Søgning på: engelsk brev. Resultater: 13261 til 13280 af 25907
-
At blive opgaveredaktør
ForumindlægSpørgsmål til hvem end der er ansvarlig for dette område. Hvordan bliver man opgaveredaktør? En gang imellem søges der jo nye opgaveredaktører, men af egen erfaring virker det som om at der godt kunne være brug for en ekstra hånd eller to.Jeg har bare ikke kunne finde nogen e-mail; er det bare at... -
Ascorbinsyre/C-vitaminer
ForumindlægJeg har en kemi rapport for, hvor jeg skal skrive teori om henholdsvis ascorbinsyre og c-vitamer. Jeg har skrevet en lille smule, og har søgt på nettet efter viden, men jeg kan ikke rigtigt komme videre. er der nogen, som har noget viden om det, og som kan hjælpe mig lidt med det? -
kemi
Forumindlæghej er der nogen der kan være sød at foklare mig hvad en dipol dipol binding er -
Biokemi
ForumindlægHejJeg er lige ved at skrive biologirapport og mangler lidt kemi hjælp. Er der nogen, der kan give mig en net adresse på en kemisk ordbog på nettet? Det kunne være fedt hvis jeg udfra molekylernes navne kunne forklare forskellen på dem. Molekylerne er dideoxynukleotid og deoxynukleotid. Jeg vil g... -
Gibberellinsyre
ForumindlægHej studieportalen. Er der nogle, som kan fortælle mig hvad gibberellinsyre er? Jeg kan intet finde om det! -
Tysk bøjning
Forumindlæg- fordi han ikke vil virke skyldig Dette har jeg oversat til weil er nicht schuldig wirkt will Min veninder siger dog at det hedder - wirken wollte? Hvilken er rigtig? -
ekamen d. 16-5-06?
Forumindlægnogle der ved hvad for en stil man kan risikere at komme op i til skr eksamen i 3g? jeg er sproglig!Karina -
Antal eksamner
ForumindlægEr der nogen der ved hvor mange mundtlige eksamner man som sproglig skal igennem i løbet af de tre år? -
pentagon-rapporten, HJÆLP!!
ForumindlægHej allesammenJeg er gået i gang med at skrive historieopgave og har lige fundet ud af at jeg har virkelig brug for hjælp.Det ville være dejligt hvis nogen kan hjælpe mig med at finde en udgave af "pentagon-rapporten" fra 1971. Den skal være på dansk...På forhånd tak -
Napola (film)
ForumindlægJeg er igang med at skrive referat på tysk af filmen Napola. Det er for en måned siden at vi har set filmen, og jeg kan ikke lige huske alt. Mit spørgsmål er hvad gør Albrechts far når Napola skolen fortæller faderen at hans søn har skrevet et digt hvor han i kritiserer det nazistiske system.... -
hvis jeg bliver optaget på gymnasium
Forumindlæghvordan siger an det på englesk -
Hvad hedder de ? /:
ForumindlægCupper(2)oxide = Cu20Potassiumflouride = KFMagnesiumnitride = MgN3CuCl = Cobber?FeS = Iron?KCl =Potassium?/: Nogen som vil rette? -
ens eget emne om en person
Forumindlægheej . jeg skal til eksame her onsdag, og jeg ville høre nogle som evt allerede har været oppe og har haft om en person . hvad man evt kan sige ? og om det skal være meget informationens mættet det man siger .eller man en stor del af ens 5 min også selv må komme ind på hvad man synes om personen ... -
Perspektivere
ForumindlægJeg har lavet en synopse, og skal til at lave perspektivering. Det står sådan her: Perspective (In an english speaking country) (Own opinion) Hvad skal jeg gøre der? -
HASTER rettelse mm.
ForumindlægSætnigner eller ord med [] om er noget jeg ikke kan finde ud af. Hvis jeg har undladt noget vigtigt , vil jeg meget indberettes om dette (: 1. Purpose Why did we do this exercise? What did we want to find out? Ved ikke hvad jeg skal skrive her. Nogle ideér? Har nogle her underneden. Kan de bruges... -
arghh
ForumindlægJeg er slet ikke vant til den nye design af denne hjemmeside.. Det er helt forvirrende og jeg har prøvet at oprette et indlæg hele 2 gange og den ville bare slet ikke oprette det.. Nogle der kan hjælpe? -
rettelse af kort spansk artikel.
ForumindlægDen er ikke så lang. er der en der vil rette den? -
Naturalisme billeder
ForumindlægHej. Leder efter naturalistiske billeder? Nogen der kan nævne nogle vigtige billeder fra det moderne gennembrud -> naturalisme På forhånd tak! Marco -
La aventura de Said
ForumindlægNogen der har haft om denne bog? eller bare kender til den :)? -
Støtteord.
ForumindlægHej! Et lille hurtigt spørgsmål.. Hvad er forskellen på betydningen af ord med og uden støtteord? f.eks: The rich, the handicapped, the jolly ones, the artistic ones. Håber I kan hjælpe mig! :-)
