2021 (A, stx), da jeg skal til eksamen her til sommer, vil jeg rigtig gerne kunne øve mig, men da jeg ikke har adgang til sættene, men kun løsningsforslagene, er det lidt vanskeligt at få forberedt mig. Er der mulighed for at, nogle kan sende sættene, det vil være en stor hjælp :))


Tak på forhånd
 


Brugbart svar (0)

Svar #1
29. december 2021 af ringstedLC

Det lyder som en god idé, men det er desværre blevet lidt kringlet med de nyere sæt fordi UVM har taget copyright på dem. Derfor ligger de ikke frit tilgængeligt på nettet.

Spørg din lærer om han kan skaffe dem.


Svar #2
29. december 2021 af niels24

Vedkommende mener ikke, at det er tilladt at sende dem i og med, at det er et sæt fra 2021, men jeg kan ikke se hvordan det vil skade, at jeg kan få dem.

Jeg håbede derfor, at der var en lærer herinde, som kunne hente dem for mig :))


Brugbart svar (0)

Svar #3
29. december 2021 af ringstedLC

#2

Jeg håbede derfor, at der var en lærer herinde, som kunne hente dem for mig :))

Det ville også være at omgå copyright betingelserne. Undervisningsstederne og dermed lærere har vist kun lov til at bruge sættene fx til at lave nye opgaver til dig, altså "til eget brug".

Men hvis argumentet er, at de er fra 2021, så få dem fra tidligere. Det spiller vel ikke nogen rolle.


Skriv et svar til: Eksamenssæt

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.