Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 13261 til 13280 af 52987
-
Barok og enevælde
ForumindlægHej Allesammen !!! Jeg har virkelig brug for hjælp ! Jeg skal skrive en opgave og jeg har brug for hjælp til at finde et billede. Billedet skal vise enevældes indførelses påvirkning på Barokkunsten !! Billedet skal helst være af en dansk konge . PLEASE !! Jeg har virkelig brug for hjælp hurtigt... -
OSO - kosmetolog
ForumindlægHej. I denne uge skriver vi OSO på min skole. Jeg har valgt at skrive om kosmetolog uddannelsen. Jeg har virkelig virkelig brug for nogle ideer til mit produkt, så det kunne være fedt, hvis I ville hjælpe mig, og helst inden imorgen :(! På forhånd tak!! -
Far Apart stil
ForumindlægHej alle! Er mega sent ude, men håber virkelig nogen kan hjælpe!! Er der nogen der har en analyse/fortolkning af short story'en "Far Apart" af Helen Shinjuku?? Håber jeg virkelig!:s Kh og på forhånd mange gange tak -
HJÆLP!! Tysk aflevering
ForumindlægHej, Har tysk aflevering for til i morgen og har lavet den, mangler virkelig bare hjælp fra en til at kigge den igennem... der er kun omkring 300 ord og resten er dispositions-agtigt, da vi skal lave den, hvis vi skal op til eksamen... Har virkelig brug for hjælp.. Hilsen Jeanette -
Hvad?
ForumindlægNogen der kan fortælle mig hvad jeg seriøst skal bruge dette fag til? jeg kan virkelig ikke finde ud af det, det virker som spildt tid, på noget som ikke giver mening. lige nu skal jeg bruge de næste 2 moduler af 1,5 time på at sidde og opdigte problemer og beskrive imaginære fejl -
Matematik julekalender 2011
ForumindlægHej. Jeg har virkelig, virkelig brug for hjælp til denne opgave! Find de tre 2-cifrede tal som er delelige med både produktet og summen af tallenes tværsum Håber der er nogen der kan give en forklaring, så jeg forstår det! tak! :-) -
Billedkunst
ForumindlægHey....Jeg har virkelig et problem her.. jeg kan simpelthen ikke forstå hvad forskellen er mellem den franske impressionisme og den danske impressionisme... hvad er forskellen? er de ikke det samme da?Jeg håber virkelig at nogen gider hjælpe mig.. -
hjæælp!!
ForumindlægHej. Jeg sidder her og skal analysere filmen 'To verdener', men ved virkelig ikke hvordan jeg skal begynde. Har I evt. nogle forslag til hvordan jeg starter, og hvad jeg kan komme ind på i min opgave? Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe ;) på forhånd tak herfra. -
Snedronningen
ForumindlægDer er vel ikke nogen der har skrevet en opgave om snedronningen, som jeg må låne.. Skal skrive årsopgave om den, men aner simpelthen ikke hvor jeg skal starte.. Har virkelig brug for inspiration.. Vil ikke skrive af eller noget, vil bare gerne have ideer.. Håber virkelig der en nogen der vil hjæ... -
HASTER--- HAR VEDHÆFTET SPØRGSMÅL
ForumindlægHej.. Jeg har virkelig brug for hjælp til nogle små kemi opgaver.. Det er C-niveau stof, men fordi det er længe siden jeg har haft kemi, så har jeg glemt det meste.. Håber virkelig nogen kan hjælpe mig. På forhånd tak -
Laser
ForumindlægHej alle sammen håber i kan hjælp mig jeg har 2 spørgsmål og i hvert skal jeg indrage Niels Bohrs atommodel 1) Forklar hvorfor lys fra en laser har en bestemt bølgelængde? 2)Hvordan virker en laser? håber virkelig i kan hjælpe mig ;) -
HJÆLP!!!!
ForumindlægHej alle! Jeg er fortabt.. jeg skal op i mundligt engelsk i morgen omkring Teenagers in Ireland.. Og jeg kan slet ikke finde noget omkring det på nettet... det står virkelig ingenting.. Håber virkelig på hjælp.. Kh mig :( -
Ønsker hjælp til sætning
ForumindlægHej Jeg har svært ved at oversætte denne sætning til tysk: "Sofie ønsker, at man i stedet for at følge loven, følger ens samvittighed" Håber virkelig nogen vil hjælpe, for er ret presset, og ønsker virkelig hjælp. Tak tak tak på forhånd. -
Handlingsreferat om HERODOT-KONG KROISOS!!!! Please!!!!!
ForumindlægHej alle lektieknoklende folk...Jeg er netop igang med forberedelse til oldeksamen på fredag, og har virkelig brug for et godt handlingsreferat om Herodots Kong Kroisos...Tro mig, jeg har søgt alle mulige steder, men har virkelig ikke fundet noget som er til at gå til:-)PLEASE hjælp mig!!!!!!!! -
Affirmation (my mother and her sister)
ForumindlægHejsa. Tænkte om der var nogen der havde skrevet "affirmation" ? altså hvor man skulle skrive om metaforene i den ? er gået virkelig kold, så det ville virkelig være rart hvis en gad at lægge den ind så jeg ku få lidt inspiration. (: -
mapel 2015 nogen dansk vejledning??
Forumindlæghejsa... jeg er ordblind og har virkeligt svært ved det engelske... findes der en dansk vejledning til at komme igang med mapel 2015??? håber virkeligt nogen kan hjælp!!! skulle jo gerne også bruge det på A niveau... mange hilsner Bettina -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg går i 7.kl men er ''virkelig'' nervøs for min eksamen om 2 år. Nogle tips. Vil virkelig godt have gode karaktere 10-12. Vil bare have 12 i det meste... -
Ankelkæden
Forumindlæger der nogen der har læst novellen ankenkæden af vibeke marx? Kan virkelig ikke finde nogen symboler i den andet end den ankelkæde... og kan virkelig ikke finde ud af hvad pokker den skal symbolisere...Nogen der kan hjælpe???Mvh. Dennis Nielsen -
Albert Einstein
ForumindlægForklar med baggrund i følgende citat relationen mellem matematik og de naturvidenskabelige fag: ”… for så vidt matematikkens sætninger henviser til virkeligheden, er de sikre; og i det omfang de er sikre, henviser de ikke til virkeligheden.” Albert Einstein, 1921Er der nogen, der kan hjælpe me... -
Analyse+fortolkning af Far Och Jag. Hjælp!!
ForumindlægHej ! Jeg skal skrive en analyse og fortolkning af Pär Lagerkvists novelle Far Och Jag, fra 1924 !Er der nogen der har erfaring med denne novelle? Evt. en som har nogle emner jeg kunne tage fat i ! Jeg har virkelig svært ved det nemlig !Kunne være virkelig fedt !På forhånd tak!
